Neomagensis
Legend
Dat kan ik me voorstellen.al met al een leuke middag
Laten we maar hopen dat zeven (!!) maal echt scheepsrecht is.suc6 Split-s,houd ons op de hoogte!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan ik me voorstellen.al met al een leuke middag
Laten we maar hopen dat zeven (!!) maal echt scheepsrecht is.suc6 Split-s,houd ons op de hoogte!!
Oorspronkelijk gepost door Alta
morgen 4 daagies naar AMI te Soesterberg voor gvss![]()
hotelletje in Amersfoort, hopelijk wel beetje relaxed daaro.........
eindelijk is t zover en ga er goed voorbereid naar toe, k voel me goed en lekker mn best doen.......![]()
naja, dit zijn mijn stand van zaken en natuurlijk volgt er na deze 4 dagen een post over hoe het gegaan was..
let us hope for the best..![]()
grtz Alta
Oorspronkelijk gepost door Split-S
Zo, zeven maal is ook echt scheepsrecht. Heb PVS 1-3 kunnen doen. Waren zaterdag nog begonnen aan nr. 4, maar die hebben ze halverwege afgebroken omdat het heel snel dichttrok.
Al met al een leuke maar ook vermoeiende en stressvolle ervaring. Ik vond het best tegenvallen maar zat overal binnen de marges. Procedures begonnen op het laatst ook beter te lopen, al vergeet zo'n beetje iedereen bij ons om cruise checks te roepen bij het aflevelen, maar dat gaat ook beter. Heb nu gelukkig ff tijd om nog wat droog te vliegen. Moet volgende week zondag weer bellen. Keep you posted!
Tis altijd ff inkomen weer als je een tijd niet gevlogen heb. en als het langer dan ik dacht 2 weken duurt voordat je weer mag vliegen dan laten ze je eerst ff inkomen voor ik dacht een half uur ofzowOorspronkelijk gepost door mac
Klinkt goed, succes verder.
Is het zo dat als je tussendoor een tijdje niet PVSt je het weer gaat afleren, of valt dat wel mee?