Zeer kritische noot over Stella

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Morning Glory
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het misschien een idee om deze discussie te staken? Daar hebben ze aan de andere kant van het kanaal zo'n mooie spreuk over : "Lets agree to disagree". :)

Ik denk dat het inmiddels voor iedere oplettende lezer duidelijk mag zijn hoe men vaak over Stella denkt. Dat is helaas niet altijd positief en dat is jammer en wellicht zelfs onterecht. Als er iemand is die positieve info heeft dan denk ik dat iedereen daarin oprecht geinteresseerd is.

Royaldman trek het je niet aan. Ik ken enkelen die gereageerd hebben en die bedoelen het echt opbouwend, alhoewel de toon voor jou misschien anders doet vermoeden. Waak er alsjeblieft voor dat je goede raad niet te makkelijk in de wind slaat!

Gewoon blijven posten en succes!
 
Kijk als VLM mijn eerste job is.. ja natuurlijk ervaring op doen is altijd leuk. maar ideaal voor afbouwen van schuld.. is het minder.. maar ik heb het continue juist over waar je na de VLM eventueel belandt. Kan zijn dat je bij VLM blijft.. maar ook dat je overstapt naar een grotere..

En nee ik doe het niet voor de centen.. want wil gewoon vliegen.. dat is voor mij het mooiste wat er is..

maar mekander afzaniken is hier heel makkelijk heb ik alweer door.. jammer..

is het niet of je de keus heb gemaakt voor stella en je ben een kneus die op de '' slechte school zit '' of gewoon een andere conclusie die je trek..

wat een azijnpissers hier..

ik bedoel niets negatiefs..maar goed.. typisch nederlands.. iedereen heeft een mening.. maar als je mening niet aanstaat bij een ander wordt je meteen de grond in geboord.

is het niet als je net nieuw ben en echt niet weet hoe de site werkt en waar je alles kunt vinden dat je meteen gezeik aan je kop krijg..

ZOEKFUNCTIEEEE!!!

is het wel weer iets ander..

Respect voor elkaars uitspraken of mening.. ver te zoeken..

En al helemaal als wannabee ben je meteen dom..alles wat je zegt slaat zogenaamd nergens op..

Deze site is er toch om elkaar te helpen en voor verdere info over de luchtvaart wereld..

Ik ga denk maar gewoon alleen lezen wat ik informatief vind ipv wat zeggen.. want alles lijkt nergens op te slaan volgens de grote mensen..

begin het plezier van deze site te verliezen..

wordt hier toch alleen afgezeken..

de groeten van een teleurgestelde ''wannabee'' zogenaamde nietsnut..

ik ga gewoon mijn doel bereiken.. en dat is vliegen..

Misschien is het handig om gewoon dit forum te gebruiken om vragen te stellen aan mensen die al piloot zijn en dus alle stappen hebben doorlopen. Zij weten vaak als de beste waar de valkuilen zitten. Ik als "wannabe" luister wel naar dat soort mensen misschien voorkom ik dan fouten en weet ik beter hoe ik iets kan bereiken.

Ik denk dat als je als wannabe alle adviezen in de wind slaat je inderdaad ontzettend dom en een nietsnut bent. Die mensen proberen ons alleen te behoeden voor fouten waar hun van geleerd hebben!

Misschien zou ik als ik jouw was gewoon een leuke studie gaan doen in plaats van hier zo zitten te zeiken en alles beter te weten, want iemand die niet openstaat voor adviezen en meningen van andere hoort wat mij betreft niet in een cockpit thuis.
 
Ach het mooie van een democratie is dat iedereen recht heeft op een mening. ;)

Waarom nog een keer iemand voor dom uitmaken en voor nietsnut? Het heeft zo weinig zin en het draagt zo weinig bij en vooral niet aan de plezierige omgang met elkaar op dit forum.
 
Beste Ronaldman,

Je gedraagt je een beetje als een verwend jongetje. Begin ook niet meteen te dreinen als of iedereen tegen je is. Zoals al eerder door PH-JPC geschreven is “alles valt of staat met je eigen houding”.

