De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
nice Swami!

ontzettend gefeliciteerd en wat hoop ik toch dat ik in je voetsporen kan treden, zoals velen hier waarschijnlijk :)

ben echt jaloers :)
 
Pfff als je dit soort berichten op school leest zakt je motivatie echt ineens (voor school dan he ;) ) gefeliciteerd kerel
 
@Swami
Gefeliciteerd jonge. Weet je al in welke klas je geplaatst wordt?Eindelijk heeft het lange wachten en het harde zwoegen geloond.

Ciao Jimmy
 
Oorspronkelijk gepost door Bimmer
Als je die foto ook ziet van het zwembad. Ik weet niet wanneer die foto is genomen, maar het is wel bijzonder mooi weer daar voor de tijd van het jaar.
feb20060126_1.jpg


Ciao Jimmy

Dit is het zwembad bij de appartementen in Tucson
 
Pff ik denk dat ik gewoon 15 augustus aan de bak kom, maar officieel moet ik daarover nog bericht krijgen (in afwachting van plaatsing dus).

@Gaara: wordt moeilijk. heel moeilijk
 
Voor zover ik weet is van de groep die deze week GVSS had, met daarin Dahun en Robur.

Robur niet door, is op dinsdag afgevallen, ik leef met je mee maat...

Van Dahun weet ik niks, ik schijt zelf nog wel 7 kleuren voor maandag en de rest...:S

groetjes,

Kevin ( Verder met leren ).
 
Gratz Swami!! het is je gegunt!
en wie weet komen we dan bij elkaar in de klas! aangezien ik ook in aanmerking kom voor augustus!:grijns: al is het niet voor vlieger :rt:
 
@MC-J
Welkom op het forum. Wat is jou status?Heb je een voorlichting al aangevraagd?of ben je al begonnen met de selectie?

Ciao Jimmy
 
einde gvss 6 feb

einde gvss 6 feb

beste vliegers en mede-want-to be-vliegers

helaas kan ik jullie allen dit berichtje al op donderdag schrijven, had natuurlijk gehoop dat ik nu nog bij de gvss was. ben na vlucht B al ontbonden. er was een heel stuk minder vliegaanleg in mij aanwezig als ik gehoop had.
de fam vlucht waren mij correcties al te grof en mijn aandacht te slecht verdeeld. tijdens mijn A vlucht een paar keer heading resets gekregen. dus 's nachts ook niet lekker geslapen. in de morgen toch geprobeerd met vlucht B een beetje goed te maken, maar het gevoel dat dit wel eens mijn laatste vlucht kon zijn bleek waar te zijn van de vier gevlogen bochten gingen de 2e en 3e redelijk goed helaas heb ik de vierde bocht en de daling/landing verprutst.
de correcties en het trimmen waren wel beter maar vaak aan de late kant. helaas
ik wens alle andere forum-gangers en aspirant vliegers nog geweldig veel succes

gretus RobuR

ps. ik ving in de wandelgangen de op dat dit jaar tot afgelopen week nog maar 4 van de 50 kandidaten de gvss hebben gehaald !?! :(
ps2. ben erg benieuw welke leden van onzer groep het wel hebben gehaald wens deze extra veel succes, het was enorm gezellig
 
@Bimmer

ik heb over een tijdje GVSS...heb alleen nog geen datum

@Robur

is die GVSS echt zo gruwelijk moelijk....want als ik die verhalen lees van sommige mensen lijkt het alsof de Klu zoekt naar een naald in een hooiberg
 
@ MC-J : welkom man. Vettere sites zijn er inderdaad bijna niet te vinden :p: En over die naald en die hooiberg: dat verhaal klopt helaas
 
@MC-J
Ik heb je toegevoegd aan de stand van zaken. Wanneer je de datum van je GVSS weet, post je die dan even?

Ciao Jimmy
 
3 van de 10 hebben GVSS gehaald deze week.

Ik zelf viel af na de F vlucht, met een 'maar'...

Ik mag over 2 jaar GVSS opnieuw doen.

Over and out voor de komende 1.5 jaar,

Dahun
 
Vliegen was goed,

maar moet nog wat 'rustiger' worden.

Komt deels denk ik ook omdat ik erg veel sprak tijdens mijn vluchten, dus op critische momenten wanneer we allemaal fouten maken, hoorden ze mij dus die fouten zeggen terwijl ze als mensen niet 'praten' ze alleen de vlucht hebben om te kijken wat er in de kandidaat z'n hoofd speelt.

Daarbij komt nog dat we helemaal erdoorheen zaten ten tijde van de F vlucht, waren nog met 6 kanidaten over, en ik de handelingen ten eerste goed uitvoerde, maar daarna door de spanning fouten maakte.

GVSS herkansen is trouwens wel een grote uitzondering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan