Ik zou er gewoon mee wachten. er schijnen alleen al in Nederland honderden werkeloze vliegers rond te lopen. Waar moeten die in godsnaam allemaal heen? Waardoor denk jij dat je straks je kunt onderscheiden?
Bij de meeste maatschappijen moet je tegenwoordig je rating zelf betalen, hoe ga je dat financieren? Het salaris wat je vervolgens krijgt is dusdanig laag dat je daar misschien alleen de rente van kunt betalen. Hoe ga je het dan vervolgens doen als je daarna op een grote kist kunt vliegen en vervolgens weer een bankgarantie moet afgeven of zelfs je eigen rating moet betalen?
Op dit moment is de markt zeer slecht. Bij 1 van de grootste uitzendbureau's voor vliegers ter wereld staan op dit moment 12000 vliegers ingeschreven. Het wil niet zeggen dat al deze vliegers werkeloos zijn, maar het geeft toch een aardige indicatie. Zelfs voor zeer ervaren vliegers is het op dit moment zeer moeilijk om een baan te vinden!!
De meetse vliegscholen handelen gewoon in dromen. Het is een supercommerciële branche, waarbij het enige wat telt jouw geld is. Als je toch vlieger wilt worden probeer dan de Klu eens!
Bij de meeste maatschappijen moet je tegenwoordig je rating zelf betalen, hoe ga je dat financieren? Het salaris wat je vervolgens krijgt is dusdanig laag dat je daar misschien alleen de rente van kunt betalen. Hoe ga je het dan vervolgens doen als je daarna op een grote kist kunt vliegen en vervolgens weer een bankgarantie moet afgeven of zelfs je eigen rating moet betalen?
Op dit moment is de markt zeer slecht. Bij 1 van de grootste uitzendbureau's voor vliegers ter wereld staan op dit moment 12000 vliegers ingeschreven. Het wil niet zeggen dat al deze vliegers werkeloos zijn, maar het geeft toch een aardige indicatie. Zelfs voor zeer ervaren vliegers is het op dit moment zeer moeilijk om een baan te vinden!!
De meetse vliegscholen handelen gewoon in dromen. Het is een supercommerciële branche, waarbij het enige wat telt jouw geld is. Als je toch vlieger wilt worden probeer dan de Klu eens!