Oooo KLM / vliegers tekort jaja

Hè, eindelijk... op deze reactie zat ik nou al een tijdje te wachten. Nee Bowstring, gewoon een beetje harmless fun. Zo vaak rellen we niet meer op dit forum, dus zo nu en dan moet dat even kunnen.

Biertje? :D
 
Q7's

Q7's

De laatste keer dat ik er was stonden er 3(!) Q7's op de studentenparkeerplaats hoor!

Die zijn niet van studenten maar van het management, en die rolstoelen bij de deur zijn er voor om de heren naar de auto gereden te worden door hun secretaresses wanneer ze weer eens niet in staat zijn om zelf te lopen omdat ze zo'n buikpijn hebben van het lachen omdat er nog steeds zoveel jongens en meisjes zijn die € 150K neerleggen voor de blauwe droom.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Vervolgens de leuke tradities van beginnende KLS studenten afkraken (spotte, stickers, filmpjes, cavv, dit hoort er allemaal bij
:nicethread:
Bij Singles&Twins zal je geen 3 Q7s voor de deur zien staan, of stickers of CAVV enzovoorts. Uitverkoren, ja.:D

Eigenlijk moeten ze het veranderen in CATT : Corps Aspirant tweede-tweede!:kiss:

Nee, maar je hebt gelijk, wij balen ervan niet tot de uitverkorenen te behoren. Wij willen ook wel die koele blauwe kist met die moekes erop vliegen terwijl we onszelf en de fiscus verrijken. Maar we zijn gewoon niet goed genoeg.:traantjes
Net als de Denim en VLM vliegers die niet goed genoeg zijn voor KLM maar wel de routes mogen vliegen!:bwah:

Anyway..:blabla:
 
Och Bowstring, zelfs een echte KLM vlieger doet op pagina 4 vrolijk met ons mee... Go figure.
Ben je trouwens al bij de NLS aangenomen/begonnen?

Maar ik geef het toe, stiekem als ik achter een KLM kist hang, nr 2 for final, boven LA denk ik 2 dingen...

1) -zucht- was ik maar goed genoeg....

en;

2) verdomme doorfietsen jongens! wil de bar in.

Ook in geval van nood vraag ik me altijd af.... "wat zou een KLM piloot doen?" :grijns:

Trouwens, we maken nu wel geintjes over die Q7's. Feit is dat een tijd (jaar of 2) terug een delegatie van de KLM/VNV eens op Eelde kwam kijken of al die arme studentjes wel rond kwamen... Toen ze echter op de parkeerplek aankwamen en tussen de BMW's en Benzjes (eigen spelling) stonden hadden ze opeens een stuk minder met de studenten te doen..

Sarcastische humor is vaak toch wel ergens op gebaseerd...
 
Last edited:
Och Bowstring, zelfs een echte KLM vlieger doet op pagina 4 vrolijk met ons mee... Go figure.
Ben je trouwens al bij de NLS aangenomen/begonnen?

Ja tuurlijk snap ik het, tuurlijk is eht lachen om mee te doen. Zelf moest ik ook wel lachen omdat ik die dingen herkende!

Maar waar het mij om gaat. Waarom altijd deze dingen ober KLS'ers cq KLM. Vanwaar die haat of envy?

of zeg ik nu enge dingen

en trouwens Flying Dutchman
Jij met al je ervaring zou toch ook moeten weten dat je als je nummer 2 bent, gewoon lekker rustig aan moet doen. Die 10 sec. die je winst maakt, Niks nodig om te haasten, kunnen alleen maar nare situaties van komen.
De bar gaat echt niet dicht, ze wachten wel op je

Bowstring
 
Zal je verbazen hoe vaak ik voor een dichte bar heb gestaan.. Niet leuk. En al die ervaring valt reuze mee. Ook een vrij relatieve term na een tijdje trouwens.

FD
 
Toen je haar op die schommel in je woonkamer poedeltje naakt had zitten?
 
Bowstring,

Sorry maar huh sorry,

Bent u een senior op de "KLM Luchtvaart School"? Of bent u inmiddels al afgestudeerd piloot op de desbetreffende Academy?

C.
 
Bowstring,

Sorry maar huh sorry,

Bent u een senior op de "KLM Luchtvaart School"? Of bent u inmiddels al afgestudeerd piloot op de desbetreffende Academy?

C.

Moddergooien ók, maar je hoeft er nu geen openbaar slachthuis van te maken.
 
Ik geloof dat niemand hier de kls/klm haat. Het is meer het beleid en de bs die je van hun p.r. afdelingen aan moet horen. Verders zal je hier niemand de klm-ers over een kam zien scheren.
 
BASHEN??! Ik draai me 1 keer om en er is alweer een lekkere bash aan de gang! :nicethread:

First of all: Er is geen nummer 2 aan de bar! Als je het goed doet wordt je halfbewusteloos als laatste dr uit gejonast met je nagels er nog in en een biervieltje op je voorhoofd

Come to think of it: dat heeft ondergetekende al een keer geflikt in de CAVV bar toen alle knechtjes al naar bed waren :biertje:

En ik heb ineens een hele leuke dagdroom met Mevrouw PH-JPC op een schommel

Maar nu even on-topic Bowstring: niemand zit te generaliseren...echter een paar mennekes vinden zichzelf ubermensch en dat werkt vaak op de lach-en irritatiespieren (ook wel bekend als kringspier) van ons uitverkorenen....en daar ga je de fout in: niemand kraakt beginnende KLS-ers af...ook de afgestudeerden krijgen het! ;)
 
Last edited:
Moddergooien ók, maar je hoeft er nu geen openbaar slachthuis van te maken.

Was serieus bedoeld. Ik wilde alleen weten of hij al klaar was met de opleiding. Eigenlijk wilde ik ook weten of zij al een baan bij de KLM had. Ze heeft het nl over "uitverkorene", maar vroeg me af of dat verstandig is om te gebruiken voor je pensioen? Maar ja, te laat.

C.
 
Citaat:
Origineel gepost door Flying Dutchman:
Toen je haar op die schommel in je woonkamer poedeltje naakt had zitten?

Ja JPC heeft wel een echte pr0n schommel in zn woonkamer :D

Dat hebben de kls'sers nu weer niet :grijns:
 
Nog steeds een :nicethread:

Ben je niet te oud om aan de selectiecriteria's te voldoen?

Moest effe peinzen maareh,

Wat about een extreme make-over, nieuw neusje, attraktief kinnetje, oprekken tot achter de oren (oppassen dat het naveltje niet op de kin uitkomt).
Hopelijk nog steeds aftrekbaar bij meneer van de belasting ??

Dan snel naar sjonnie die van 42 24 kan maken in m'n paspoort.

Vandaag alvast on-line het application form downloaden, maar hellup kan iemand me adviseren wat nu echt de beste is, groningen of portugal. Wil natuurlijk wel in het fast track to command programma terecht komen.

En kan iemand toch maar dat linkje doorsturen voor dat GT-ietje op marktplaats (liefst met BIC of IBAN gegevens).

En dan hopelijk in 2 jaar: Fokker50 here I come again :yeehaa:
 
Last edited:
Back
Top