Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Dank je wel!
We gaan het zien tijdens de PVS! :airforce:
Hoe gaat het met de rest? ik ben wel benieuwd naar updates..
 
ik wacht nog steeds op een datum voor mijn PVS....stond voor april gepland, maar krijg het vermoeden dat augustus ook niet gaat lukken. Nog meer mensen in hetzelfde schuitje...?
 
ik wacht nog steeds op een datum voor mijn PVS....stond voor april gepland, maar krijg het vermoeden dat augustus ook niet gaat lukken. Nog meer mensen in hetzelfde schuitje...?

Helaas wel . . :( Begreep dat het slecht weer is in Portugal (sat-beelden geven toch heel ander weerbeeld!) maar ja, afwachten dus.
 
Hoi allemaal,

Helaas moet ik meedelen dat een vlieger carriere bij de KLu er voor mij niet meer in zit. Zoals al eerder aangegeven is er een probleem met mijn linker oor. Dit is een onverklaarbaare manier tot stand gekomen en er is niets aan te opereren. Heel jammer gezien mijn scores op de overige onderdelen en het feit dat alle andere medische dingen ruim voldoende waren. Jullie allemaal succes en wellicht tot de volgende keer.
 
@HK: Ahh nee damn HK! Dat meen je niet... Balen man! dat zuigt echt hard.. sterkte met je vervolg!

@CH_Glider: Sateliet beelden moet je niet teveel op rekenen. Ik ben ook 2x in Portugal geweest ivm PVS, en de 2e keer hadden we echt super weer, zijn we enorm bruin geworden, maar hebben we van de 5 dagen maar 2 dagen kunnen vliegen.. Puur omdat het erg heiig is aan de horizon en dan kan je niet voor je PVS vliegen.. Helaas maar waar! Veel succes en laat je niet uit het veld slaan door minder weer!

Cheers 2 u all!
 
Balen HK :S

Nickos, ik weet er alles van, heb ondertussen 2jaar een 200starts zweefvliegervaring en het zicht is niet af te leiden van een satbeeld. Maar goed, we wachten gewoon geduldig af..;)
 
@ Hk

Wow, balen man! Ik had gehoopt dat ik met jou in augustus zou kunnen beginnen. Jammer man! Sterkte met het verwerken, en succes met je verdere carriere!
 
@ Redskull:
HAd het ook voor augustus gepland. Wellicht dat er in de MRI scan nog iets naar voren komt waar wat aan te doen is. Daar ga ik echter niet vanuit. Hou me op de hoogte van jou c.q. jullie vorderingen! Dat lijkt me leuk om te horen!
 
Hallo!

Ik heb vorige week mijn PO1 gehaald voor officier luchtverkeersleider. 8 juli mag ik de bunker in Nieuw Milligem bezoeken, dus ik vraag me af of ik augustus nog ga halen?

Anyway, zet mij maar in het lijstje! (mits deze nog bijgewerkt wordt)
 
uhm.. goeie vraag

1e x had ik volgens mij een 4 op mijn linker pedaal, en de rest was top
en de 2e x een 7 ( mdv dat de normeringen hoger lager )

Morgen gvss..

TIPS?!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top