Master Caution
New member
Inderdaad, want alles wat op airwork staat is waar...
"Juffrouw, juffrouw, hij begon!"
"Juffrouw, juffrouw, hij begon!"
Ik ga er wel op in want veel mensen komen op dit forum en denken dat het klopt wat sommige mensen schrijven en dat geeft vaak een verkeerde indruk van een (potentiele werkgever) maatschappij.
Overigens doe je het nu weer en dat is jammer, deze thread zou alleen over Trans moeten gaan maar mensen als jij maken dat helaas onmogelijk. Jammer.
Wind up alert !!!!!!!!!!!!!!!
Zijn er naast Trans nog meer operators die duties maken van 15/16 uur in combinatie met een tent in een 737, die ook daadwerkelijk gescheduled worden (Arke, Air Berlin)? Ik heb het idee dat het bij de meeste maatschappijen wel mogelijk is, maar het eigenlijk nauwelijks gebruikt wordt (alleen 'noodgevallen'), dus ook nooit de problemen ervaren die Trans crew wel ervaart. Ik heb er zelf namelijk nog nooit van gehoord.
Zelf vind ik ook dat je enige acties moet proberen te vermijden. Maar als dit al het zoveelste jaar is waarin er problemen zijn moet je als vakbond op een gegeven moment je tanden laten zien. Het eeuwige gesteggel leidt dan uiteindelijk ook tot niks.
Maar ik had het idee dat dat verhaal met de tent eigenlijk meer theoretisch was. Moet men idd (kortere) nightstops in het vliegtuig doorbrengen?
Telt dat onder nederlandse regelgeving al als slaap- en rustmogelijkheid?
Gelukkig kunnen zij er nog om lachen.