De stand van zaken [PART DEUX]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klote voor je Alta! Weet je al naar welke hogeschool je gaat? Was je verder nog met andere mensen die GVSS gingen doen?

Grohl: Je kunt niet voor een tweede keer GVSS'en..

Das jammer Alta, weet je al wat je nu gaat doen?
Niet te lang blijven piekeren, komt wel goed allemaal. De luchtmacht is ook niet echt iets wat je al vantevoren in je leven moet inplannen, daar is de kans gewoon veel te klein voor.

PS Je gaat toch nog wel mee met de meeting?

Jammer man dat het nu voor jou ophoudt. Lijkt het je niet iets om een HBO studie af te ronden en dan de stage bij de KLu te doen en daarna er te gaan werken? Volgens mij zijn er regelmatig plaatsen voor bijvoorbeeld HTSers bij vliegbases als Volkel.

Oorspronkelijk gepost door Neomagensis
Jammer man dat het nu voor jou ophoudt. Lijkt het je niet iets om een HBO studie af te ronden en dan de stage bij de KLu te doen en daarna er te gaan werken? Volgens mij zijn er regelmatig plaatsen voor bijvoorbeeld HTSers bij vliegbases als Volkel.

Bij de marine worden er ieder jaar ook een aantal hbo'ers aangenomen om opgeleid te worden tot officier. Misschien gebeurt dat bij de luchtmacht ook? Zeker het overwegen waard! BOT- contract met een flinke premie als je je minimale contracttijd er op hebt zitten. of VWO en "gewoon" officier worden. allemaal nog opties die open zouden kunnen staan.
cu later!

Jonas

het is inderdaad erg jammer dat het allemaal nu ophoud, ik moet gewoon erg aan het idee wennen dat het nu ophoud voor me...k was er bijna...

k ga verder niet de luchtmacht in omdat alleen de functie officier vlieger mijn intresse had, ik ben van plan mijn 5 havo af te ronden en dan naar de hogeschool te gaan....

of ik mee ga met de meeting moet ik nog ff bekijken...

grtz lars

Nou vandaag gebeld naar het CML waar de uitslag blijft. Ligt het nog bij de arts daar. Het moet dus nog naar Den Haag/Amsterdam gestuurd worden en dan weer terug.. Kan nog 2 à 3 weken duren (of langer natuurlijk). Schiet lekker op zeg :(

Hey mensen. Ik gaat ff een weekske op wintersport > snowboarduuuh :cool: Dussuh: Allemaal veel succes met dingen doen die jullie moeten doen :D en ik ben volgende week weer terug
De ballen allemaal :D

Oorspronkelijk gepost door mac
He Johan, tijdje geleden, ben je al begonnen aan de Apache opleiding?

Ja ben alweer meer als 1,5 maand in Amerika. En heb er al 3 weken vliegen op de TH-67 opzitten (en grondschool natuurlijk). Helivliegen is best leuk om te doen. Wel heel anders als fixed wing. Maar goed het hoveren wil al best lukken en straight and level flight al helemaal natuurlijk.

gr. Johan

:(

Weet je in ieder geval al waar je op aan het wachten bent, F-16 of apache of heli ofzo? Of is het zoiets van, je wacht en de eerste de beste spot, zij het F-16 of heli, daar wordt jij geplaatst?

(zo ja, mocht dat bijv Chinook spot zijn en jij wilt apache, kan je dan ook zeggen, "ik wacht op een apache opening" of MOET je dan chinook?)

Bij het verdelen van de plekken nemen ze alles mee: beschibare plaatsen, opleidingsresultaten kma en emvo, individuele voorkeur etc. Je moet dus hopen dat er een plek is voor het type dat je wilt en daar ook voor uitgekozen wordt.

En ik weet nog niet wat het voor mij wordt ik hoop apache

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan