Oooo KLM / vliegers tekort jaja

:traantjes:traantjes:traantjes:traantjes

Helaas jullie zullen het zonder mij moeten doen in Eelde.

Ik dacht dat het beter zou zijn als ik gewoon eerlijk tegen ze was m.b.t mijn vliegervaring. Had ik dus beter niet kunnen doen.

Ze denken dat ze dan problemen met de vlieginstructeurs zouden krijgen en dat er sprake zou zijn van Adult-Child authority gradient tijdens mijn eerste vlieglessen.

Dus mijn advies is: verbranden die logboeken en niets zeggen over je eerdere ervaring.

Maar in ieder geval wel veel succes toegewenst aan de mensen die tot het heropvoedingskamp worden toegelaten. Jullie worden dus ECHTE piloten.
 
Ja kijk je woont in Engeland of niet,

Schijnt pittorreske bouwstijl te zijn (met name die zandstenen sculpturen in OXF en CAM) maar daar houdt het ook echt mee op. Engelse bouwvakkers moesten maar eens een cursusje of twee doen in Dld of NL misschien dat het ooit nog eens wat wordt :D
 
De meest leuke thread sinds jaren met dank aan Anton B. en natuurlijk al onzer DIANA want zonder haar bulletin bord.... speciaal voor haar :kiss:
 
Nou echt zandsteen is het niet, het is een soort van moderne ouderwetse lage flat op het vliegveld :p:...
 
Precies... en dat zijn dus niet de luxe penthousen in Eelde. Snap je nu dat we nog een keer met z'n alle naar de KLS gaan? Zo luxe hebben wij VM-ers nog nooit geleefd. :grijns:
 
Naudjuh, je bedoelt dat jouw hunkerflat zoiets is als die terminale aangebouwen te bezichtigen op LGW en HTR, yep begrijp 't.

Hoewel dat bruggetje op LGW N-terminal zou een EU-prijs kunnen verdienen.
 
He guys/girls moeten we eigenlijk niet na al onze intermezzo's toch ff terug naar de oorspronkelijke grappige thread van het AMS-wakkere krantje ??
 
Last edited:
Goe dag jongs jaren wegweest, niks verandert op board, nog steeds mien oud schooltje dat eigenlijk vliegclubje was is nou preferred supplier??. Vraag jou af waar al die instructeurs zijn terechtgekomen....niet in AMS (sorry ben gezond maar cynic).
 
Last edited:
@ Fokker52: wat dacht je van de "EDIT" functie, hoef je niet iedere keer een nieuwe reply te maken;)
 
@WvdB,

Goed advies, maar mijn excuses, heb leren tekstverwerken op een Commodore 64 met cassette als opslag medium, heb nog wat in te halen :D

Of het is de fast track methode naar "in orbit"

Zonder dollen zie post 213
 
Last edited:
... Ja ik oefen zelf altijd met de cessna 172 op ms flightsim, daar schijnt het wel redelijk op te lijken, maar hoe zat dat nou met dat balletje, je moet schoppen aan de kant waar die zit toch of was het nou andersom...


Yep, terug in zijn hok schoppen.
Balletje links = Meer linkervoet
Balletje rechts = Meer rechtervoet
 
Back
Top