Raadplaatjes (eerste ronde)

Oké, we zullen doorgaan. D'n deze:

69g5l2.jpg
 
Hint

Hint

"Nou moe!" (vrij naar Guust Flater). Nog steeds niet geraden? Komkommertijd zeker? Hier een hint, dezelfde kist als hierboven maar wellicht uit een iets makkelijker hoek gefotografeerd.

raadplaatje62hint.jpg
 
WJ945 21 G-BEDV, een Vickers Varsity T.1. Het toestel staat meen ik in het museum in Duxford....

Alle "experts" zijn blijkbaar op vakantie:):)
 
Long shot: Lijkt erg veel op de Wassmer WA-50, experimental, Lycoming O-320, retractable gear, franse ontwerper, gebouwd in Frankrijk. Bijna geheel gemaakt uit fiberglas.
Van de WA-50 is er volgens mij maar 1 gemaakt, de opvolgers zijn wel in productie genomen.
 
Long shot: Lijkt erg veel op de Wassmer WA-50, experimental, Lycoming O-320, retractable gear, franse ontwerper, gebouwd in Frankrijk. Bijna geheel gemaakt uit fiberglas.
Van de WA-50 is er volgens mij maar 1 gemaakt, de opvolgers zijn wel in productie genomen.

Het heeft er inderdaad wel iets van weg maar het is geen WA-50.
 
Not even close?

De voorheen zacht smeulende nieuwsgierigheid naar het goede antwoord neemt nu meer de vorm van een paasvuur aan, kun je nog een hint geven?
 
Not even close...

Not even close...

Not even close?

De voorheen zacht smeulende nieuwsgierigheid naar het goede antwoord neemt nu meer de vorm van een paasvuur aan, kun je nog een hint geven?

Inderdaad, not even close en het geven van meer hints is moeilijk, ik kan melden dat de ontwerper Roland als voornaam heeft en het toestel ontwierp in 1962. Dat was een verkorte versie. Deze machine kwam in 1970 beschikbaar en is dus een verlengde versie van zijn eerdere ontwerp. Er zijn zo'n 56 tekeningen verkocht en er vliegen er zeker 9 van, de meeste in Frankrijk...

:yeehaa::yeehaa: Succes !
 
Terug
Bovenaan