EPST klas Januari 09 (AP298)

Oh nee hoor, niet echt wierd. Ik heb een tijdje in Noordwijk gewoond en ik woon met twee Noordwijkers. Een daarvan kent je zus....vandaar.
Maar gezellig dat je ook komt!

Fire, geef nou maar gewoon toe dat je der gewoon hebt gegoogled ;)

Tripje naar de KLM plannen we na 24 october in. Voor de vragende: ik werk al een paar jaar bij de KLM Vliegdienst, zodoende...

Ps. Gister eerste actuele multi-engine vlucht gemaakt! Vanaf EHLE een uurtje met een PA-31 gevlogen (de PH-URK). Was super!!
 
Last edited:
0503346.jpg


Dit is een 7-p vliegtuig :1855:
Waarom ben ik niet gebeld???:airforce:
 
Dit is een 7-p vliegtuig :1855:
Waarom ben ik niet gebeld???:airforce:

Hoho,...der gaan 8 marsmannetjes in dit kistje he!! :cool:

Over een paar weken doe ik het zelfde rondje met een PA-34, zal kijken of er dan wel een plekje vrij is :angel:. Anders mogen jullie vast wel in de VS een keertje met me backseaten.....
 
Hallo toekomstige klasgenoten!

Ook ik begin in januari in Oxford. Ik heb fase 2 en 3 gedaan op 6 en 7 augustus. Weet nog dat we bij fase 3 met z'n vieren waren (twee van fase 2 en nog 2 herkansingen). Ik mocht als laatste en volgens mij was iedereen door.

Ik heb er erg veel zin in, zelfs zoveel dat ik al ben wezen kijken in Oxford.
Ik heb ook een auto waar ik erg gehecht aan ben (heb er al veel aan verknutseld namelijk), dus ook ik zit erover te denken om hem mee te nemen. Ik weet niet wat de mogelijkheden hiervoor zijn maar dat zullen we wel van Nicole horen tijdens ons vertrekgesprek. Wat ik al wel kan vertellen is dat het vliegveld best afgelegen ligt, naast een autoboulevard en dat de bussen een niet al te relaxed tijdsschema hebben (eigen ervaring). Een autootje zou daarom wel handig zijn.

wat betreft onze eigen website, goed plan. Ik ben zelf ookal een weblog gestart aangezien ik niet wist dat men hier al mee bezig was. Kijk er eens rond, er staan ook wat leuke filmpjes op:

http://sanderparijs.wordpress.com/