Hehe thx iedereen! Ik zal ff compact vertellen hoe t mij persoonlijk af ging.
Omdat ik uit het hoge noorden moest komen was ik om 6 uur vertrokken (uurtje speling genomen voor evt files e.d...), maar omdat die er niet waren kwam ik daar om 10 over 8 al aan. Beter te vroeg dan te laat dus maar lekker bakje koffie gaan drinken

.
Omdat een jongen vertraging had begonnen we pas om 10 uur, met z'n negenen dus.
Karaktereigenschappen en de persoonlijkheidstest is natuurlijk gewoon eerlijk invullen en op tijd afhebben, geen problemen mee gehad.
Daarna de 60 vragen met het kompas, deze viel me ook erg mee en ik had m gelukkig ruim op tijd af.
Hierna met z'n allen naar beneden, wat koffie drinken en afwachten, waarna we weer naar het lokaal werden geroepen. Daar werd ik samen met vier anderen naar het luistertest lokaal gehaald, waaruit we wel konden opmaken dat we door mochten. Dat bleek ook het geval te zijn, bij de schriftelijke testen waren dus al vier afgevallen.
Luistertest vond ik best pittig, maar wel te doen als je je maar goed concentreert, hij was idd veel beter te doen dan die van internet!
Bij deze test viel een jongen af, en mochten we met 4 man door naar de eerste coördinatietest. Deze vond ik best tegenvallen, maar gelukkig wel gehaald samen met twee anderen, weer eentje afgevallen dus.
Toen de laatste coördinatietest, wat waren dat 10 verschrikkelijke minuten zeg

. Vond het best moeilijk, je wilt t zo graag halen en je doet natuurlijk ontzettend je best, maar 2x was ik dat taartpuntje even helemaal kwijt en dat is ff flink stressen!
Nadat we deze klaar hadden moesten we nog even wachten, waarna bleek dat we m alledrie gehaald hadden, wat een opluchting en blijdschap

. Toen kregen we ook de cijfers die we gehaald hadden, ik had voor de kompastest en luistertest beide een 8, en voor de coördinatietesten een 7, viel uiteindelijk dus erg mee!
Wat een zenuwen zijn er gister door me heen geraced, steeds dat wachten op uitslagen...
Maar goed, gehaald, en op naar PO2!
Owja Mac, je moet idd gewoon maar ff bellen, heel wat jongens gister hadden hetzelfde gehad en meestal hielp een belletje wel hoorde ik.
Toen ik eindelijk ook mijn sollicitatiepapieren had opgestuurd, heb ik na drie weken de uitnodiging voor PO1 gekregen...