De stand van zaken [PART DEUX]

Status
Niet open voor verdere reacties.
PVS zit erop! Gisteren twee keer en eergisteren een keer kunnen vliegen. Vond het niet meevallen. Best pittig, ben eigenlijk over geen enkele vlucht tevreden, maar wel praktisch overal binnen de marges gevlogen. Of ik het gehaald het durf ik echt niet te zeggen, ik denk net wel of net niet, maar dat wachten we maar af. Het is 'out of my hands'. Vooral de PVS was een onvergetelijke ervaring, maar ik ben wel blij dat dat hele circus erop zit.

hey split-s, hoe weet je dat je binnen de marges gevlogen hebt? iig veel suc6 met de uitslag en hopelijk kunnen wij jou binnenkort feliciteren!!

groeten

Ja ja ook ik heb gister samen met Split-S mijn PVS kunnen afronden!! Over ongeveer twee weken krijgen we de uitslag, nog ff wachten dus...

Voor diegene die de PVS al gehaald hebben: waar wordt er nou eigenlijk precies naar gekeken, naar de leercurve van alle 6 vluchten? Of wordt er voornamelijk naar de laatste 2 vluchten gekeken? En wat nou als je vlucht 6 net iets minder zou hebben gevlogen dan vlucht 5?? Ik vraag dit omdat ik tijdens mijn allereerste voorlichting te horen kreeg dat vlucht 5 en 6 (nagenoeg) hetzelfde zijn, en dat dit dus als het ware 2 kansen zijn en dat naar de beste wordt gekeken. Is dit waar?? :confused:

de indruk die ik kreeg (ik weet niet of het echt zo is) was dat er vooral veel progressie tussen PVS4 en PVS5 moet zitten. die was bij mij iig erg hoog had ik de indruk. PVS 5 en PVS 6 gingen redelijk goed alle2 en had niet de indruk dat 6 echt beter ging dan 5, ook omdat je s'ochtends al een vlucht gemaakt hebt en je smiddags toch iets vermoeider bent door alle concentratie. bij mij zat de progressie vooral in PVS 2 tm 5...

PO1 is binnen!! :yeehaa: :D Ik zal later even een wat uitgebreider verslagje hier neerzetten. Dinsdag 16 maart PO2 in ieder geval, gaat best hard :)

Met 9 man begonnen, met 3 geëindigd, later meer ;)

Oorspronkelijk gepost door Grohl
PO1 is binnen!! :yeehaa: :D Ik zal later even een wat uitgebreider verslagje hier neerzetten. Dinsdag 16 maart PO2 in ieder geval, gaat best hard :)

Met 9 man begonnen, met 3 geëindigd, later meer ;)

Gefeliciteerd man! Is in een stap in de goede richting :D

Latersss..

Gefeliciteerd Grohl!!;)

Ik wacht ondertussen al een maand :1855: op mijn uitnodiging voor de basis, zodat eindelijk is een keer opnieuw kan solliciteren en mn PO2 kan doen, ik ga ze maar is bellen.

Aan degene die net hebben gesolliciteerd:
Is het normaal dat het zo lang duurt voordat je een uitnodiging krijgt?

Hehe thx iedereen! Ik zal ff compact vertellen hoe t mij persoonlijk af ging.

Omdat ik uit het hoge noorden moest komen was ik om 6 uur vertrokken (uurtje speling genomen voor evt files e.d...), maar omdat die er niet waren kwam ik daar om 10 over 8 al aan. Beter te vroeg dan te laat dus maar lekker bakje koffie gaan drinken :).

Omdat een jongen vertraging had begonnen we pas om 10 uur, met z'n negenen dus.

Karaktereigenschappen en de persoonlijkheidstest is natuurlijk gewoon eerlijk invullen en op tijd afhebben, geen problemen mee gehad.
Daarna de 60 vragen met het kompas, deze viel me ook erg mee en ik had m gelukkig ruim op tijd af.

Hierna met z'n allen naar beneden, wat koffie drinken en afwachten, waarna we weer naar het lokaal werden geroepen. Daar werd ik samen met vier anderen naar het luistertest lokaal gehaald, waaruit we wel konden opmaken dat we door mochten. Dat bleek ook het geval te zijn, bij de schriftelijke testen waren dus al vier afgevallen.

Luistertest vond ik best pittig, maar wel te doen als je je maar goed concentreert, hij was idd veel beter te doen dan die van internet!
Bij deze test viel een jongen af, en mochten we met 4 man door naar de eerste coördinatietest. Deze vond ik best tegenvallen, maar gelukkig wel gehaald samen met twee anderen, weer eentje afgevallen dus.

Toen de laatste coördinatietest, wat waren dat 10 verschrikkelijke minuten zeg :). Vond het best moeilijk, je wilt t zo graag halen en je doet natuurlijk ontzettend je best, maar 2x was ik dat taartpuntje even helemaal kwijt en dat is ff flink stressen!

Nadat we deze klaar hadden moesten we nog even wachten, waarna bleek dat we m alledrie gehaald hadden, wat een opluchting en blijdschap :D. Toen kregen we ook de cijfers die we gehaald hadden, ik had voor de kompastest en luistertest beide een 8, en voor de coördinatietesten een 7, viel uiteindelijk dus erg mee! :)

Wat een zenuwen zijn er gister door me heen geraced, steeds dat wachten op uitslagen...
Maar goed, gehaald, en op naar PO2!

Owja Mac, je moet idd gewoon maar ff bellen, heel wat jongens gister hadden hetzelfde gehad en meestal hielp een belletje wel hoorde ik.
Toen ik eindelijk ook mijn sollicitatiepapieren had opgestuurd, heb ik na drie weken de uitnodiging voor PO1 gekregen...

@ mac,

ik heb sinds december al 6x sol. formulier aangevraagd en moet ze nog krijgen, niet echt top dus...

denk dat ik maandag maar weer eens ga bellen, kijken wanneer ik de coord. test mag overdoen...

gr.
wezz

Mannen, Weer even een berichtje van ver weg. Zit nu in Sydney, alles is flex(beetje weinig vliegen alleen.....:rolleyes: )
Straks m'n eerste surf les :D :D :cool: Surf's up !
Anyway, ik hoop dat onze vriendjes op de KMA zich er nog een beetje vermaken, maar dat zal wel goed zitten.
Voor de selectiekandidaten, veel succes.

April komt ook al in de buurt(nouja...1,5 maand nog). Dan ook voor mij uitsluitsel.

No worries!!
Alien

Zo, ben een weekie weg en gelijk heel veel vernieuwd :D
Nou, in ieder geval leef ik nog :), heb ik nix gebroken en was t snowboarden echt super vet. echt een rare klas man. Hele tijd springen, door diepsneeuw heen rijden en echt super hard die piste afrossen :D al met al zeer gezellig :D
Welkom nog voor de nieuwe mensen onder ons :D
Ik moet weer naar me werk dus check jullie laturs :radar:

kreeg net een telefoontje van het CML ennuhh.. MEDISCH GOEDGEKEURD :yeehaa: :yeehaa: :yeehaa: :yeehaa: :biertje: :airforce: ik ben bliiiiij blij blij :D

5 April vooralsnog PVS, hopen dat het weer dan een beetje meezit!

Laturssss

Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan