TV-serie over vliegers-in-opleiding

Wel leuke serie inderdaad :) Beetje rommelig alleen.

Waarschijnlijk zie je mij in aflevering 4 of 5 rondwandelen. Nog enkele maanden wachten en dan mag ik PO2 nog een keer opnieuw doen. Nu ik de serie zie heb ik er weer erg zin in. :)
 
Aflevering maandag was leuk. Echt met 15 man lopen kijken op de kma en toen een bekend iemand in beeld kwam (iemand die dus ook meekeek) gelijk allemaal schreeuwen. Volgende aflevering komt andere ook in beeld als het goed is :D
 
das niet zo handig als je in een vliegtuig moet ;)

ik ga vanavond zeker weer kijken, heb er vet veel zin in.
 
das niet zo handig als je in een vliegtuig moet ;)

ik ga vanavond zeker weer kijken, heb er vet veel zin in.

Er zijn genoeg GA vliegers die wel durven te vliegen, maar niet het trapje op durven om hun Cessna te tanken (tankdop zit bovenop de vleugel) ;) ....
 
Klopt, mensen met hoogtevrees hebben vaak geen last van vliegen, maar wel van op een ladder staan.. Of dak van een flat.
 
present.. :rolleyes: haha ik baalde echt als een stekker toen ik op 60 meter hoogte aan die wand hing.. maar achteraf is het zo vet! en in een kist heb ik nergens problemen mee:)
 
Zeker! Hopelijk laten ze de volgende keer wat van het GVSS zien. Echt jammer dat het maar een half uur duurt.

Die jongen met die ipod tijdens de EMVO stond ik wel even van te kijken trouwens.. :dozey:
 
heb er weer van genoten:D
idd, half uur is veel te kort.
ik stond ook ff van die kerel te kijken, ben je al zo ver en dan laat je het versloffen. hoop voor hem dat hij op tijd weer met zijn hoofd uit de wolken is ;)
vond het ook wel weer leuk dat de PO-1 erin zat, ik moet namelijk woensdag:eek!::p:
 
Jammer dat Airworker Tosca er na PO-1 uitlag. Hopelijk geeft ze niet op en probeert ze het nog een keer.
 
Waar ik met mijn hoofd niet bij kan is dat die ene gelovige gozer in Sheppard moeite heeft met het maken van een seksueel getinte zijde van een dollar vanwege zijn geloof maar tegelijkertijd wel een opleiding volgt waarin hij wordt klaargestoomd om later, mocht het nodig zijn, mensen te vermoorden (wat volgens die 10 geboden nogal een zonde is). Mijn inziens een vrij kromme gedachtengang....
 
Back
Top