onderzoek kls??

Dit is puur hypotetisch....

Ik vernam dat er maandelijks ongeveer 12 man worden aangenomen.

Geef jij dan eens een gooi, wat vind jij recent en hoeveel man gaan er op gesprek per maand?

P.s. langer dan een half jaar vind ik niet recent meer....

P.S.2 die 25% heb ik niet zomaar zelf uit mijn duim gevlogen maar van een vlieger KLC.
 
Laatst bewerkt:
"Hij heeft de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt"

Mensen, mensen. Verlaag je toch niet altijd tot dit soort discussies waar feiten en meningen nogal een eigen leventje krijgen.

Ik kijk hier af en toe en moet toch wel vaak lachen hoe sommige mensen zich hier laten gaan!!!

Hou het gewoon a.u.b. bij feiten die ook waar zijn. Wordt dit hele forum ook een stuk geloofwaardiger.
 
Oorspronkelijk gepost door Addy
Ok, ik ga nou even lekker bijdehand doen in mn eerste post hier, maar als je nou leest wat ruffneck zegt is dat nog helemaal zo gek niet. Wat hij zegt is dat het hem sterk lijkt dat er mensen van de KLS niet goed genoeg zijn voor de KLM, omdat het selectieproces van de KLS een hoge standaard handhaaft :rt:


hey TRACK,

ik denk dat jij is beter moet lezen voordat je altijd met die K*Y opmerkingen van jou komt!!!


ohjah en ik gebruik mezelf niet als maatstaf, want er zijn toevallig toen ik de keuring deed wel meer mensen afgekeurd daarop !!!
dus het is geen uitzondering !!!!
ik ben trouwens wel benieuwd welke opleiding jij hebt gevolgt.

sorry maar wijk een beetje af van het toppic, maar het moest er ff uit

:p: :p: :p: :p: :p: :p:
 
I hate to break it to ya, maar ik denk dat Track aardig on Track zit met z'n "k*y" (wat dat ook moge zijn) opmerkingen...

Denk dat ie ook ietsje dicher bij het vuur zit als jij..

En met alle respect, maar als iemand zichzelf “rufneck” gaat noemen op een piloten bulletin board, en bij elke kans dat ie krijgt tegen de KLS aanschopt omdat ze hem niet aan hebben genomen, omdat ze je te jong tussen de oren vonden, sterkt mij dat alleen maar in de gedachte dat ze goed hun werk gedaan hebben in Eelde.

Trek gewoon lering uit de ervaring, kin omhoog zet jezelf neer als een volwassen vent en better luck next time!

Succes met je carrière, de aanhouder wint..

FD
 
Laatst bewerkt:
Ruffneck, dat ze je te jong vonden heeft NIETS met je leeftijd te maken. Het is gewoon een nette manier om te zeggen dat ze je onvolwassen en/of arrogant vinden. En ik spreek uit ervaring want dat zeiden ze bij mij ook. Doe er je voordeel mee, in plaats van dat je denkt dat het aan hun ligt.

Track is een gewaardeerde collega van me en vliegt inmiddels al aardig wat jaartjes Boeing, en een lichtelijk sarcastische opmerking uit zijn hoek komt waarschijnlijk voort uit de verbazing van jouw reactie(s) hier. Trek ook daar lering uit, want attitude is everything in de luchtvaart (dit zul je zeker leren).

Kan geen kwaad als je lekker lol hebt, maar weer wel zo mans om te erkennen dat je het zelf ook niet altijd goed hebt. Goede eigenschap voor iedere vlieger.
 
heey,

ik ben afgekeurd omdat ik nog te onvolwassen ben maar dit is juist weer een uitdaging om eraan te werken en het over een tijdje weer te proberen en kijke of het z'n vruchten heeft afgeworden.
en het klopt ook wel dat ik de vraag in het begin niet goed gelezen heb !!!

marjah het is hoop ik allemaal weer goed :grijns:

en ik zal eraan werken



:rt: :rt:
 
Wat weten jullie hiervan?? helpt een kruiwagen om bij de klm binnen te komen? heeft een dochter van een hoge functionaris bij de klm betere kansen om aangenomen te worden , alleen om het feit dat ze een dochter van die beste man is. Als dit zo is , (ja??) wat vinden jullie daar dan van.
 
