Welke GPS

Kun je deze software ook op de nieuwste mobiele devices draaien zoals de Samsung Galaxy (draait op Andriod)?

Ik meen dat het de bedoeling is dat er voor Pocket FMS ook een android versie komt. Als dat idd zo is dan wordt dan slaan ze daar een grote slag mee want veel van de tablets die volgens jaar uitkomen, zullen hier op draaien. (zitten we nog wel even met de $$$ van pocket fms... :niet_bli: ) En de keuze kan dan mede worden bepaald door de afleesbaarheid (in de zon, waar de iPad niet zo sterk in is)
 
Als ik de commentaren van Rob op het PocketFMS forum lees, dan vraag ik me sterk af of ze inderdaad een android of apple versie uit gaan brengen. Voorlopig werkt windows nog uitstekend en het aantal windows CE devices lijkt alleen toe te nemen. Alleen de Windows versie voor mobiele telefoons geeft meer een meer moeilijkheden.

Echter zo maar omschrijven naar een ander OS is zeer ingewikkeld. Feitelijk betekent dit dat je gewoon het gehele programma dubbel moet onderhouden.

n.b. PocketFMS wordt nu ook gebundeld met een navigatiesysteem aangeboden. Zie onder meer: http://www.oudie-pocketfms.com/intro.html
 
Terug
Bovenaan