TV-serie over vliegers-in-opleiding

@starmick mijn klas begint 2 februari, ik zal als het goed is wel blijven tot augustus ofzo, dus waarschijnlijk zie je ons wel xD

ik dacht dat die tranen van die jongen door de wind kwam, anders vond ik het wel heel sneu voor hem dat hij erom ging janken:p
 
hoop het idd voor hem :grijns:

vind het wel zeer netjes dat ze de volgende dag gewoon herhaling lieten zien. ik was dik chagie, maar gelukkig is alles goed gekomen.

heb al vet veel zin in mijn keuring, hopen dat ik ook door kom.
 
Overigens wel een beetje jammer dat de focus compleet op de F-16 is. Hadden toch ook wel scenes met de véél coolere Apache tussen gemonteerd kunnen worden. Om niet te spreken over de andere heli's. :radar:

Had je natuurlijk kunnen verwachten met een titel als 'Top Gun' :passed:
 
Ik denk ook dat een F-16 als key thema meer kijkcijfers scoort, zit natuurlijk meer actie in als een Chinook.. Maar Apache had er voor mijn part zeker bij gekund!
 
Vond het mooi om te zien, vooral de o zo herkenbare stukjes van de KMA.. heb overigens ook niet al te goeie herinneringen aan die MZV baan, en Oudmayer is hard, erg hard, maar wel verdomd goed! Kan nu al niet wachten tot de volgende afleveringen; weer reden om een pilsje te pakken met de KMA'ers die erin voorkwamen ;)

@ Flyingfarmer;
Leuk dat je in februari begint.. wij (aug. lichting) zijn dan ook nog aanwezig, het leuke aan februari is dat je de ontgroening in gaat, geweldig ;) zie je dan :grijns: ;)
 
Was weer een nice aflevering dacht ik zo!:)
Trouwens die ene jongen was droog aan het oefenen voor de po1 op zijn kamer zag ik?
Dat heeft hem dus waars. toch geholpen!
 
wat een heerlijke aflevering... Weet ik tenminste qua beeld een beetje wat in kan verwachten. Wist natuurlijk al wel welke testen enzo. maar is toch wel fijn om alvast gezien te hebben in wat voor een omgeving je zit, en hoe de testen zich uitten in het "echie".
Weet alleen niet of het nu adrenaline van heel veel zin in hebben is of van 50 kleuren scheiten... Maar sta wel stijf op het moment.... en trillen, niet te zuinig. dus zou wel zin in zijn... Mezelf kennende...
 
Was weer een nice aflevering dacht ik zo!:)
Trouwens die ene jongen was droog aan het oefenen voor de po1 op zijn kamer zag ik?
Dat heeft hem dus waars. toch geholpen!
Is me ook opgemerkt, vind het wel knap van hem. Zo zou iedereen dat moeten doen.

Die 2 gozers die daar de macho uit stonden te hangen door te zeggen "Ik heb me niet voorbereid" daarentegen ...
 
Is me ook opgemerkt, vind het wel knap van hem. Zo zou iedereen dat moeten doen.

Die 2 gozers die daar de macho uit stonden te hangen door te zeggen "Ik heb me niet voorbereid" daarentegen ...

Best jammer ja...
ga zelf zo nog een keertje de luistertest van tjeerd doen... (wordt dan pas m'n tweede keer hoor)
 
Ja of een andere jongen: "Ja ik wist echt niet wat ik moest doen weetje. Dus toen zag ik die reclame op tv, en toen dacht ik laat ik dat maar eens doen weetje".

Vindt je t gek dat er 70% afvalt bij PO1.. (En nu bedoel ik niet dat die testen goed te doen zijn. Die taartpunt zag er verdraaid lastig uit!)
 
Shit, gemist! Moest overwerken.. Kan ik ergens een herhaling op internet zien...??
 
Shit, gemist! Moest overwerken.. Kan ik ergens een herhaling op internet zien...??

www.uitzendinggemist.nl staat die straks wel op;)
Ik weet trouwens nu wel wat ik voor de 3de en me laatste keer po1 ga doen:
Droog vliegen, en dit had in me hoofd al wel gedaan maar ik denk dat hetzelfde ga doen als die jongen uit de aflevering. Een groot bord voor me met daarop uitgeprint de 3rd ruimte en maar zitten en droog oefenen!
 
Ik stond wel even met mijn mond vol tanden toen ze zeiden dat de opleiding de belastingbetalers 1.000.000 USD kost per student ...
 
@Hades; dat is enkel voor de opleiding op Sheppard. Ik geloof dat er aanvullende kosten komen kijken voor het gedeelte in Ohio bij Springfield. (eveneens dat er ook nog kosten zijn verbonden aan de KMA periode + EMVO).

Oh en niet vergeten; 1 miljoen euro he ;) Daar kun je wel 100 miljoen dollars voor halen tegenwoordig ;D
 
was weer mooie aflevering, wel mooi dat de PO-1 erin zat. kon ik mooi ff kijken hoe het er daar aan toe gaat:D.
 
Back
Top