Als jij als wannabee harde stellingen inneemt, krijg je ook harde reacties. Het is zeer waarschijnlijk je nog jeugdige leeftijd, maar sommige uitspraken zou je misschien iets meer kunnen nuanceren.

Waar is jou respect voor andermans mening? Als KL zijn mening uit w.b.t. jou uitspraken, reageer jij ook niet echt met het toonbeeld van respect. Misschien is dat ook wel typisch Nederlands. Je weet wel die pot en die ketel.......

Je doet ook een beetje domme uitspraken. Ik begrijp dat je dat niet met opzet doet, en dat je hier komt om informatie op te doen.

KL wist in het begin van zijn carrière ook niet alles.(evenals ondergetekende en vele andere) Alleen nu daarentegen hebben wij al flink wat klappen van de zweep gehad. Als iemand dan opmerkingen maakt die stevige zijn en nogal kort door de bocht, kan daar dan nogal fel op gereageerd worden.

Je zult zien dat als jij jou meningen en opmerkingen (die meer dan welkom zijn) wat nuanceert, je totaal andere antwoorden krijgt.

Succes met je verdere keuzes van opleiding.

Grtz Mike5
 
Wat is het probleem? Dit is toch een forum? Hier worden nou eenmaal meningen geplaatst, de een wat radicaler en de ander met wat meer ervaring.
@ Royaldman, je moet je niet te snel aangevallen voelen. Doe gewoon je eigen ding en als andere mensen zich daaraan storen, wat is dan het probleem? En als jij je stoort aan anderen, idem.
Forum is forum.
 
Helemaal met je eens Jetman!

Iedereen mag en kan zijn zegje hier doen. Maar als je vrij kort door de bocht genomen uitspraken doet, waar overigens niets mis mee is, (doe het zelf ook wel eens) kan je wel fellere reacties uitlokken dan wanneer je wat genuanceerder bent.

Ik zeg alleen dat als je jezelf zo opstelt, zoals Royaldman doet. Hij dit soort reacties kan verwachten. Dan moet je ook man genoeg zijn deze reacties te nemen voor wat ze zijn, en niet gaan lopen zeuren dat iedereen tegen je is.

Grtz Mike5
 
Daar heb je inderdaad gelijk in. Of zie de reacties als kritiek, maar voel je er niet door aangevallen. Goed, verder on-topic? Deze discussie gaat namelijk nergens meer over.
 
Ik sla zeker geen raad door de wind..

en ja ben nogal recht door zee.. klopt.. maar dom ben ik zeker niet.. dus als we het dan toch over respect hebben ga je iemand daar niet voor uitmaken..
 
:offtopic:"anders escaleert het helemaal uit de hand met die Gerard Wilders"

Bij de lokale frituur bestel ik ook alleen nog maar: "Een kipcorn en een milkshake.Banaan."
 
:offtopic:

****** AFZEIK ALARM ******


Airworker sinds: Aug 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 152
Brevet: not yet.. maar komt zeker nog..
Typeratings: nog niets...ook dat moet ooit gebeuren
Uren: 5 minuutjes allsim en binnenkort mijn eerste echte uurtje


Ach, als dat vliegen niks word kan je met zulke cijfers nog altijd de politiek in...:blabla:


:haha::haha:
 
Ik sla zeker geen raad door de wind..

en ja ben nogal recht door zee.. klopt.. maar dom ben ik zeker niet.. dus als we het dan toch over respect hebben ga je iemand daar niet voor uitmaken..

Niet zo vreemd, als men hier je advies geeft over zaken waarbij men hier de nodige ervaring heeft in de wind wordt geslagen. Samen met het feit dat je wel wat onzinnige uitspraken gepost hebt, kan dat behoorlijk gaan irriteren bij ervaren mensen. De mensen die hier posten maken ook tijd vrij om jou iets bij te brengen om je voor eventuele misstappen te behoeden, als dat vervolgens niet doordringt kom je op ons behoorlijk over als iemand met een iq en wijsheid van een stoeptegel, om het zo maar even kracht bij te zetten. Zo komt het althans wel op ons over.

Om aambeien van te krijgen .
 
