Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.

Marty

New member
Allereerst wens ik jullie een gelukkig 2008, en dat jullie selectie/opleiding/baan goed mag verlopen.

Het werd weer eens tijd voor een nieuw deel in de befaamde reeks van de Stand van Zaken. Een nieuw jaar, een nieuw deel.

Met dank aan Diana voor het nog altijd goed onderhouden van het forum en dankzij Jrz staat het lijstje EMVO 7 januari 2008 er nu ook bij.



Indien er iets niet klopt, of dat je ook graag vermeld wilt worden in de SvZ, geef het dan a.u.b. even aan.

Zie voor eerdere delen van de Stand van zaken:


Huidige SvZ


MLD: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

MLD: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de MLD:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

KLu: Goedgekeurd en reeds in opleiding:

EMVO in 2007


EMVO, 13 Augustus 2007:

EMVO 07/03 2 KLu:

EMVO 7 januari 2008

EMVO maart 2008

KMA, 5 Februari 2007 3 KLu: (Wie weet hier meer van deze mensen?)

KMA 15 augustus 2007: (Wie weet wat over deze mensen?)


KMA 8 oktober 2007:


KMA 5 Februari 2008:

KLu: Klaar met de opleiding en werkzaam bij de KLu:


Bezig met selectie voor vlieger:

KLu, Officier Luchtverkeersleider, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
KLu, Officier Air Surveillance, bezig met selectie (tussen haakjes is nog te doen):
  • -
Goedgekeurd, wachtend op plaatsing
  • -



Diana, kan er een slot op het vorige deel?
 
Last edited:
Mijn aanmelding is vorige week op de bus gegaan !! Binnenkort hoor je wel wanneer ik voor PO1 mag. :)
 
Marty,

Raar maar waar, maar data is nog niet bekend. Ik zou vandaag (2 januari) TTC Seppe bellen voor uitsluitsel voor mijn PVS. Hierin werd bekend dat ik naar portugal zou gaan, maar data was er nog niet. De mensen die "fictief" staan ingeroosterd voor de klas van februari krijgen voorrang, dus dat is nog het struikelpunt. Ik krijg z.s.m per telefoon (op korte termijn) of via een brief (lange termijn) een data door wanneer ik paraat moet zijn.

Dus sta ingedeeld, maar qua datum is zal het nog ff op zich laten wachten. Maar neem aan dat dit voor februari zal geschieden.

Groeten Martijn
 
Hey M, ik heb 4 februarie mijn PO-2. Vandaag GVSS gehaald:grijns:
 
Last edited:
Martijn: bedankt voor de info!
UH-60: Ik zal het erin zetten ;)
MHC: Bedankt, check je eigen inbox ook maar even aub!
 
Hej mensen..

Even een vraagje.. ligt het aan mij of is het gewoon toeval dat er alleen op dit forum zo veel gvss successen zijn. Ik kan mij van een paar jaar geleden veel meer slecht nieuws herinneren. Misschien dat de mensen die onlangs hun gvss hebben gehad een slagingspercentage van zijn/haar groep kunnen geven. Leek me wel interessant.

Groeten,

LALA
 
POST! Goed nieuws voor me, mn intaketest is van 31jan naar 14jan verplaatst.

Dag daarna naar Utrecht, om te testen op Longfuntie. Worden 2 drukke lange dagen :)
 
Mijn intake is ook verplaatst naar 14 januari. Helaas kan ik die dag niet, dus ik ga nog ff bellen over een andere afspraak.
 
5 van de 8 :p De hotel manager stond er zelfs van te kijken dat we het tot de laatste dag vol hielden met 7 man ;) Maarja wilden alles op het menu proberen :p
 
ja maar gasten jullie zijn al stokoud.. ;)

Ik doelde uiteraard op zeer recente gvss groepen

LALA
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top