De stand van zaken [Deel 12]

Status
Niet open voor verdere reacties.
:grijns:
dan kunnen het ook viper, jester, cougar, hollywood, maverick, goose of alle andere helden uit TopGun zijn!!
 
functie beschrijvingen:

Maverick:
the brakes hitten, motorrijden, met doden in contact komen.

Goose:
six checken, op de piano raggen, uitkijken voor de canopy en Truck Master bellen.

Wolfman:
Where'd he go?! ; ejecten.

Hollywood:
Where'd whooo gooooo! ; stijve krijgen bij alles wat met dogfighten te maken heeft, neergeschoten worden.

Slider:
stinken.

Cougar:
naar je vrouw gluren in de cockpit, flippen door een MiG-28, je als een Hornet piloot gedragen.

Merlin:
bidden dat je een keer een normale piloot krijgt. ; "ya gonna do WHAT?!".

Viper:
de temperatuur weten, always! ; cool en wijs zijn.

Jester:
right by flyen



aanvullingen? ;)

pfff nu is het bedtijd.
 
ja leuk om te lezen idd!

trouwens. so far so good voor gvss-ers heh..? (tenzij ze nat. nooit meer iets van zich laten horen nat. ;) maar daar gaan we niet vanuit, we zijn net tot de conclusie gekomen dat airworkers verder komen.... :D)
 
Oorspronkelijk gepost door Tomcat84
functie beschrijvingen:

Maverick:
the brakes hitten, motorrijden, met doden in contact komen.

Goose:
six checken, op de piano raggen, uitkijken voor de canopy en Truck Master bellen.

Wolfman:
Where'd he go?! ; ejecten.

Hollywood:
Where'd whooo gooooo! ; stijve krijgen bij alles wat met dogfighten te maken heeft, neergeschoten worden.

Slider:
stinken.

Cougar:
naar je vrouw gluren in de cockpit, flippen door een MiG-28, je als een Hornet piloot gedragen.

Merlin:
bidden dat je een keer een normale piloot krijgt. ; "ya gonna do WHAT?!".

Viper:
de temperatuur weten, always! ; cool en wijs zijn.

Jester:
right by flyen



aanvullingen? ;)

pfff nu is het bedtijd.

:D :p:
 
Oorspronkelijk gepost door Bimmer
Wel even leuk om te lezen, het stukje over kevin op yngsquad. Die op Sheppard AFB is geplaatst voor zijn opleiding tot F-16 vlieger.

Ciao Jimmy

En met American Airlines vanaf Schiphol naar Amerika. Ik heb zo´n gevoel dat de heer Kevin de opleiding achter zijn computer op flight simulator doet. ;)
Maar goed, het is het wel grappig om te lezen, ook al klopt de helft niet.

@Tomcat84
Eigenlijk moet je zo´n lijstje maken van de airwork members. :grijns:
 
Als je die foto ook ziet van het zwembad. Ik weet niet wanneer die foto is genomen, maar het is wel bijzonder mooi weer daar voor de tijd van het jaar.
feb20060126_1.jpg


Ciao Jimmy
 
Wichita Falls, TX
CURRENT CONDITIONS
-1°C
(31°F)

Clear

Rel. Humidity: 75%
Wind: NW at 10 km/h (6 mph)
Sunrise: 7:25 AM
Sunset: 6:11 PM
Barometric Pressure: 30.19"Hg (F)


maar ja dat is om 6 uur 's ochtends :p:

forecast:

Wednesday
19°C (66°F) | 0°C (32°F





maar wat ik eerder las is/was "Kevin" een personage opgebouwd uit meerdere mensen in de opleiding ?

Maar het loopt vast een tijdje achter, immers de meest recente EMVO assignment had 5 man naar de F-16, niet 3, toch?

Toch wel interessant om te lezen, en ik krijg ontzettend zin om ook naar Sheppard te gaan als ik dat zo lees, haha

maar ja, eerst maar eens medisch doen :o :(
 
@Tomcat84
Ik heb ook ontzettend veel zin om naar Sheppard AFB te gaan. Uberhaupt om al te beginnen aan de EMVO. We dwalen een beetje af graag nu weer on-topic.

Ciao Jimmy
 
Hahahahahaahahaahahahaaaaaaaaaaaaaa Swami is binnen!

Werd vandaag gebeld dat ik een positief keuringsresultaat had. Daarna werd er nog iets gezegd maar ik weet niet zo goed meer wat precies :grijns: Soms zit je ineens met je hoofd ergens anders lol

Zo, dat is een mooie afsluiting van > 1 jaar keuringen :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan