Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij heb je nog steeds niet begrepen dat je soms gewoonweg geen keus hebt. Tenzij je een rijke papa hebt natuurlijk.
Verder vind ik het onverteerbaar, dat als je na die drie jaar opeens wel geld gaat verdienen, je niets meer hoeft terug te betalen.
In het bedrijfsleven zal ook niemand uit morele overwegingen in dat geval terugbetalen (dus na de sanering). Als je dat toch doet ben je volgens mij knettergek.
LHU: Snap nou toch eens dat je soms gewoonweg geen andere keus hebt.
Niet waar de bank is zijn geld kwijt en niemand anders.
LHU: Snap nou toch eens dat je soms gewoonweg geen andere keus hebt. In de schuldsanering kom je niet zomaar dat is bedoeld als het niet anders meer kan en er geen andere uitweg meer is. De rechter bepaald of je ervoor in aanmerking komt en daarvoor is er al een heel traject gaande, waar de situatie van de potentiele schuldsanering uitvoerig gescreend wordt.
@Harry.. geef je groot gelijk man, opzouten met die lijers bij de bank. Blijkt nu wel dat zij de boel hebben opgekloot. Al dat moreel gelul. De een is er zo mee 'geholpen' en de ander moet 20 jaar lappen. Nou en...
Hoe bevalt de nieuwe A5?
Het is natuurlijk heel simpel om te zeggen "eigen schuld, dikke bult", maar zo werkt het in de praktijk niet.
ja idd omdat er nog idioten zijn en ja ik zei idioten die de schuld niet bij zichzelf zoeken!!
het is de schuld van de bank of overheid of weet ik veel...
diegene die nu in de shit zitten hebben dat aan zichzelf te danken, zij hebben met ouders getekend etc en de mooie verkoop praatjes niet naar waarheid gechecked.
Als vlieger zonder baan moet je jezelf eens in de ogen kijken, wat je hebt uitgestort over jezelf en je familie....
DENKEN DENKEN DENKEN
nog ff dit
Wat een fucking oliedome redenering ik heb een vliegopleiding gedaan en ik heb recht op een baan. want dan kan ik me bewijzen...... ohh do fuck off (met bekakt engels accent)!!!! zou mijn baas zeggen
Sommigen hadden nooit tot een opleiding toegelaten moeten worden.alleen al door bovenstaande opmerkingen