Na de eerste paar redelijke reacties op Royaldman's post gaat nu het afzeikalarm af.
Laat het gaan s.v.p.

Verder hoop ik niet dat Royaldman het bijltje er bij neergooit. Dat zou zonde zijn en nergens voor nodig. Het is inherent aan een discussieforum dat men af en toe geïrriteerd raakt. Soms ergert men zich aan meningen die niet gebaseerd zijn op enige ervaring. Andere keren ergert men zich aan het feit dat zijn/haar zorgvuldig geposte mening ruw terzijde wordt geschoven. Enige zelfreflectie is dan altijd goed, aan beide kanten van de discussie. En ook het kweken van een beetje olifantenhuid kan helpen.

De toon van de muziek is nu eenmaal af en toe wat vals. Niet alle violisten in het Airwork orkest strijken de snaren met gevoel.
 
Dank je Diana,

De laatste reacties van een paar mensen hier.. ik noem geen namen.. zegt meer over hun dan over mij.. om je te verlagen met beledigingen om iemand de grond in te trappen is de weg met de minste weerstand..

Dan is eerder af te vragen of diegene zich wel in zo een serieuse wereld met veel verantwoording thuis horen en wannabees zonder brevet of hun wel piloot kunnen worden.

Ik hou van discussies als ze echt ergens over gaan.. ik neem graag raad aan van mensen die ECHT wat weten over deze wereld.. Dus de mensen die al jaren Ervaring hebben als piloot.

Ik ga mij ook zeer zeker niet verlagen tot het niveau van beledigingen.

Ik vind jammer.. maar zie mij genoodzaakt om te stoppen met mijn account.

En dat is niet omdat ik niet tegen een stootje kan ,maar het gaat te ver. met dat kinderachtige gedoe.

We zijn hier om in dit geval te discusseren over het feit hoe de vliegschool stella is.

We zijn al afgedwaald om mij als persoon de grond in te boren.. Daar zijn deze discussies niet voor..
 
@ Royaldman

Volgens mij neem je sommige posts helemaal verkeerd op. En ik vind dan ook dat je zeker niet je account moet opzeggen!
let gewoon op hoe je dingen zegt, en vat niet alles negatief op.
Zit zelf ook op stella (theorie), en t bevalt me heel goed!
 
Eindelijk back to topic. BOZ..

Leuk om van je te vernemen dat je het naar je zin heb op de opleiding. waant daar gaat deze topic over.

Daar is het voor bedoelt..

Wanneer ben jij begonnen met de opleiding?

groeten,
 
Misschien dat het door dit stukje tekst duidelijk wordt waarom de emoties soms zo hoog kunnen oplopen. Kwam het ooit tegen op dutchfs.com, geschreven door FSTheo.

''Af en toe hebben leden onderling een beetje ruzie.. Een meningsverschil...
Natuurlijk zijn we allemaal verschillend, allemaal met onze eigen achtergronden, taalgebruik, woordkeuze.
Daar kunnen best wel eens misverstanden door ontstaan.

7% van onze communicatie gaat met (geschreven) woorden, wat we hier doen dus.
We maken wat we bedoelen vaak duidelijker met handgebaren, lichaamstaal en dat is goed voor nog eens 35% van elkaar begrijpen!
De overige 58% maken we duidelijk met oogcontact, onze stem, de toon...

Geen wonder dat het af en toe verkeerd gaat! Het is gewoon verschrikkelijk moeilijk om met die 7% middelen, 100% goed uit te leggen wat we willen zeggen, wat we bedoelen. Een vraag stellen, lukt nog wel, maar zodra emoties mee gaan spelen wordt het moeilijker.
Natuurlijk hebben we emoticons, misschien kunnen we die 7% daarmee wel verdubbelen! :D:D

De ander moet dan wel lezen, zien, dat er een gezichtje achter staat en begrijpen dat "[scheldwoord]! :D " iets anders is als "[scheldwoord]! :mad:"

Maar op een forum mis je dus 93% van de communicatiemiddelen die je normaal, oog in oog wel hebt...... Raar hè? :grijns:
Geen wonder dat het soms (per ongeluk!) mis gaat...''
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan