KLS klas 07-01

Is er tevens iemand van jullie die ook een natuurkunde cursus moet volgen? Heb nog steeds geen papieren ontvangen van de KLS. Volgens mij krijgen we dat 1 maand voor de start van de opleiding dus waarschijnlijk nog een weekje of 2?
 
7-3

7-3

Ik heb vorige week de officiele uitslag van het medisch onderzoek gehad. Was allemaal in orde! :yeehaa: Ik ga denk ik voor 7-3 als dat kan, eerst nog even examen doen. Hebben jullie al een pak aan laten meten? En zo ja: waar moet je daarvoor naartoe?

Greetz
Kasper
 
Ik heb vorige week de officiele uitslag van het medisch onderzoek gehad. Was allemaal in orde! :yeehaa: Ik ga denk ik voor 7-3 als dat kan, eerst nog even examen doen. Hebben jullie al een pak aan laten meten? En zo ja: waar moet je daarvoor naartoe?

Greetz
Kasper

Gefeliciteerd! Ik denk dat er nog wel plaats is in 07-03, ondanks dat dit de eerst mogelijke klas is voor eindexamenkandidaten. Wat betreft het uniform, daar zou ik me nog geen zorgen over maken. Dit krijg je op zijn vroegst vlak voor de aanvang van de opleiding.
 
Ik heb vandaag bericht gehad dat ik 2 maart word verwacht in Eelde.
Als ik het goed begrijp kom ik (Sjoerd) dus bij nog een Sjoerd in de klas :yeehaa:

Wel leuk om alvast met mensen te praten, waarmee ik in de klas kom.

mazzel, Sjoerd
 
Trouwens,... ik heb ook een uitnodiging gekregen voor 2 maart a.s., maar mij werd bij aanmelding wel duidelijk gemaakt dat ik een natuurkunde cursus zou moeten volgen. Nja zie 't vanzelf wel straks als ik de papieren van de KLS heb ontvangen.
Hebben jullie ook al een voorkeur voor een bank ivm de lening?

Greetsss
 
Laatst bewerkt:
Het is maar voor twee jaar, maar toch zou ik er maar een lenen die lekker zit.

2 jaar, en daarna nog 20.
Reken gewoon even uit wat je het minste kost; uurtje met Excel spelen, offertes naast elkaar leggen op die manier en dan de duurtste melden dattie duurder is en wanneer hij goedkoper zou zijn... Kan die ja of nee zeggen.


@daanie: afaik de week er voor. Heb het nooit anders gezien.
 
Ik (Otto) kom idd ook in klas 07-1

Yo Joost, hoe is het? Wanneer mag je nou aan de bak? Pieter heb jij al een baan gevonden? Verder nog lekker geSAPt? Zit onze SAP belg ook hier op het forum?

Hey Sjoerd thnx voor je mail! Alles goed?
 
Er wordt nog steeds geSAPT, maar niet meer als hesje. Ik ben nu gepromoveerd tot Barbara, en aan het wachten op een startdatum... DUUUUURT

De Belg is aan het lurken, en Pieter heb ik al een kleine poos niet meer gesproken.

@TomTom: Dat kan toch helemaal niet!!!
 
Alles kan!! Nja, soms dan, niet altijd natuurlijk. Het kan immers niet altijd feest zijn!
 
Ik heb vandaag een brief gekregen dat ik 26-02, de natuurkundecursus moet gaan volgen. Gaan jullie ook??
 
Terug
Bovenaan