Over die 55nm valt te twisten. Ik zeg dat het 56km is en dus 30nm.
Slambam slaat wat mij betreft wel degelijk hout met zijn opmerkingen. Het niet hebben van de beste navigatiemiddelen kun je wel als tekortkoming van het vliegveld aanduiden, maar hoe dacht je dat die spullen betaald moeten worden. Juist, uit de landingsgelden en de mij'en die willen die zo laag mogelijk houden. Kortom, kip en het ei verhaal.
Last but not least, economische afhankelijkheid van de regio, b.llsh.t wat mij betreft voor dit soort vliegvelden. Passagiers hebben echt niet als bestemming de omgeving van NRN. Het vervoer dat via NRN vliegt doet dat om naar het Ruhrgebied te gaan of de Randstad. (Dat wordt door de luchthaven ook als reclamemiddel gebruikt)
Oke,oke, er zijn misschien wel een aantal taxichauffeurs die hun brood verdienen om mensen heen en weer naar DUS te brengen, maar dat zijn er echt geen 3000 (12x250)
Slambam slaat wat mij betreft wel degelijk hout met zijn opmerkingen. Het niet hebben van de beste navigatiemiddelen kun je wel als tekortkoming van het vliegveld aanduiden, maar hoe dacht je dat die spullen betaald moeten worden. Juist, uit de landingsgelden en de mij'en die willen die zo laag mogelijk houden. Kortom, kip en het ei verhaal.
Last but not least, economische afhankelijkheid van de regio, b.llsh.t wat mij betreft voor dit soort vliegvelden. Passagiers hebben echt niet als bestemming de omgeving van NRN. Het vervoer dat via NRN vliegt doet dat om naar het Ruhrgebied te gaan of de Randstad. (Dat wordt door de luchthaven ook als reclamemiddel gebruikt)
Oke,oke, er zijn misschien wel een aantal taxichauffeurs die hun brood verdienen om mensen heen en weer naar DUS te brengen, maar dat zijn er echt geen 3000 (12x250)
Laatst bewerkt: