TV-serie over vliegers-in-opleiding

Dat droog oefenen van die ene jong was, gezien de instrumenten voor de GVSS. Vind het dan een missplaatst shot. Doet niet weg dat het leuk was om weer te zien. Ken een aantal mensen van de selectie die erop waren (Po-1). Ik had 's middags PO-1.
 
Huh, waar zijn die dan?


haha die waren gewoon in de serie ;) de helft loopt er nog rond.. zo ook de novemberlichting, daarvan doen er ook 2 mee ;) toch grappig om te zien, ook mooi om weer die oude paresto bij het CML te zien, waar ik zovaak met knikkende knieen en een stresskop heb zitten wachten op mn uitslagen ;)

@ Flyingfarmer:

ik mag er helaas niks over zeggen, maar ga er niet over in zitten, ik vond het toen niet heel leuk (heeft zo z'n momenten), maar achteraf was het super!:D zie je maandag ;)

cheers
 
Als 1.000.000 de opleidingskosten vank enkel Sheppards is, vraag ik me wel af hoeveel het totaal plaatje de overheid kost.
 
3miljoen euro toch? Geloof dat ze dit gezegd hadden op infodagen :)

des te meer reden om er vol voor te gaan!

Gr martin
 
begin maart begint je ontgroening vliegende boer ;) hoop dat je uberhaupt een beetje zin hebt in de KMA, het is achteraf zo slecht nog niet..
 
Is er trouwens ook een groentijd voor de andere lichtingen dan de februarilichting (april, augustus, november)? Of zijn alleen zij het haasje...
 
Mooie shotjes van procamjo het belichaamt toch meer wat voor menselijke kant eraan vast zit. Ik vind het een beetje vreemd dat ze niet de hele opleiding in perspectief zetten. Het lijkt nu net of je solliciteert voor de f16 terwijl de luchtmacht bepaalt wat je uiteindelijk gaat vliegen. Ook dat switchen tussen die 4 groepen maakt het verwarrend wat nou de chronologische volgorde is in de opleiding.

Nickos ik laat je nog wel weten wanneer ik weer eens langskom
 
Is er trouwens ook een groentijd voor de andere lichtingen dan de februarilichting (april, augustus, november)? Of zijn alleen zij het haasje...


voorlopig zijn het alleen de augustus en februari lichting die de 'co-tijd' draaien. Waar ze wel naartoe willen is dat die tussenlichtingen ook een cotijd gaan draaien maar ik weet zelf eerlijk gezegd niet wat de planning is of heo ze dat willen gaan doen..

en Cheff, we gaan morgen verhuizen en jou spullen staan nog hier, ik bel je vanmiddag ff
 
Wel leuk die opmerking dat ze die Amerikanen niet uit elkaar kunnen houden omdat ze allemaal op elkaar lijken. Dacht dat dat alleen over Chinezen werd gezegd.
 
haha idd, ook zo mooi al die amerikanen in hun overal en die Nederlanders in pak :p:
en die amerikaan met die dikke flap oren :p
 
ik heb er zeker zin in!:D KMA zie ik juist niet tegenop, ik vind dat militaire gedeelte juist mooi! ik vind het zelfs jammer dat het maar een half jaartje is... ik vond mijn vooropkomstdagen al mooi, achteraf trouwens mooier dan tijdens xD zondag ga ik er al heen, zodat ik maandagochtend niet hoef te reizen:p en gelijk 3 weken introbivak, heeerlijk xD
 
hey flyingfarmer.. succes en zet hem op man!

die co-tijd kom ik vanzelf wel achter dan.. als het feest is, dan kan het niet slecht zijn :D
 
Cotijd is inderdaad één groot feest, verstand op nul en gaan, ik vond het geweldig! ik heb het nu na een half jaar KMA wel gezien, zoals vermeld hadden we 5 januari al naar de EMVO moeten gaan, maar vandaag is officieel bekend gemaakt dat we 6 april beginnen, dus de laatste week van maart hebben we afwikkelweek en daarna lekker knallen! Morgen verhuizen we naar een andere kazerne met betere kamers, dus opzich is het nu wel te doen..

zorg er gewoon voor dat je ervan geniet!
 
Bedankt voor de toelichting ;)

Kan me wel voorstellen dat het ff balen is als je dat te horen krijgt. Is het nu in de extra KMA-tijd nog steeds bikkelen? Of wordt de stoom van de ketel gelaten en een tandje terug? Betere kamers klinkt in ieder geval al goed!

En genieten is sowieso de bedoeling hehe, gaan we proberen!
 
Het is soms zeker nog bikkelen, vandaag nog een mooi end 'ge-speedmarst' en vaak nog zware sport, maar een stuk minder velddiensten (eind februari weer eentje) en meer studie en minder gezeik, dus het valt best mee, maximaal stappen maar dat is de volgende ochtend steeds zo vervelend:(
 
Back
Top