vliegende jurist
Veteran
...........
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aoleks was niet persoonlijk tegen jou, was algemeen bedoelt
Dank je voor je wijze nietzeggende woorden betreffende begrijpend
lezen!
.. Wat ik wel zei is dat je RECHT hebt op een schuldsanering ALS er geen andere mogelijkheden meer zijn en je lening elk jaar steeds groter en groter wordt.
De morele vraag is in dit geval: Moet je de bank nog steeds terug betalen of telt 3 jaar "hel" voor 150.000 euro?
Iedereen die ze hier waarschuwt (inclusief ikzelf) zit immers op de bok, dus geloofwaardig zijn we ook niet geheel.
Als ik in jullie positie zou zitten, dan denk ik ook dat ik eindeloos zou waarschuwen om mijn eigen toekomstige arbeidsvoorwaarden veilig te stellen.
Wat je nu vooral leest op airwork zijn waarschuwingen van piloten, waarvan we weten dat de meesten uiteindelijk wel in een goede positie terecht zijn gekomen,
ik weet niet of je het door hebt het zijn ook de arbeidsvoorwaarden van al die wannabe's.
en dat weet u zeker en vooral hoe? Ga dat maar eens uitleggen aan de oud-Denim air vlieger, de VLM-er die als ze pech hebben ineens naar een ander land moeten verhuizen, etc. etc.
En het verhuizen naar het buitenland zou ik geen "pech hebben" willen noemen. Dat is toch iets waar je rekening mee houdt van te voren? Dat is eigenlijk juist één van de redenen wat het voor mij interessant maakt.
En het verhuizen naar het buitenland zou ik geen "pech hebben" willen noemen. Dat is toch iets waar je rekening mee houdt van te voren? Dat is eigenlijk juist één van de redenen wat het voor mij interessant maakt.
San'85, het wordt vervelender als je dit iedere 3 tot 5 jaar wéér moet doen, omdat je baas failliet gaat ofzo...
Nooit stabiliteit, steeds weer een nieuw sociaal leven opbouwen... Daar moet je wel tegen kunnen...
niet als de nieuwe baas besluit je basis waar je al jaren woont besluit op te doeken
Oké, misschien kijk ik er tegen die tijd ook wel helemaal anders tegenaan, als ik voor de zoveelste keer moet verhuizen naar een ander land.
Op dit moment zou het me in ieder geval niks uitmaken. Nooit stabiliteit is vervelend maar hoort wel bij de luchtvaart als ik jullie zo hoor, en opnieuw een sociaal leven opbouwen zie ik ook niet als een probleem.
Maar inderdaad, wie weet denk ik er over 10 jaar wel anders over als ik kinderen zou hebben en op een plek woon waar ik mezelf wel zie zitten voor de rest van m'n leven. Dan komt zo'n gedwongen verhuizing waarschijnlijk wel als een onaangename verrassing. Eerlijk gezegd maak ik mij daar nu nog niet zo druk over.
Oké, misschien kijk ik er tegen die tijd ook wel helemaal anders tegenaan, als ik voor de zoveelste keer moet verhuizen naar een ander land.
Op dit moment zou het me in ieder geval niks uitmaken. Nooit stabiliteit is vervelend maar hoort wel bij de luchtvaart als ik jullie zo hoor, en opnieuw een sociaal leven opbouwen zie ik ook niet als een probleem.
Maar inderdaad, wie weet denk ik er over 10 jaar wel anders over als ik kinderen zou hebben en op een plek woon waar ik mezelf wel zie zitten voor de rest van m'n leven. Dan komt zo'n gedwongen verhuizing waarschijnlijk wel als een onaangename verrassing. Eerlijk gezegd maak ik mij daar nu nog niet zo druk over.