Oxford staat inderdaad erg goed aangeschreven!....over de hele wereld bekend om zijn kwaliteit!....met een enorme staat van dienst.
Het is dus raar dat ze met deze vooropleidingseisen komen.
Of het legaal is weet ik niet.
KLS onderdeel van....dus dat begrijp ik wel.
KLU en MLD......moeten naar mijn idee net zo veel kans maken als vrije markters om in aanmerking te komen. Echter zal deze groep hoger scoren met een selectie.
NLS.....heeft bijna 10 jaar geleden voor het laatst iemand aan KLM afgeleverd, en teren op het succes van het verleden.
Laat de KLM maar eens een nieuw marktonderzoek doen naar scholen, eens kijken of de lijst er nog steeds zo uit ziet als 10-15 jaar terug. Er zijn aardig wat veranderingen, bijv. ILS, NAV, EPST.
Voldoen scholen nog aan het niveau wat de KLM verlangd?
Misschien dat de vliegdienst om de zoveel tijd langs gaat om bijvoorbeeld procedures en inhoud van een opleiding te controleren, maar ik heb hier nooit wat over gehoord en weet dus ook niet of het waar is. Overigens, lijkt me van wel!
De groeten.
Het is dus raar dat ze met deze vooropleidingseisen komen.
Of het legaal is weet ik niet.
KLS onderdeel van....dus dat begrijp ik wel.
KLU en MLD......moeten naar mijn idee net zo veel kans maken als vrije markters om in aanmerking te komen. Echter zal deze groep hoger scoren met een selectie.
NLS.....heeft bijna 10 jaar geleden voor het laatst iemand aan KLM afgeleverd, en teren op het succes van het verleden.
Laat de KLM maar eens een nieuw marktonderzoek doen naar scholen, eens kijken of de lijst er nog steeds zo uit ziet als 10-15 jaar terug. Er zijn aardig wat veranderingen, bijv. ILS, NAV, EPST.
Voldoen scholen nog aan het niveau wat de KLM verlangd?
Misschien dat de vliegdienst om de zoveel tijd langs gaat om bijvoorbeeld procedures en inhoud van een opleiding te controleren, maar ik heb hier nooit wat over gehoord en weet dus ook niet of het waar is. Overigens, lijkt me van wel!
De groeten.