EPST klas Januari 09 (AP298)

Oh nee hoor, niet echt wierd. Ik heb een tijdje in Noordwijk gewoond en ik woon met twee Noordwijkers. Een daarvan kent je zus....vandaar.
Maar gezellig dat je ook komt!

Fire, geef nou maar gewoon toe dat je der gewoon hebt gegoogled ;)

Tripje naar de KLM plannen we na 24 october in. Voor de vragende: ik werk al een paar jaar bij de KLM Vliegdienst, zodoende...

Ps. Gister eerste actuele multi-engine vlucht gemaakt! Vanaf EHLE een uurtje met een PA-31 gevlogen (de PH-URK). Was super!!
 
Last edited:
0503346.jpg


Dit is een 7-p vliegtuig :1855:
Waarom ben ik niet gebeld???:airforce:
 
Dit is een 7-p vliegtuig :1855:
Waarom ben ik niet gebeld???:airforce:

Hoho,...der gaan 8 marsmannetjes in dit kistje he!! :cool:

Over een paar weken doe ik het zelfde rondje met een PA-34, zal kijken of er dan wel een plekje vrij is :angel:. Anders mogen jullie vast wel in de VS een keertje met me backseaten.....
 
Hallo toekomstige klasgenoten!

Ook ik begin in januari in Oxford. Ik heb fase 2 en 3 gedaan op 6 en 7 augustus. Weet nog dat we bij fase 3 met z'n vieren waren (twee van fase 2 en nog 2 herkansingen). Ik mocht als laatste en volgens mij was iedereen door.

Ik heb er erg veel zin in, zelfs zoveel dat ik al ben wezen kijken in Oxford.
Ik heb ook een auto waar ik erg gehecht aan ben (heb er al veel aan verknutseld namelijk), dus ook ik zit erover te denken om hem mee te nemen. Ik weet niet wat de mogelijkheden hiervoor zijn maar dat zullen we wel van Nicole horen tijdens ons vertrekgesprek. Wat ik al wel kan vertellen is dat het vliegveld best afgelegen ligt, naast een autoboulevard en dat de bussen een niet al te relaxed tijdsschema hebben (eigen ervaring). Een autootje zou daarom wel handig zijn.

wat betreft onze eigen website, goed plan. Ik ben zelf ookal een weblog gestart aangezien ik niet wist dat men hier al mee bezig was. Kijk er eens rond, er staan ook wat leuke filmpjes op:

http://sanderparijs.wordpress.com/

Als er geen rare dingen gebeuren ben ik er gewoon bij aankomende vrijdag. Ben benieuwd hoe het er aan toe zal gaan maar heb nu al het idee dat dit een topklas wordt.
Groeten,

Sander
 
@airbusgek

Je kan natuurlijk ook altijd kijken of je in Kidlington, ligt tegen het vliegveld aan, een woonruimte kan vinden. Er wordt voldoende aangeboden.

Zelf zit ik nu voor mijn brushup theorie (modulair) in oxford en heb daar een b&b en heb de eigenaresse gevraagd of ze een fiets had. Nadat ze me de eerste dag met de auto wegbracht had ik de tweede dag een bike. Geweldig gewoon en dan is het een kwestie van een kwartiertje fietsen.

Een andere optie is om even een klas voor jullie te vragen om eens op het prikbord op de school te kijken of er woonruimte wordt aangeboden ... en dat gebeurt best veel.

wellicht zie ik jullie in februari nog wel tijdens mijn 2e fase brushups

ciao Stabilo
 
Nog meer klasgenoten die er Vrijdag a.s. bij zijn? :yeehaa:
Fire!, hoeveel aanmedlingen heb je al? :rt:
 
Last edited by a moderator:
Thermal laat me vandaag definitief weten of hij komt.
Van letswing heb ik niets gehoord. Niet via Airwork en ook niet via e-mail.
Romeo Sierra moet ook nog reageren.:blabla:

Verder heeft er 1 afgemeld. (non-airworker zover ik weet)

Dus waarschijnlijk (Thermal ik reken je er gewoon bij) zijn we met z'n zevenen.:cool:
Als R-S en Letswing ook komen met z'n 9-en!! (Als iedereen deze twee even lief wil vragen....dames?:kiss:)

Maar goed, RekkofXF ging een goochel-act doen had ie beloofd, dus leuk wordt het sowieso!!:rolleyes:

:biertje:
 
Ok wist niet dat woonruimte onderdeel van het pakket was en aanvullend werd er gesproken over het pakken van bussen omdat het veld afgelegen ligt, dus vandaar mijn gedachte over het hebben van een woonlocatie buiten het veld. Maar het gaat om het hebben van een auto om lekker weg te kunnen. Best moeilijk lezen en in dat geval disregard mijn opmerking :)
 
Last edited:
Kijk s aan!
Thermal is er bij.
Romeo Sierra & Aissam hebben zich ook gemeld!!

...gaat gezellig worden! 9/10 aanwezig....
 
Oh ik was niet zo scherp om door te hebben dat mijn airworkprofiel nog met mijn oude e-mailadres geregistreerd staat;)

De uitnodiging is binnen. Ik ben aanwezig!

Even over 11 november. Na fase 3 werd mij verteld dat er ook een informatiedag/avond etc. was waarbij je familie mee kon nemen...
is dat deze dag het geval?
 
Leuk om te lezen dat een groot deel van de klas elkaar opzoekt.
Ook ik zit in de klas van januari, AP298. Een paar van jullie ken ik al. Hallo RekkofXF! Ja, ik heb me eindelijk aangemeld. En met letswing heb ik volgens mij fase 2 & 3 gedaan. Flo4 heb jij toevallig een zus die Kim heet?
Het is misschien een leuk idee om een avondje af te spreken en een drankje met elkaar te drinken. We zien elkaar natuurlijk nov in maarssen, maar misschien gezellig om daarvoor al af te spreken. Ik stel daarom m'n huisje in amsterdam beschikbaar op 24 okt voor zo'n kennismaking avond en nodig ik iedereen van AP298 uit om een drankje te komen drinken. RekkofXF is er sowieso bij, dus in het ergste geval leer je twee nieuwe klasgenoten kennen. Stuur me even een PM als het je leuk lijkt.

Was geslaagd gisteren! :biertje:

p.s: heb trouwens onze website in een Joomla-jasje gestoken, simpel maar wel duidelijk: www.ap298.com (pm me als je tips hebt, wilt helpen aan de tekstinhoud o.i.d)
 
Last edited:
Was zeker geslaagd vrijdag. Thanks voor het regelen Fire.

Leuk dat je al met de site gestart bent Letswing. Hebben we wellicht nog een Nederlandse vertaling van de site nodig?

By the way, hadden jullie deze al gezien? Filmpje van klas AP264.

Hier kan je zien hoe en waar ze terecht zijn gekomen. Geen slecht klasje zo te zien.
 
Last edited:
Thermal, mooie links man. Op het OAT-forum staan de links naar alle klas-pagina's, is best interresant.

Heb jullie trouwens allemaal een mailtje gestuurd met'n voorstel voor rondje KLM.:angel:
 
Back
Top