rebirth zei:1x F/O Austrian[/B]
Offtopic: F/O zal wel bij Tyrolean Airways vliegen,...of niet...?
Niemand kan ontkennen dat de Martinair Vliegschool een zeer mooie/moderne vloot heeft.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rebirth zei:1x F/O Austrian[/B]
Heb zelf IFR voornamelijk in Engeland gedaan maar ook een stukje in Arizona. Weer technisch was Arizona wel een stuk moeilijker vliegen met al die turbulentie (golf) van de bergen. Engeland was daaraantegen wat betreft ATC een stuk intresanter (London Control, Essex Radar). Wil dus tegenspreken dat het in Nederland dus veel moeilijker zou zijn. Het is anders maar niet moeilijker.rebirth zei:metname IFR vliegen is in het schijtweer in Nederland een grotere uitdaging dan in de stralende zon in Arizona.
FullThrottle zei:Al is er nog niet een officieel accoord tussen de martinair vliegschool en het vliegbedrijf Martinair Holland NV,
Het kan dan ook nooit lang meer duren voordat er een accoord is om ab initio's te leveren aan het moederbedrijf, die dan vervolgens op het instapmodel A320 terecht komen.
Persoonlijk zou ik EPST als enige overwegen overigens, zit een stage traject aan vast, waarna de betreffende airline je 'bijna' altijd aan neemt vanwege de hoge kosten die ze in je geinvesteerd hebben. Gewoon doen, vrouwtje mee..
Xolon zei:stomme vraag misschien..
Maar ik leid uit hoe het gebruik wordt af dat een ab initio iemand is die net klaar is met zijn opleiding?
FullThrottle zei:Al isHet kan dan ook nooit lang meer duren voordat er een accoord is om ab initio's te leveren aan het moederbedrijf, die dan vervolgens op het instapmodel A320 terecht komen. Maar dan nog, zullen nooit alle ab initio's weggezet kunnen worden... hallooo 3 stuks A320's, niet echt veel verloop dus
Mike5 zei:@ rebirth
Het is inderdaad een mooie lijst, maar wie van de JAR mensen zijn FO 767 en FO 747 bij Martinair. Dat zullen geen mensen met 200hrs geweest zijn lijkt mij. Dus dan van de eerste JAR klassen. Ik ben van deze groep maar ken ze niet. Wat natuurlijk niet betekent dat het niet klopt. Maar ben toch wel erg benieuwd.
Grtz Mike5
Mike5 zei:@ rebirth
Het is inderdaad een mooie lijst, maar wie van de JAR mensen zijn FO 767 en FO 747 bij Martinair. Dat zullen geen mensen met 200hrs geweest zijn lijkt mij. Dus dan van de eerste JAR klassen. Ik ben van deze groep maar ken ze niet. Wat natuurlijk niet betekent dat het niet klopt. Maar ben toch wel erg benieuwd.
Grtz Mike5
FullThrottle zei:Persoonlijk zou ik EPST als enige overwegen overigens, zit een stage traject aan vast, waarna de betreffende airline je 'bijna' altijd aan neemt vanwege de hoge kosten die ze in je geinvesteerd hebben. Gewoon doen, vrouwtje mee..
Offtopic: F/O zal wel bij Tyrolean Airways vliegen,...of niet...?
Niemand kan ontkennen dat de Martinair Vliegschool een zeer mooie/moderne vloot heeft.