Preffered supplier houdt in eerst KLS, dan eventueel nog anderen. De laatste keer dat de KLS niet aan de vraag van de KLM kon voldoen was in de jaren tachtig toen er ook 1 a 2 klassen van jou school zijn aangenomen.
"Kijkt de KLS niet tijdens de selectie of je wel in het KLM plaatje past?"
->Jawel, maar ze kijken in de eerste plaats of je opgeleid kan worden volgens hun standaard/kwaliteit.
"Dan heeft de KLS lekker zijn werk gedaan als zij hun studenten niet opleid op bij de KLM te vliegen, maar alleen een papiertje te leveren. Waar is je MCC dan voor aan het einde van de opleiding? En bij ons werdt tijdens het vliegen ook de nadruk gelegd op capataincy en niet alleen om bijv. een G/A procedureel correct te maken. Wat leren KLS-ers dan tijdens hun SPIC uren???"
-> Wat denk je zelf!? :1855: Waarom doe je zo denegerend over de structuur van een opleiding waar je niets vanaf weet?
"Sorry, maar een paar dingen snap ik niet. Je doet een ontzettend zware selectie, je komt erdoor en dan start bij dé vliegschool van de KLM. Alles op die school draait om die ene maatschapij"
-> Jahoor ja, alles maar dan ook alles draait om de KLM echt alles:1855: ............ je wordt opgeleid voor de gehele markt mbv KLM middelen en procedures. Ex-KLS'ers vliegen ook voor Lufthansa, Tyrolean etc.
"Kijkt de KLS niet tijdens de selectie of je wel in het KLM plaatje past?"
->Jawel, maar ze kijken in de eerste plaats of je opgeleid kan worden volgens hun standaard/kwaliteit.
"Dan heeft de KLS lekker zijn werk gedaan als zij hun studenten niet opleid op bij de KLM te vliegen, maar alleen een papiertje te leveren. Waar is je MCC dan voor aan het einde van de opleiding? En bij ons werdt tijdens het vliegen ook de nadruk gelegd op capataincy en niet alleen om bijv. een G/A procedureel correct te maken. Wat leren KLS-ers dan tijdens hun SPIC uren???"
-> Wat denk je zelf!? :1855: Waarom doe je zo denegerend over de structuur van een opleiding waar je niets vanaf weet?
"Sorry, maar een paar dingen snap ik niet. Je doet een ontzettend zware selectie, je komt erdoor en dan start bij dé vliegschool van de KLM. Alles op die school draait om die ene maatschapij"
-> Jahoor ja, alles maar dan ook alles draait om de KLM echt alles:1855: ............ je wordt opgeleid voor de gehele markt mbv KLM middelen en procedures. Ex-KLS'ers vliegen ook voor Lufthansa, Tyrolean etc.