Amsterdam Airlines

Na alle vertragingen en het uitblijven van een backup business plan uitvoeren (als die er al was?) vond ik dat het maar eens tijd is om ze te bellen uit nieuwschierigheid.

"We starten eind van deze maand met de vluchten" was het antwoord.
Antwoord op de vraag wat ze gaan vliegen wilde die persoon niet zeggen.

Ze claimen 100% startklaar te zijn met alle crew's die voor nu nodig zijn.
 
Spelfoutje ook in het hierboven genoemde artikel: First (traning) flight to Humberside

Klinkt allemaal erg overtuigend.

En check ook deze spelfout:D: "This flight was quiet a busy one."
 
Maar zoals eerder gezegd, laten we nou niet allemaal AA gaan afkraken. Luchtvaart heeft het toch al moeilijk op het moment, het zou toch leuk zijn als het ze zou lukken, en het is zwaar klote voor iedereen die de gok gewaagt heeft om er te werken als het weer in elkaar zou storten.

Go Amsterdam Airlines!
 
De grootste vermaak is leedvermaak en daar zijn wij erg goed in. Wij gunnen onze collega's van andere maatschappijen geen enkele vlieguren en hopen dat nieuwkomers in de Nederlandse luchtvaart zoals een AA snel failliet gaat... Waarom eigenlijk? Omdat je zelf bij een club zit waar e.e.a. niet lekker loopt. Mensen de beste stuurlui staan aan wal en ik gun deze maatschappij wel een toekomst, ook al ziet dat er in deze tijd niet zo florissant uit.... Een kans verdienen zij wel om hun vleugels uit te slaan...
 
De grootste vermaak is leedvermaak en daar zijn wij erg goed in. Wij gunnen onze collega's van andere maatschappijen geen enkele vlieguren en hopen dat nieuwkomers in de Nederlandse luchtvaart zoals een AA snel failliet gaat... Waarom eigenlijk? Omdat je zelf bij een club zit waar e.e.a. niet lekker loopt. Mensen de beste stuurlui staan aan wal en ik gun deze maatschappij wel een toekomst, ook al ziet dat er in deze tijd niet zo florissant uit.... Een kans verdienen zij wel om hun vleugels uit te slaan...

Ben ik niet met je eens !! Ik gun het ze van harte, vooral omdat er een hoop tijd en moeite in zit. En vooral de crews die getraind zijn gun ik het !!

Maar, ik zie het gewoon niet gebeuren in deze tijd, vandaar dat ik erg nieuwsgierig ben hoe het verloopt.

Adios
 
Wishful Thinking

Wishful Thinking

De grootste vermaak is leedvermaak en daar zijn wij erg goed in. Wij gunnen onze collega's van andere maatschappijen geen enkele vlieguren en hopen dat nieuwkomers in de Nederlandse luchtvaart zoals een AA snel failliet gaat... Waarom eigenlijk? Omdat je zelf bij een club zit waar e.e.a. niet lekker loopt. Mensen de beste stuurlui staan aan wal en ik gun deze maatschappij wel een toekomst, ook al ziet dat er in deze tijd niet zo florissant uit.... Een kans verdienen zij wel om hun vleugels uit te slaan...

Don't agree with you either.

I'd love to see a well run Dutch Airline with a proper business plan and making a profit. I might even apply to such a company.

However this is quite obviously not the case here. Read the Volkskrant article - tells you all you need to know.

Wishful thinking won't change the harsh reality.
 
De grootste vermaak is leedvermaak en daar zijn wij erg goed in. Wij gunnen onze collega's van andere maatschappijen geen enkele vlieguren en hopen dat nieuwkomers in de Nederlandse luchtvaart zoals een AA snel failliet gaat... Waarom eigenlijk? Omdat je zelf bij een club zit waar e.e.a. niet lekker loopt. Mensen de beste stuurlui staan aan wal en ik gun deze maatschappij wel een toekomst, ook al ziet dat er in deze tijd niet zo florissant uit.... Een kans verdienen zij wel om hun vleugels uit te slaan...

Je slaat de plank echt volledig mis ben ik bang...
Ik denk dat iedereen het AA zou gunnen als het zou lukken. Feit is alleen, dat de basis niet goed is.
Het is opgericht door mensen die niet echt de meeste goede naam in de luchtvaart hebben, vliegers worden flink uitgeknepen voor een baan die bijna niks betaald en ze hebben garantie tot aan de deur.

En volgens jou moeten wij dan gaan juichen omdat Nederland een nieuwe maatschappij heeft?? :1855:
 
En volgens jou moeten wij dan gaan juichen omdat Nederland een nieuwe maatschappij heeft?? :1855:


Zit geloof ik weer een nieuwe Nederlandse toko (als je de geruchten moet geloven) One Day Fly aan te komen... Ben benieuwd!
 
Ik ben heel nieuwschierig of ze dan eindelijk gaan vliegen komende zondag.

Zullen we een poll houden? Ik zeg dat die Amstel 320 maandag nog staat op de plek waar die nu staat.
 
Ik zou ze graag de lucht in zien gaan, maar ik las net op scramble (mijn informatiebron tot nu toe) dat het - hoe kan het ook anders - weer is vertraagd.
Deze keer naar 4 augustus.
 
Hadden mensen nog serieus verwacht dat het door zou gaan dan? :D
Nog een maandje, dan staat dat ding op Marktplaats in onderdelen te koop. :grijns:
 
Back
Top