Oooo KLM / vliegers tekort jaja

Vergeet niet om nog even 10 stickers te kopen van kisten waar je nog nooit op gevlogen hebt.
 
Last edited:
Maar zo werkt t Naud...Ik ga dr vanuit dat je niet voor je lol naar Oxford gaat
 
Naudjuh -

Het valt echt allemaal wel mee. Zeer onschuldige humor door een paar mensen die normaal altijd goed advies geven en alle soorten BS overzich heen laten komen en vrolijk blijven lachen en antwoorden.

Als je dit al "onder de gordel" vind raad ik je aan om weg te blijven van Flightinfo en Pprune.. Valt dit echt helemaal in het niets bij.

En voor de rest, voor de mensen die dit allemaal onder de gordel vinden, ik verlies er eerlijk waar geen seconde slaap over.

FD
 
Jongens, ik heb me na de KLS een tijdje als een vrije markter gedragen, door allerlei lage baantjes in de luchtvaart aan te nemen, je weet wel rondvluchtjes met paupers en para(sieten) droppen en dat soort dingen, denken jullie dat ik ook nog kans maak op een heropvoeding, met mn leeftijd zou ik me nog kunnen aanmelden, iemand wat info over PO1 en PO2, en moet je dan ook in pak komen of hoeft dat alleen voor de grading, ik hoorde dat je bij de grading moet basketballen tegen dat tuig van het Kaf, misschien dat ik nog ff wat extra trainingkjes neem. En voor de grading wel of niet oefenen met microsoft flightsim?

P.S. ik heb gisteren alvast maar een aviator gekocht bij de lokale opticien
 
Ik heb al 3 keer geoefend op de 747 met flightsim maar nou hoorde ik van een vriend van me dat de frasca er van binnen iets anders uitziet... Heeft een van jullie misschien een foto van de cockpit? Issie trouwens 'full motion'? Ik heb trouwens vroeger op basketbal gezeten dus dat fust bier gaan we denk ik wel winnen.
 
Heel mooi supergrover! Ja ik oefen zelf altijd met de cessna 172 op ms flightsim, daar schijnt het wel redelijk op te lijken, maar hoe zat dat nou met dat balletje, je moet schoppen aan de kant waar die zit toch of was het nou andersom, o ik kom trouwens met de auto van mn pa, een mooie 535d, dus als er mensen willen meerijden vanaf de braak dan gaat dat wel lukken! O ja, voor het pak bij de grading, zal ik krijtstrepen doen of niet, of zien ze liever een klassiek blauw pak (lijkt ook wat meer op een pilotenuniform! dus past misschien wat beter bij het beroep.) Ik heb er echt zin in, maar ook wel spannend!
 
:blabla:

Tssk, tssk, hoor ze eens kwaken die wannabee eendjes.
Doc. zegt............ tijd voor vijveren met al die pauper net-niet-Ayatollah's !!

Gruezis, ;)

Doc.
 
Maar zo werkt t Naud...Ik ga dr vanuit dat je niet voor je lol naar Oxford gaat

Nee ik had liever gehad dat ik in een leuker land zat (zie mijn topic over waar ik graag zou willen wonen), maar die keuze was er nou eenmaal niet zo.

Ik vind het niet erg dat er altijd zo over gegrapt wordt etc, ga er gerust mee door. Maar het is altijd zo hetzelfde.... Begin eens over iets anders te zeiken, dat houdt je scherp ;)

:naund: waar gaan we over zeiken?
 
Back
Top