KLS klas 07-01

hahaha

hahaha

primo: natuuuuurlijk is de natuurkunde-cursus vóór de opleiding, en je hebt er weinig aan behalve dat je je klasgenoten al even leert kennen...gewoon beetje gezellig doen...
secundo: 06-5...05-5 zal de eeuwige koningsklas zijn!

en als laatste: iedereen gaat kapot in amerika! ;)
 
Ik heb ook de brief ontvangen van de KLM FA. Ik ben dus een van de "gelukkigen" die de natuurkunde cursus mag gaan volgen. Ik word 26 februari ergens in de middag verwacht volgens mij. 5 dagen les, paar uurtjes per dag... dus dat valt dan wel weer mee :)
 
He,
Ik word 2 maart verwacht op de KLS en dan begint de introductie..
Wat moet ik me hierbij voorstellen, is dit het hele weekend of alleen 2 maart? En wanneer moet je eigenlijk je spullen meenemen voor je kamer?

Ho!

De vrijdags is het wat voorstellen van de schoolmensen, kamersleutel ophalen, boeken ophalen, verhaaltje van de baas, dat soort dingen. Dan mag je in het weekend bijkomen van de spanning en sensatie, ana het begin van de week erna ga je volgens mij met de klas spannende dingen doen bij Frans met de Rode Neus.
 
Laatst bewerkt:
over de problemen om me naam.....

het is maar een naam die ik sinds jong gebruik, als inlognaam op internet sites als deze. Het word inderdaad misschien tijd om er wat aan te veranderen, want het kan misschien nogal egoistisch overkomen.

hebben jullie verder wat gehoord van van banken?
 
Banken moet je doen als je een bocht wilt vliegen. Hoe meer je nabkt, hoe sneller je de bocht om gaat. Dit heeft een optimum bij 90 graden bank, waarin je, als je gecoordineerd vliegt in 0 seconden de bocht om bent. Bij nog meer bank neemt het weer af, totdat je 180 graden bank hebt. Dan kom je helemaal de bocht niet meer om. Bij nog meer bankt neemt het dan weer toe, en uiteindelijk ben je bij 360 graden bank weer straight and level.

was dat wat je wilde weten over banken?

Of bedoelde je toch sofa's?


Je kan trouwens geen priveberichten ontvangen!!!
 
Laatst bewerkt:
PrimAir: net als Joozd zegt zit de klas vol, 5 maart start de opleiding:)
De natuurkunde cursus weekje eerder.

Hoe ver van tevoren krijg je van de KLS informatie omtrent je kamer + introductie?
 
Hallo daar,

Ik kom ook in klas 07-1!

Ben me nu suf aan het rekenen op de offertes van de banken. Heeft iemand nog een goede tip of suggesties?

Hoor 't wel.

Lude
 
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ook in 07-01 kom. Ik dacht de klas al vol zat. Dus nu komende 2 weken even als een gek alles regelen. De medische keuring moet geloof ik ook nog. Ik heb hem al bij de KLu gedaan, maar ik moet toch ergens dat class 1 certificaat vandaan halen. Daar moet ik nog even over bellen.

Ik moet ook nog een paspoort aanvragen. Weet iemand hoe lang dat duurt? Het wordt wel een beetje kortdag zo, maar beter dan dat ik nog 2/3 maanden had moeten wachten. Gelukkig hoef ik geen natuurkunde cursus te doen.

Ik zie jullie snel in Eelde!
 
Luudstar en Sandalen, Top dat jullie er ook bij komen!!
Moeten jullie nog natuurkunde cursus volgen?
Hebben jullie de lening al rond?

ik zie jullie in Eelde :D

gr.
 
Sommige mensen zeggen nog wel eens af, voordat ze aan een opleiding beginnen. Zelfs enkele weken van tevoren. Een klas is dan per definitie niet "nog helemaal niet vol"

PrimAir
 
zijn er mensen van 7-1 die NU niet kunnen slapen en dus over een paar uur arriveren @ kls??
 
Mannen van 07-01,

We krijgen de kamers in C1, de slechtste kamers zonder eigen badkamer-toilet. We schijnen wel als er plek is naar ABC te gaan, maar de komende maanden iig niet.

Ik heb gister de sleutel opgehaald.

Sjoerd
 
Veel succes mensen van 7-1! Zou leuk zijn als iemand een weblogje bij houd van zijn theorie fase op de KLS, met foto's (kwijl). De meeste weblog's starten namelijk pas in het Amerika traject (wat ook om te kwijlen is :p:)

DBX
 
Hebben jullie 't uniform al gepast? Ben vandaag geweest, ziet er niet verkeerd uit ;) Wel *#^@^#(!@ dat we in C1 moeten verblijven. Hoop dat dit maar voor de eerste 2-3 maanden is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan