Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Een harde deadline hoeft niet, zolang het maar gebeurt in de komende periode, dan ben ik blij. Of men moet het verder niet boeien dat het niet geupdate wordt, dan houdt het op natuurlijk. Dus nog even een extra vraag: is hier überhaupt behoefte aan?
 
Zelf vind ik het wel leuk om te zien waar de mensen die selectie doen al zijn beland, maar de laatste tijd komen er zoveel nieuwe mensen die zeggen; dan en dan heb ik GVSS... vervolgens hoor je nooit meer wat van ze. Dus ik zit er aan te denken voor de SvZ, iedereen met een hogere postcount dan 30(?) die komt erin?

Maar als niemand er verder behoefte aan heeft, een SvZ, tjah... dan houdt het op. Ik ben op t moment al bezig een lijstje te maken voor deeltje 23.
 
Ik vind het persoonlijk wel leuk om te zien hoe ver de rest is! Kan eventueel ook wel een update maken, als ik het fakkeltje weer door kan geven als ik het weer druk begin te krijgen. Dat is over een weekje of anderhalf al weer, dus zeg het maar ;)

Zelf valt mijn GVSS op 17 september, mocht ik het niet halen, dan is de motivatie gelijk weer wat minder ook :D dus als ik het dan kan doorgeven, dan prima
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top