De stand van zaken [PART DEUX]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even over dat parachutespringen. Op de KMA ga je voor GVA alleen nog maar rotsklimmen in de Ardennen. Maar je kunt wel een paracursus nemen. Je krijgt dan 1 1/2 dag grondcursus en daarna maak je 5 solosprongen (static-line) Dus geen vrije val. Dit alles voor 270 euro. (Dan heb je ook je springbewijs) Daarna kun je doorspringen (ook vrije val) voor iets van 8 euro per sprong. Ik heb morgen mn eerste sprong... maar ff kijken of ik heel beneden kom.

Greetz mistie

Die natte dril komt nog wel hoor. Is 't niet voor de pc-7 dan wel voor de King-Air. En dan is 't gelijk een zwembaddril EN een noordzeedril!
Greetz Mattijn!

Op tv heb ik eens een aflevering gezien bij een programma die helemaal ging over de Dinghy drill. De eo maakt af en toe nog best interessante programma's. :grijns:

Hier nog een link die gaat over de drill bij de MLD:
Dinghy drill

morgen 4 daagies naar AMI te Soesterberg voor gvss :)
hotelletje in Amersfoort, hopelijk wel beetje relaxed daaro.........

eindelijk is t zover en ga er goed voorbereid naar toe, k voel me goed en lekker mn best doen.......:D

naja, dit zijn mijn stand van zaken en natuurlijk volgt er na deze 4 dagen een post over hoe het gegaan was..
let us hope for the best.. :rolleyes:

grtz Alta

Oorspronkelijk gepost door Alta
morgen 4 daagies naar AMI te Soesterberg voor gvss :)
hotelletje in Amersfoort, hopelijk wel beetje relaxed daaro.........

eindelijk is t zover en ga er goed voorbereid naar toe, k voel me goed en lekker mn best doen.......:D

naja, dit zijn mijn stand van zaken en natuurlijk volgt er na deze 4 dagen een post over hoe het gegaan was..
let us hope for the best.. :rolleyes:

grtz Alta

Hey Alta, succes morgen! Je weet alle handelingen/volgordes/crosschecks, toch ;)

Zo, zeven maal is ook echt scheepsrecht. Heb PVS 1-3 kunnen doen. Waren zaterdag nog begonnen aan nr. 4, maar die hebben ze halverwege afgebroken omdat het heel snel dichttrok.
Al met al een leuke maar ook vermoeiende en stressvolle ervaring. Ik vond het best tegenvallen maar zat overal binnen de marges. Procedures begonnen op het laatst ook beter te lopen, al vergeet zo'n beetje iedereen bij ons om cruise checks te roepen bij het aflevelen, maar dat gaat ook beter. Heb nu gelukkig ff tijd om nog wat droog te vliegen. Moet volgende week zondag weer bellen. Keep you posted!

Klinkt goed, succes verder.

Is het zo dat als je tussendoor een tijdje niet PVSt je het weer gaat afleren, of valt dat wel mee?

Oorspronkelijk gepost door Split-S
Zo, zeven maal is ook echt scheepsrecht. Heb PVS 1-3 kunnen doen. Waren zaterdag nog begonnen aan nr. 4, maar die hebben ze halverwege afgebroken omdat het heel snel dichttrok.
Al met al een leuke maar ook vermoeiende en stressvolle ervaring. Ik vond het best tegenvallen maar zat overal binnen de marges. Procedures begonnen op het laatst ook beter te lopen, al vergeet zo'n beetje iedereen bij ons om cruise checks te roepen bij het aflevelen, maar dat gaat ook beter. Heb nu gelukkig ff tijd om nog wat droog te vliegen. Moet volgende week zondag weer bellen. Keep you posted!

Wat vond je tegenvallen?

Oorspronkelijk gepost door mac
Klinkt goed, succes verder.

Is het zo dat als je tussendoor een tijdje niet PVSt je het weer gaat afleren, of valt dat wel mee?
Tis altijd ff inkomen weer als je een tijd niet gevlogen heb. en als het langer dan ik dacht 2 weken duurt voordat je weer mag vliegen dan laten ze je eerst ff inkomen voor ik dacht een half uur ofzow

Ik kan niet wachten totdat ik de uitslag van mijn medische keuring krijg zeg. Vandaag maar weer gebeld, zijn de mensen die daarover gaan er weer niet. Morgen weer proberen..

tja,ben iets eerder thuis dan ik had verwacht.... je kan tegenwoordig(of dat al lang is?) na elke vlucht afvallen..

ABC gingen goed, D ging ook wel goed en E vlucht ook voor mij gevoel maar had teveel strafpunten op hoogte verschil en met de bochten was ik vergeten ietsje gas bij te geven, ze vonden dat ik dat niet meer mocht doen maar in geen van alle vluchten een reset(maar dat wil ook niet alles zeggen dus), tja wel jammer dat ik na vlucht E moet afvallen maar t was een ervaring op zich...

nu verder met 5 havo en daarna hogeschool...
wel btje lifechange nu maarja, have to deal with the shit...:(

voor degene nog in de race, good luck en de andere die moeten beginnen, have fun!!

zal me nu dus ff op school richten etc etc dus hierop posten op deze forum zal t dus ook niet meer worden....

cya all,

grtz Alta/lars....

Hmm damn dat is erg klote voor je Alta :(, ga je het volgend jaar weer proberen denk je? Sterkte iig, dit is natuurlijk ff een flinke tegenvaller...

Ik heb vandaag eindelijk bericht gehad, volgende week vrijdag PO1! (5 maart dus). Kan niet wachten... Zometeen de luistertest maar weer s oefenen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan