TV-serie over vliegers-in-opleiding

hij was wel zielig... maar een beetje te lief.. Als er tien keer naar je geschreeuwd wordt haal 'm neer, krijg je toch zo iets van: En nou zou ik je krijgen kl.....!!!! gr*@%(^*@$(

Eeuh, ik begrijp dat jullie nog nooit in dienst zijn geweest? Welk legeronderdeel dan ook van defensie?

OK hij zag er niet uit als een killer, echter, ik kan je verzekeren, als je daar staat en je word de hele week al afgejakkerd dan is er niet zo heel veel puf meer over hoor.

Als je dan een paar minuten hebt lopen rammen dan ben je inderdaad als een boksbal. Iedereen die wel eens heeft geprobeerd te boksen zal weten dat je na een paar minuten al helemaal naar de kl*ten bent in het begin. Als je dan nog een heel parcour afmoet ben je ZEKER geen killer meer.

Het enige dat men wil zien is dat je er voor gaat, en helemaal LEEG gaat.

Verder ruled iedereen die er voor gaat om Jachtvlieger te worden, en RULEN de mannen die het halen helemaal!

( Jachtvliegers staan ook niet op de Airwork gelijkheids piramide want ze passen er gewoon simpelweg niet op, zo hoog staan ze :D )

Groeten

:radar: André :radar:
 
Idd. Respect voor iedereen die de selectie haalt, maar ook nog bezig zijn met de selectie!

Je kan overigens pas over oordelen als je het zelf allemaal al hebt meegemaakt.

Verder vond ik Top Gun Holland echt tof. Jammer dat het geluid steeds weg viel, maarja.

gr vegy
 
Beste allemaal,

het is definitief

Vanavond 20 januari, is aflevering 1 van TopGun Holland nogmaals te zien, om 22:15 uur op nederland 3
Daarna zal de aflevering ook weer te zien zijn bij uitzendinggemist.nl, dit maal dan hopelijk ook volledig en met geluid.

Veel kijkplezier!

Terry de Roode
 
Heyy goed geregeld! Vanavond nog maar eens kijken dan :D... Kunnen jullie misschien ook niet 2 afleveringen per week doen? Eén week wachten elke keer is lang :D
 
Vond het leuk om te kijken. Vooral de scene dat de Amerikaanse vliegers te horen krijgen welke kist ze toegewezen krijgen. Iedere keer grouphug en juichen, ondanks dat je de B-52 toegewezen krijgt, wat kennelijk vet balen is.

Overigens wel een beetje jammer dat de focus compleet op de F-16 is. Hadden toch ook wel scenes met de véél coolere Apache tussen gemonteerd kunnen worden. Om niet te spreken over de andere heli's. :radar:
 
Vond het leuk om te kijken. Vooral de scene dat de Amerikaanse vliegers te horen krijgen welke kist ze toegewezen krijgen. Iedere keer grouphug en juichen, ondanks dat je de B-52 toegewezen krijgt, wat kennelijk vet balen is.

Overigens wel een beetje jammer dat de focus compleet op de F-16 is. Hadden toch ook wel scenes met de véél coolere Apache tussen gemonteerd kunnen worden. Om niet te spreken over de andere heli's. :radar:

Kan me enigzins nog wel voorstellen wanneer jij daar 2 jaar rondloopt om uit eindelijk op de f16 te komen en je krijgt dan een bommen werper toegewezen, dan baal je ergens wel. Zoals hij al zei ; Daarvoor heb je niet gesolliciteerd.
 
Last edited:
Weer gekeken.
Nu was het geluid 10/10

Ik ergerde me wel een beetje aan die ene harrie die continu als ie met zun kop voor de camera staat zegt; dit is mun droom, dit wil k ook.:naund:

Anyways, k kijk alweer uit naar next monday :D
 
Kan me enigzins nog wel voorstellen wanneer jij daar 2 jaar rondloopt om uit eindelijk op de f16 te komen en je krijgt dan een bommen werper toegewezen, dan baal je ergens wel. Zoals hij al zei ; Daarvoor heb je niet gesolliciteerd.

tuurlijk baal je, maar da's 't risico van het vak. Iedereen weet dat als je solliciteert en de selectie haalt, je niet gegarandeerd op F16 terecht komt... Ik wil heeeeel graag op de Chinook, maar moet nog maar zien dat dat 'm wordt. (Als ik al de selectie doorkom natuurlijk he)
 
Ach, die jongen er dolgraag zn beroep van maken.. laat hem even genieten ;)

Weet natuurlijk nog niet hoe het af gaat lopen met die jongen, maar heb nu al medelijden met 'm als ie niet door de selectie is gekomen...

btw. wie heeft al spelletjes gedaan op de topgun site??? staat onder test je F16-skills
 
Las op die site een stukje van die jongen dat hij gefaald is voor GVSS.. Sneu, maargoed zoals eerder gezegd is huilen bij een highpass een beetje erruug overdreven als je het mij vraagt.;)
 
Heeft hij in ieder geval zn PO1 gehaald! He maar wie zegt dat hij daarom huilde.. misschien stond de geluidsman wel op zn kleine teen ;)
 
Da's waar, PO1 is opzich ook al een prestatie. Denk idd dat het de geluidsman was, ghehe :p
 
Vond het leuk om te kijken. Vooral de scene dat de Amerikaanse vliegers te horen krijgen welke kist ze toegewezen krijgen. Iedere keer grouphug en juichen, ondanks dat je de B-52 toegewezen krijgt, wat kennelijk vet balen is.

Overigens wel een beetje jammer dat de focus compleet op de F-16 is. Hadden toch ook wel scenes met de véél coolere Apache tussen gemonteerd kunnen worden. Om niet te spreken over de andere heli's. :radar:


Hahaha, vraag me af of die gasten al 21 zijn, anders mogen ze toch geen alcohol in de USA?

Ik ben het met je eens Diana, maar feit is nu eenmaal dat de meeste jochies daar op kicken, om in hun vakjargon te blijven.
Ik vind het persoonlijk ook wel jammer dat er niets (heb overigens maar een deel gezien) te zien was over het basic vliegen, moet toch ook geleerd worden?!
 
Jup ik hoop ook wel op wat emvo actie! Krijgen we ook vast wel toch? De dinghy dril test op zee o.a... Zou wel gaaf zijn. En PC7 natuurlijk!
 
B-52 is nog best gaaf hoor! En wie zegt niet dat die jongens daar echt niet blij mee zijn? 10% schijnt geselecteerd te worden voor UAV's... heb je een droom om te vliegen, zit je vervolgens achter een bureau ergens in de woestijn van de VS, te turen door een camera van een drone boven de irakese woestijn. Hoe dan ook.. het kan nog erger dan het sturen van zo'n machtig apparaat als de B-52.
 
Back
Top