Stand van Zaken Deel 22

Status
Not open for further replies.
Update SVZ:

Net telefoontje gehad, het positieve advies is eruit! Ik sta voor de klas van 11 Augustus! Yes!:D
 
Mmm ik ga het toch wel weer redelijk druk krijgen op Woensdrecht vanaf komende week. Jij daarentegen hebt net de selectie gehaald en mag straks naar de KMA. Weet je wat ze op de KMA ook wel eens van je gaan verwachten?

Initiatief :p:

(maar alleen op de goede momenten natuurlijk ;) )


:biertje:
 
Mmm ik ga het toch wel weer redelijk druk krijgen op Woensdrecht vanaf komende week. Jij daarentegen hebt net de selectie gehaald en mag straks naar de KMA. Weet je wat ze op de KMA ook wel eens van je gaan verwachten?

Initiatief :p:

(maar alleen op de goede momenten natuurlijk ;) )


:biertje:

Oh God!

Initiatief... welke van de LEOPARD was dat...? :p:p

L oyaal
E erlijk
O pen
P rofessioneel
A nalytisch
R esultaatgericht
D iscipline

Net in m'n notitieboekje gevonden... ;)
 
Gisteren PO-2 gehaald :yeehaa:
Morgen (15-05) Vmo-1 :airforce:
 
Last edited:
Helaas VMO-1 niet officieel afgemaakt. Alle onderdelen waren voldoende of ruim voldoende. Blijk alleen een dip in mijn linkeroor te hebben. Nu eerst consult (eigen) KNO arts om te kijken of er iets aan te doen is.
 
ff afwachten dus, succes HK!!

FF update van mijn kant. Ik ben tot nu toe overal doorheen.
Ik ben vanwege mijn ogen afgekeurd voor de Apache en de Cougar, maar ik mag door voor F16 of Chinook, we gaan er dus voor, woohoo!
Ik hoef alleen nog maar de PVS en die staat voor mij gepland in augustus.
de 17e geloof ik, zijn er nog mensen die dan ook voor de PVS moeten (mogen, het is een feest natuurlijk ;) )?
 
Ik heb een kleine afwijking aan mijn beide ogen. Zo klein dat ik wel door mag, maar ik krijg wel lenzen cq een vliegerbril. In het dagelijks leven houdt het in dat ik op afstand niet supergoed kleine dingen kan lezen. Ondertitels zijn een miniem klein beetje wazig. Ik ben dan ook geen brildrager oid maar voor het vliegen moet het perfect kunnen worden gecorrigeerd. Ik heb afgelopen week de uitslag van VMO2 binnen gekregen. Daarin stond bij bijzonderheden: Correctie met vliegerbril of lenzen, afgekeurd voor Apache en Cougar => Goedgekeurd..
Dat was het.
Ik weet dus niet meer details, maar ik ben natuurlijk al lang superblij dat ik verder mag! Als ik vlieg, ben ik op mijn plek. En de F16 en ook zeker de Chinook zijn machtige apparaten waar ik DOLGRAAG in wil vliegen. Het is misschien hooguit jammer dat mijn opties wat minder zijn geworden, maar als ik ga vliegen ga ik vliegen en ben ik een gelukkig man!

Niet getreurd dus en als alles goed gaat zit ik in de Novemberlichting. Eerst de PVS halen en dan gaan we los!
:airforce: :yeehaa:
 
Ah, ok op die manier. Bottom line is inderdaad dat je door bent en dat is inderdaad geweldig! Was gewoon benieuwd naar de precieze reden. Keuringen rondom ogen zijn voor mij erg interessant aangezien ik mijn ogen eerst moet laten laseren voor ik kan solliciteren.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top