Amsterdam Airlines

Toch wel triest voor de vliegers die geinvesteerd hebben in een rating en verder kunnen gaan met bankzitten, alleen een hoop geld lichter.
Ben ook te weten gekomen dat niet iedereen gelijk kan beginnen met vliegen, je kan bijvoorbeeld ingedeeld zijn bij de 3de airbus. oftewel je mag daarop wachten als die al komt.:bwah:

Lijkt me toch ook dat je eerst contracten afsluit dat je werkelijk routes te vliegen hebt voordat je zo'n dure airbus wortel laat schieten op EHAM. Maar ja ze zeggen ook wel is dat vliegers geen verstand hebben van een maatschappij runnen.
 
Het CoA (bewijs van luchtwaardigheid) was geldig tot 01 juli. Op de site van de IVW staat die datum nog steeds ... dus als die vandaag niet wordt verlengd, mogen ze morgen niet vliegen. :confused:
 
Het CoA (bewijs van luchtwaardigheid) was geldig tot 01 juli. Op de site van de IVW staat die datum nog steeds ... dus als die vandaag niet wordt verlengd, mogen ze morgen niet vliegen. :confused:

Dat zou wat zijn zeg! Morgen al aan de grond!! Arme AI's die druk bezig zijn met hun type. Dat wordt weer solliciteren!
 
Ach ja, overal waar B10 zich bevind gaan de zaken mis.
Dit plan was dus van begin af aan alweer gedoemd om te mislukken, maar ja over wie hebben we het hier eigenlijk :naund:
 
Boertien vertelde in filmpje, dat het nog 14 dagen ging duren ongeveer....

Heeft de dame al het luchtruim gezien? (zover ik weet niet namelijk)

Geen flauwe grappen graag...
 
De Amsterdam Airbus staat aú moment nog steeds op 'r plekje hier tegenover. Ik gok dat het voor het einde van de zomer over is.
 
IVW is nog steeds bezig met vergunningen. Heb het gehoord van een piloot van Amsterdam Airlines.
 
Een piloot die in dienst is van Amsterdam Airlines (die tot nu toe niet heeft gevlogen)
 
Volledig buiten het al dan niet eens zijn met het beleid van AA zou ik het toch leuk vinden als Nederland er een Airline bij zou krijgen die goed gaat lopen. Let op, buiten het al dan niet eens zijn met het beleid van AA.
 
Back
Top