Wat zie ik hier toch ongenuanceerde uitlatingen over de KLS. Het lijkt wel of hier een aantal zwaar depressie mensen aan het typen zijn die een trauma hebben opgelopen omdat ze werden afgewezen door de KLS.

De KLM heeft zo zijn redenen gehad waarom ze niet meer wilden dat de KLS first supplier was. Daarom is KLS nu preferred supplier. Dus KLM kijkt eerst bij de KLS naar nieuwe vliegers, daarna ergens anders. Dit alleen maar omdat ze dan niet vast zitten aan dat contract. Of je aangenomen wordt bij de KLM ligt geheel aan jezelf. Iemand die als arrogante zak komt aanzetten kan sowieso al good bye zeggen. Maar waarom per se KLM? Er zijn genoeg andere mooie vliegmaatschappijen die heel graag vliegers van de KLS willen hebben.


clipper: Ik denk dat het juist een hele goede motivatie zal zijn als jij eerst bij een andere maatschappij gaat werken in de tijd dat jij moet wachten om bij de KLM te kunnen werken. Als KLM geen mensen nodig heeft en jij gaat thuis uit je neus zitten vreten tot je wordt opgeroepen voor een sollicitatie, klinkt toch iets minder positief. Als jij eenmaal hebt aangegeven dat je graag bij KLM wilt werken, betekent dat niet dat je nergens anders meer mag werken..

Verder lijkt het me handig als mensen die geen verstand van zaken hebben, ophouden met deze enorme misopvattingen te plaatsen.
 
Oorspronkelijk gepost door Go-flight
clipper: Ik denk dat het juist een hele goede motivatie zal zijn als jij eerst bij een andere maatschappij gaat werken in de tijd dat jij moet wachten om bij de KLM te kunnen werken. Als KLM geen mensen nodig heeft en jij gaat thuis uit je neus zitten vreten tot je wordt opgeroepen voor een sollicitatie, klinkt toch iets minder positief. Als jij eenmaal hebt aangegeven dat je graag bij KLM wilt werken, betekent dat niet dat je nergens anders meer mag werken..

@ go-flight....mwaaaaaa , mag ik even..... ten eerste loop ik al enkele jaartjes mee in de luchtvaart!!!! ten tweede heb ik als een van de gelukkigen in nl een goede vliegende betalende baan waar ik NIET voor betaald heb.
ten derde vind ik het jammer dat je het zo persoonlijk speelt.immers deze topic is alleen gestart omdat ik (nogmaals) in de wandelgangen vernam dat er een intern onderzoek gestart was bij de klm.
dus...........als je wat uitlatingen doet......keep it on the topic.

cheers
 
:)

Nou moet ik je gelijk geven dat ik helemaal niet meer aan de topic gedacht heb, maar ik meot zeggen dat deze topic sowieso al heel wat andere kanten op gaat:) maargoed, laten we terug gaan naar de echte vraag:)

maarre ik zou het niet weten hoe dat zit met die vraag van jou:confused:
 
Ik denk dat het juist een hele goede motivatie zal zijn als jij eerst bij een andere maatschappij gaat werken in de tijd dat jij moet wachten om bij de KLM te kunnen werken.

zonder te betalen>> de kans hierop is heel erg klein!!!
Mocht een kls-er om wat voor reden dan ook niet aangenomen worden bij de klm dan zal diegene net als ieder ander ook moet knokken voor een plaatsje in de cockpit!!!
weet wel dat er veel kls-ers bij de klm op de grond werken in afwachting van een vliegbaan.


news flash: go flight>> de gouden tijden zijn voorbij!!!

greetz
 
Oorspronkelijk gepost door Track
Precies, en vergeet niet dat er wordt gewerkt aan een samenvoeging van de lijsten van AF en KLM.

Typisch gevalletje van de klok horen luiden, maar totaal niet weten waar de klepel hangt.
 
helpt een kruiwagen om bij de klm binnen te komen? heeft een dochter van een hoge functionaris bij de klm betere kansen om aangenomen te worden , alleen om het feit dat ze een dochter van die beste man is. Als dit zo is , (ja??) wat vinden jullie daar dan van.

Ik denk dat dat altijd wel helpt! Dus ook bij de KLM.
 
Terug
Bovenaan