Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Vandaag po1 gehad, net niet gehaald. Selectieve luister test 2 fout, ruimtelijke inzichttest ook voldoende, joystick een 6 linkervoet een 1 :)S) en rechtervoet een 4, to bad, maja life goes on! ik zal zeker het forum blijven chechen!! Succes all!!
 
Vandaag PO-1 gehad.

- Ruimtelijke inzichttest 1 fout
- Sensomotorische Aanleg (hand/voetcoördinatie):
Rechtervoet 6
Linkervoet 7
Rechterhand 4
- Selectieve luistertest 1 fout

Ik hoor iedereen altijd over linkervoet enzo, heb ik gewoon echt 1 punt te weinig op de hele keuring op mijn rechterhand:eek:
Echt zuur!
 
Weer een voorbeeld van waarom je niet teveel van airwork moet aannemen.

Balen man! volgende keer beter?

Ik denk wel dat ik het nog een keer ga proberen.
Wat me wel zorgen baart is dat als je de PO-1 herkanst, dat dan de normering strenger word. Je moet voor je hand/voetcoördinatie bv in de herkansing voor alles minimaal een 7 halen ipv een 5.
Jammer genoeg heb ik niet echt een soortgelijk programma waar ik het kan oefenen.. Ik heb ook geen joystick en pedalen:traantjes
 
Wat me wel zorgen baart is dat als je de PO-1 herkanst, dat dan de normering strenger word. Je moet voor je hand/voetcoördinatie bv in de herkansing voor alles minimaal een 7 halen ipv een 5.
Jammer genoeg heb ik niet echt een soortgelijk programma waar ik het kan oefenen.. Ik heb ook geen joystick en pedalen:traantjes

Bij mij hielp het om droog te oefenen. Ogen dicht, de test voor je zien en laat de pizzapunt maar zwaaien en corrigeer dus in gedachte met je hand en voeten.

Klinkt een beetje vreemd, maar ik haalde de 2e keer 2 negens en een zeven. Ook ben ik verder door de hele selectieprocedure gekomen, dus laat je niet ontmoedigen door het de eerste keer niet te halen.
 
Airworkers,

Wegens een erg drukke periode ben ik niet meer in staat de Stand van Zaken up-to-date te houden. Ik zoek iemand die deze taak (tijdelijk) wil en kan overnemen.

Wanneer ik mijn tijd weer op andere dingen kan gaan richten wil ik deze taak wel weer op mij nemen.

Alvast bedankt.
 
Ik ben gisteren even wezen kijken naar de April lichting die hier op Woensdrecht hun introductiebivak hebben. Één uitvaller dusver en een andere kerel die op een later tijdstip mag instromen bij een nieuwe lichting. Voor wat onze EMVO-klas (0803) betreft, gaat het ATPL programma best goed. EMVO 0802 staat in de wacht om te beginnen met vliegen.
 
Ik ben gisteren even wezen kijken naar de April lichting die hier op Woensdrecht hun introductiebivak hebben. Één uitvaller dusver en een andere kerel die op een later tijdstip mag instromen bij een nieuwe lichting. Voor wat onze EMVO-klas (0803) betreft, gaat het ATPL programma best goed. EMVO 0802 staat in de wacht om te beginnen met vliegen.

Ejj daar zat ik dus tussen... ;) ik zat voor die tent met jullie te praten. Twee uitvallers tot nu toe en nu even vrij ivm de feestdagen.

Groeten!
 
Voorligsteun... voorligsteun... met z'n allen op het IP in de voorligsteun.

Wahaha! Ja... gozer, hoe kunnen we nu iedere dag al wel iets van 5 keer in de voorligsteun hebben gemoeten? :| Volgens mij doen we iets fout... :p Ach, we komen er wel achter. ;)

Gaan we nu trouwens dinsdag gewoon verder met dat IP? Ik dacht dat dat een grapje was, maar volgens mij waren ze wel serieus, of niet?
 
:yeehaa:

:yeehaa:

ik heb de officiele brief binnen vanuit amsterdam waarin staat dat ik 11 augustus mag beginnen:)
:yeehaa::yeehaa::yeehaa::yeehaa:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top