superpilut
Active member
Hallo allen,
Ik las op PPRUNE een discussie over het volgende en peil graag eens hoe de gemiddelde vliegscholier hierover denkt.
Als het huidige conflict binnen KLM / KLM Cityhopper mbt integratie van KLMuk vliegers de verkeerde kant opgaat, is er een kans dat de vertegenwoordiging van de Britse vliegers (BALPA) oproept tot een staking.
Dit heeft dan tot gevolg dat er een oproep wordt gedaan aan vliegers en maatschappijen buiten de KLM groep tot het o.a. negeren van aanvragen van tewerkstelling van individuele vliegers. Een zogeheten recruitment ban.
Wat voor vlieger en jij, en zou je zo'n ban respecteren?
Laat eens weten wat je denkt!
(ik zelf: optie 4)
Ik las op PPRUNE een discussie over het volgende en peil graag eens hoe de gemiddelde vliegscholier hierover denkt.
Als het huidige conflict binnen KLM / KLM Cityhopper mbt integratie van KLMuk vliegers de verkeerde kant opgaat, is er een kans dat de vertegenwoordiging van de Britse vliegers (BALPA) oproept tot een staking.
Dit heeft dan tot gevolg dat er een oproep wordt gedaan aan vliegers en maatschappijen buiten de KLM groep tot het o.a. negeren van aanvragen van tewerkstelling van individuele vliegers. Een zogeheten recruitment ban.
Wat voor vlieger en jij, en zou je zo'n ban respecteren?
Laat eens weten wat je denkt!
(ik zelf: optie 4)
Laatst bewerkt: