KLS klas 07-01

olé, nog niet eens begonnen en al beginnen klagen. C1 is idd minder luxueus dan de andere gebouwen, maar het is de ideale plek om met iedereen samen te zitten in het begin. Wat je ook doet, douchen of toilet, je komt elkaar altijd tegen.
Vond het best wel leuke tijd daar

Geniet ervan en tot in de bar
 
gaan jullie ook samen douchen op de camping.. is wel beter om elkaar te leren kennen..
 
Hoop dat het er echt zo gezellig wordt dan ;) Ben ook niet gewend een eigen douche etc te hebben, maar leek me wel ideaal.
Kan niet alles hebben :)
Zijn er eigenlijk mensen die dit weekend al op de KLS verblijven??
 
weekend @ kls is saai,, behalve vrijdag en zaterdag avond, want dan ben je toch in groningen
 
Er gaat niets boven een verblijf in het C1-gebouw ! OK, het mag voor mij dan wel van ´97 geleden zijn (ben van klas 97-5), maar één ding is zeker: het leven in het C1-gebouw was zalig...watergevechten (totdat het water door het plafond van boven naar beneden droop), geen enkele deur die ook maar ooit op slot gedaan werd (wel af en toe "bedje gekeerd") en een eigen C-corner met een ruim assortiment aan etensrestanten, halfvolle bierflesjes en enkele uiterst interessante "natuurdocumentaires"...Ik vond het er geweldig en zou het zo opnieuw doen, zonder twijfel ! Veel plezier daar in Eelde, maar wel lid worden van het CAVV hé ! Groetjes !
 
Oh, is staand lesvolgen geen optie meer? :haha:

Bij nader inzien denk ik dat het toch bij 28 blijft. Achterliggend idee is natuurlijk van 120 naar 140 afgestudeerden per jaar te gaan.

Zal ik je eens wat zeggen! De Directeur heeft het zelfs verteld!
 
Nouu.. wat ik nu weer zag.. Kom je weer is op eelde, rij je naar de c1000 Komt er een boeing aanvliegen. 6-3 hoogh.. mooi gedaan jullie promotie.
 
Als we toch feitjes aan het gooien zijn: Dit was de eerste FD03 ooit uitgevoerd op een 747-400

en koning Joozd heeft meegeholpen!! Sappige dingen die ik je er over zou kunnen vertellen jung... Mooooah!

Ten slotte: De C1000 is voor paupers, ga naar de AH!!! (werkt Annelien daar nog?)
 
Klopt het dat
- ik de BFA in elkaar heb geklust?
- dat de eerste FD03 van een 744 geweest is?
- ik daar SAPpige dingen over kan vertellen?
- de C1000 voor paupers is?
- de AH beter is?
- Annelien daar nog steeds werkt?
- uitzendkrachten die bij de flexunitwit werken gay4life zijn?
- All of the above?
 
Terug
Bovenaan