zandhaas
Member
Ik begrijp ook dat het aantal gevlogen uren in de business sector meestal een stuk lager is.
Vooral aan het begin van je carriere lijkt het me beter om juist meer uren te vliegen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
En in mijn post ging het er eigenlijk om om te laten zien dat je al gauw een jaar verder bent voordat je de uren waar je voor betaalt binnen hebt. En zoals eerder gezegd, wordt je daar niet rijkelijk voor beloond, dus je moet behalve de kosten van de type-rating ook rekening houden met kosten voor levensonderhoud voor een jaar.
Ik ben niet perse tegen het belaten van je eigen rating, maar ik vind dat daar wel wat tegenover moet staan in de vorm van een goed salarispakket.
In het geval van Solid Air is dit dus duidelijk niet het geval.
Vooral aan het begin van je carriere lijkt het me beter om juist meer uren te vliegen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
En in mijn post ging het er eigenlijk om om te laten zien dat je al gauw een jaar verder bent voordat je de uren waar je voor betaalt binnen hebt. En zoals eerder gezegd, wordt je daar niet rijkelijk voor beloond, dus je moet behalve de kosten van de type-rating ook rekening houden met kosten voor levensonderhoud voor een jaar.
Ik ben niet perse tegen het belaten van je eigen rating, maar ik vind dat daar wel wat tegenover moet staan in de vorm van een goed salarispakket.
In het geval van Solid Air is dit dus duidelijk niet het geval.