KLCuk onenigheid - stakingsdreiging

KLCuk onenigheid - stakingsdreiging

  • Ik ben nog student, maar zou een tewerkstelling bij KLM accepteren, of er nou een recruitment ban is

    Stemmen: 16 32,0%
  • Ik ben nog student, maar zou een tewerkstelling bij KLM NIET accepteren, als er een recruitment ban

    Stemmen: 1 2,0%
  • Ik ben verkeersvlieger, maar zou een tewerkstelling bij KLM accepteren, of er nou een recruitment ba

    Stemmen: 18 36,0%
  • Ik ben verkeersvlieger, maar zou een tewerkstelling bij KLM NIET accepteren, als er een recruitment

    Stemmen: 15 30,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50

superpilut

Active member
Hallo allen,
Ik las op PPRUNE een discussie over het volgende en peil graag eens hoe de gemiddelde vliegscholier hierover denkt.
Als het huidige conflict binnen KLM / KLM Cityhopper mbt integratie van KLMuk vliegers de verkeerde kant opgaat, is er een kans dat de vertegenwoordiging van de Britse vliegers (BALPA) oproept tot een staking.
Dit heeft dan tot gevolg dat er een oproep wordt gedaan aan vliegers en maatschappijen buiten de KLM groep tot het o.a. negeren van aanvragen van tewerkstelling van individuele vliegers. Een zogeheten recruitment ban.
Wat voor vlieger en jij, en zou je zo'n ban respecteren?
Laat eens weten wat je denkt!

(ik zelf: optie 4)
 
Laatst bewerkt:
Moeilijke kwestie.
De exacte ins en outs zijn mij onduidelijk. Ik sla dit onderwerp op pprune altijd over. Wellicht dat de actieve BALPA leden meer weten.
Even wat anders, hoeveel Nederlandse vliegers werken er aan
de KLC UK kant?......en om hoeveel KLC UK vliegers gaat het totaal?
Ik ben benieuwd.
 
Re: KLCuk onenigheid - stakingsdreiging

superpilut zei:
...Dit heeft dan tot gevolg dat er een oproep wordt gedaan aan vliegers en maatschappijen buiten de KLM groep tot het o.a. negeren van aanvragen van tewerkstelling van individuele vliegers. Een zogeheten recruitment ban.
Wat voor vlieger en jij, en zou je zo'n ban respecteren?Laat eens weten wat je denkt!