Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oorspronkelijk gepost door RD707
@ Frits...
Niks.....Zwevers zijn cool...had het over mensen met SPUIS hun Attitude...en dan in niet gemotoriseerde vliegtuigen...TROUBLE..Niks tegen Zwevers
Oorspronkelijk gepost door Bounty 53
1 ding vind ik vreemd, elk vliegveld dat dichtgaat is klote !! Ik snap daarom niet waarom hier "vliegers" met enige tegenargumenten komen. Pure mierenneukerij (nieuwe spelling) !!! Bah...:stapelge: Laat dat maar aan Femke Halsema over, die heeft zeiken uitgevonden en verbeterd !!!
@ spuis, je bedoelt het waarschijnlijk goed, maar enige vorm van vakkennis ontbreekt in je posts.
Oorspronkelijk gepost door PHEHEH
Maar alle pro-NRN-isten. Stel eens voor dat je een villa gekocht hebt, met een mooie tuin op het zuiden en dat er plots wordt besloten een snelweg 40 meter van je tuin aan te leggen die rechtstreeks leidt naar een industrie terrein waar eindelijk 500 man uit de buurt werk hebben gevonden. Je hebt geprotesteerd maar niemand heeft naar je geluisterd. Snelweg wordt aangelegd en jij hebt last en je bent erg kwaad dat je stem niet is gehoord volgens de wetgeving en procedures. Wat ga je doen? Ben je blij dat buurtbewoners een baan hebben en je tolereert het geluid en overlast of ga je procederen en probeer je het besluit terug te draaien? En zo je duur geinvesteerde geld veilig te stellen. Nou???
Oorspronkelijk gepost door PHEHEH
Klopt. Vliegveld lag er al, snelweg niet. Vergelijking gaat niet op. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat als de juiste procedures niet gevolgd zijn, elke burger recht heeft op het maken van bezwaren.
Dus ook in dit geval. In wat voor situatie dan ook.
Elke strip die we erbij krijgen, mits het luchtruim het toelaat, is een winst !!
We? Volgens mij is Niederrhein nog steeds een Duits vliegveld, maargoed, maakt niet uit.
Ben het niet met je eens Bounty. Ik hou ook van de luchtvaart, net zoals ik een auto rijdt, vlees eet, niet op Groen Links stem en ook niet met de fiets op vakantie ga. Als je voor je beroep in het vliegtuig zit, wil dat niet per definitie zeggen dat je het dan maar eens moet zijn met iedere betonstrip, net zo min als ik het eens ben met een snelweg die naast mn deur wordt aangelegd terwijl ik ook auto rijdt. Jij had het over relatief weinig vluchten die vertrokken vanaf Niederrhein met geluidsarme 737's. Nu is mijn vraag dan...waarom kunnen die vluchten dan niet plaats vinden op de reeds bestaande luchthavens? Juist, omdat er low cost carriers voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten zoals ik al eerder aangaf. Ryan maakt de winsten, als bijna enige op het vliegveld en lacht zichzelf helemaal kapot. Ik heb niets tegen een regionaal vliegveld voor de sportvliegerij etc, maar zo gauw als er geregelde lijnvluchten op gaan plaatsvinden, vind ik dat ze maar vanaf de reeds bestaande (grote) vliegvelden moeten vliegen, die zijn er namelijk ooit speciaal voor aangelegd.
Cheers!
Oorspronkelijk gepost door Slambam!
Elke strip die we erbij krijgen, mits het luchtruim het toelaat, is een winst !!
We? Volgens mij is Niederrhein nog steeds een Duits vliegveld, maargoed, maakt niet uit.
Ben het niet met je eens Bounty. Ik hou ook van de luchtvaart, net zoals ik een auto rijdt, vlees eet, niet op Groen Links stem en ook niet met de fiets op vakantie ga. Als je voor je beroep in het vliegtuig zit, wil dat niet per definitie zeggen dat je het dan maar eens moet zijn met iedere betonstrip, net zo min als ik het eens ben met een snelweg die naast mn deur wordt aangelegd terwijl ik ook auto rijdt. Jij had het over relatief weinig vluchten die vertrokken vanaf Niederrhein met geluidsarme 737's. Nu is mijn vraag dan...waarom kunnen die vluchten dan niet plaats vinden op de reeds bestaande luchthavens? Juist, omdat er low cost carriers voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten zoals ik al eerder aangaf. Ryan maakt de winsten, als bijna enige op het vliegveld en lacht zichzelf helemaal kapot. Ik heb niets tegen een regionaal vliegveld voor de sportvliegerij etc, maar zo gauw als er geregelde lijnvluchten op gaan plaatsvinden, vind ik dat ze maar vanaf de reeds bestaande (grote) vliegvelden moeten vliegen, die zijn er namelijk ooit speciaal voor aangelegd.
Cheers!
daar heb je ook weer gelijk in ,verplaatsen we Geilenkirchen naar Lahn of Düsseldorf, of köln-Bonn.
Kan het Schinvelds bos blijven bestaan
Ander mogelijkheid is : op alle vliegvelden de zelfde afhandelingskosten en landingfee:grijns: