Airwork Gelijkheids Piramide (AGP)

Kermit, je gaat me toch niet vertellen dat je niet die hele James Bond box hebt met alle films?
 
Last edited:
Kermit, je gaat me toch niet vertellen dat je niet die hele James Bond box hebt met alle films?

:eek:fftopic:

Ehh, nee :niet_bli: . Heb de meeste wel in bezit ( in limited edition uitvoering) maar On her majesty's secret service had ik tot vandaag dus nog niet. Mis nu alleen nog een paar van de Pierce Brosnan films.
 
Komt doordat je Fokker 50 vliegt....... sorry.

Props are for boats, zoetwatermatroos!
Two screws is better than a blowjob any day, my friend...

(voel me met mijn mei 2000 redelijk veilig op de lijst om dit te mogen zeggen...)
 
:eek:fftopic:

Ehh, nee :niet_bli: . Heb de meeste wel in bezit ( in limited edition uitvoering) maar On her majesty's secret service had ik tot vandaag dus nog niet. Mis nu alleen nog een paar van de Pierce Brosnan films.

Oeh On her majesty's secret service is zeer goed, ook zeer leuk gebied om in te skien kan ik vertellen! Toch based @ LHR? dan kun je ze best even van me over nemen hoor ;)
 
Oeh On her majesty's secret service is zeer goed, ook zeer leuk gebied om in te skien kan ik vertellen! Toch based @ LHR? dan kun je ze best even van me over nemen hoor ;)

Based @LHR but living @ RTM.

Wil je er zo graag vanaf dan?? Laat me raden..... de box komt binnenkort op blu ray uit?
 
Eikie, en 5 powerful BlowJobs, hoe vergelijkt dat met 2 lousy screws? :D

Diana, verveelde je jezelf op je vakantie adres, of ben je alweer terug?
 
aan de tabel te zien is het aantal motoren onder je vliegtuig omgekeerd evenredig met je plaats op de ranglijst. Immers, zweverts staan bovenaan.
 
Diana, verveelde je jezelf op je vakantie adres, of ben je alweer terug?

Vervelen op mijn vakantieadres? :eek!: Was jij op wel op deze planeet afgelopen week?

Maar ik ben idd terug. Piramide ontwikkeld tijdens de vakantie als therapie na alle doorstane emoties.
 
Heerlijk. Nu nog wat methodes gaan ontwikkelen voor newbies die willen stijgen. Met pakkende acroniemen.

Intelligent Answer Management (for) Airworks Piramyde of Equality

I.A.M.A.P.E
 
Move over boys,

met stip in de de top 2 sta ik dus!!!! direct achter D...:kiss::kiss:

en dat voor een ex zwever, met 5 BJs.

edit, aanvulling

volgend jaar een belangrijk jaar voor enkelen onder ons...
10 jaar op airwork, krijgen we nu een bronzen das speldje?

K.
 
Moet ff kijk hoe hoog ik ergens sta voordat ik wat schrijf wat niet door de beugel kan.

Oeps zag het net, mss helpt mijn zweefvliegen toch nog
 
Whoa, onaantastbaar? :) M'n vriendin lacht me nu al uit!

(P.S. Diana, ik ben even je bankrekeningnummer kwijt)
 
@Diana: Maar hoe zit het met de opgevers-en-toch-weer-terugkomers?
Dus diegenen die afmelden, om welke reden dan ook, maar het BB zo missen dat weer terugkomen?
Kunnen ze dat bij aanmelding vermelden, dan komen ze iets hoger op de lijst binnen toch??
;-)

N-1(3rd time around.)
 
N-1 ,

Bij de AA krijg je toch ook geen credit als je voor de 3e keer terug komt?

Of om de belevingssfeer van de beroepsvliegers te blijven, als je 3 keer onstlag neemt bij een maatschappij kan je bij terugkomst voor de 4e keer toch ook niet verwachten dat je op de senioriteitslijst komt op de plek waar je de eerste keer begonnen bent? Zou wel eens willen zien hoe daar op gereageerd zou worden bij de KLM :yeehaa:

Maar goed, dit is de KLM niet en ook de AA niet, hier is Diana de baas dus is ALLES mogelijk indien het haar behaagt.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top