Raadplaatjes (eerste ronde)

070207-F-9629D-881.jpg


Ah, CP is me net voor geweest. Hij mag dus ook met een nieuwe raadplaat afkomen :biertje:
 
Jaaaa, ik heb 'm! Ik win ook 's in deze rubriek! Het is de Poolse EM-11C Orka.

115060.jpg


Jeeeeeeeeeh! :yeehaa:

Gevonden dankzij de hints, Sherlock Holmes-achtige deductie (retractable gear, hoogdekker, waarschijnlijk kunststof, gokje op duwpropellers, het slechte Engels) en een wijs iemand die mij adviseerde op de EASA website bij recent gecertificeerde vliegtuigen te kijken.

Aah, de kleine overwinningen op een regenachtige dag. Ik ga zo slapen als blij mens. :)

Als Chaseplane mijn Grote Overwinning Van De Dag bevestigd heeft, zal ik een nieuwe Raadplaat plaatsen. Want ook ik maak foto's van vliegtuigen met de Raadplaat al in gedachten...
 
Diana, hij is voor jou hoor! Helemaal goed! Ik kwam dit apparaat toevallig vorig jaar in Zwitserland tegen. Heel onverwacht, en nog nooit van gehoord. Maar het is inderdaad de nogal futuristisch ogende Orka!

Wat zul jij goed slapen vannacht. Nou, kun je eindelijk ook eens wat van jouw fotowerk laten zien. Ik ben erg benieuwd waar je mee op de proppen komt :)
 
Goed geslapen en inmiddels klaarwakker om een nieuwe Raadplaat te plaatsen. Ik ben alleen bang dat Chaseplane, Taildragger of een van de andere Raadplaat goeroe's het al binnen drie minuten weten, vandaar dat ik in eerste instantie alleen een klein beetje van de kist toon. Hopelijk maakt dit het raden iets lastiger.

picture.php
 
Tijd voor 2e ronde?

Tijd voor 2e ronde?

(sorry:offtopic:) Binnenkort hoop ik met een vliegtuig of 5 weer naar Engeland te gaan met de Headcorn vlucht in verband met het Vintage Aircraft & Military Vehicle weekend daar. Misschien zijn er nog vliegers die ons vlootje willen vergezellen?

headcorn_combined_ops.jpg


Het lijkt me een goede gelegenheid om inspiratie op te doen voor nieuwe raadplaten.
 
Laatst bewerkt:
joost.gif


Als ik zo vrij mag zijn... de vloer is inmiddels open. Wil je je foutje misschien herstellen door ons hier een nieuwe raadplaat voor te schotelen, C172SP? Kunnen BR en alle andere geïnteresseerden weer op speurtocht :biertje:
 
Terug
Bovenaan