Dag Hans,
Je spreekt je zelf steeds tegen. Nog een poging (het is je eigentekst):
“Dankzij LVNL kreeg een vlieger deze acceptgiro thuisgestuurd om een schikking van 1600 Euro te voldoen. Dit voor het vliegen in de Schiphol TMA zonder dat hij het Schiphol verkeer in gevaar heeft gebracht en zonder dat hij in de weg zat voor het Schiphol verkeer.
Daarbij was er geen enkele sprake van opzet en/of nalatigheid als oorzaak van deze infringement.”
Hier staat echt gewoon: De vlieger zat in de TMA maar het was geen opzet en hij deed geen vlieg kwaad (wat zeuren jullie toch).
Jou conclusie dat er geen opzet of nalatigheid zou betreffen is enkel gebaseerd op het feit dat de vlieger dit verklaart in een korte zin. Verder is de vlieger de hele vlucht vergeten, wil niet verklaren waar hij was of wat hij gepland had voor zijn vlucht. De vlieger wil niet meewerken aan onderzoek aan de betreffende transponder. De vlieger gaat niet in hoger beroep.
Punt is dat jij altijd zo overtuigd bent van je eigen gelijk dat je zelfs oproept om illegaal rond te vliegen zonder mode C aan. Ik kan mij niet voorstellen dat je dit bij vliegscholen ongestraft kan verkondigen. Dit zou een hazard melding in het SMS systeem van de ATO waardig zijn.
Volgens jou website zijn de onderzoekers van de onderzoeksraad ook allemaal boeven die verkeerde onerzoeksinformatie gebruiken (in het onderzoek van de PH-BZN). Jij weet het beter en hebt als enige wel de juiste informatie.
Als je echt wat wilt bijdragen aan de veiligheid dan roep je vliegers op normaal je transponder te gebruiken, je vlucht netjes voor te bereiden en contact te houden met FIC en hulp te vragen als je onzeker bent over je positie of luchtruim indeling.
Je spreekt je zelf steeds tegen. Nog een poging (het is je eigentekst):
“Dankzij LVNL kreeg een vlieger deze acceptgiro thuisgestuurd om een schikking van 1600 Euro te voldoen. Dit voor het vliegen in de Schiphol TMA zonder dat hij het Schiphol verkeer in gevaar heeft gebracht en zonder dat hij in de weg zat voor het Schiphol verkeer.
Daarbij was er geen enkele sprake van opzet en/of nalatigheid als oorzaak van deze infringement.”
Hier staat echt gewoon: De vlieger zat in de TMA maar het was geen opzet en hij deed geen vlieg kwaad (wat zeuren jullie toch).
Jou conclusie dat er geen opzet of nalatigheid zou betreffen is enkel gebaseerd op het feit dat de vlieger dit verklaart in een korte zin. Verder is de vlieger de hele vlucht vergeten, wil niet verklaren waar hij was of wat hij gepland had voor zijn vlucht. De vlieger wil niet meewerken aan onderzoek aan de betreffende transponder. De vlieger gaat niet in hoger beroep.
Punt is dat jij altijd zo overtuigd bent van je eigen gelijk dat je zelfs oproept om illegaal rond te vliegen zonder mode C aan. Ik kan mij niet voorstellen dat je dit bij vliegscholen ongestraft kan verkondigen. Dit zou een hazard melding in het SMS systeem van de ATO waardig zijn.
Volgens jou website zijn de onderzoekers van de onderzoeksraad ook allemaal boeven die verkeerde onerzoeksinformatie gebruiken (in het onderzoek van de PH-BZN). Jij weet het beter en hebt als enige wel de juiste informatie.
Als je echt wat wilt bijdragen aan de veiligheid dan roep je vliegers op normaal je transponder te gebruiken, je vlucht netjes voor te bereiden en contact te houden met FIC en hulp te vragen als je onzeker bent over je positie of luchtruim indeling.