Banen, banen, en nog eens banen...

Hoi Immortal,

Dat klopt, maar volgens mij is er iemand die eens in de zoveel tijd alle updates bekijkt (en dan waarschijnlijk goed- of afkeurt). pas daarna verschijnen de updates. De afgelopen tijd kwamen updates namelijk steeds met meerdere tegelijk, maar wel met verschillende data. Heb nu alleen het idee dat de webmaster, of wie deze updates dan ook behandelt, er steeds minder aan doet. En dat is een vervelende ontwikkeling.

Ah oke, dat wist ik niet. Laatste update is van juni inderdaad.
 
Fugro Aerial Mapping zoekt ook nog een en ander.

Geen airline ,maar toch een interessante optie bij een redelijk stabiel bedrijf.
Columbus
 
Ik had mij voorgenomen om weinig te melden hier op het board, maar heb net een paar piloten gesproken die bij BlueBird Air vliegen op de 737CL, based op Heraklion.

Zij zijn hier met extra trainingen op 737FFS.
Uiteraard heb ik gevraagd hoe het zit met aannames .

BlueBird is van plan 6 nieuwe ervaren crews aan te gaan nemen. Cpt's en ervaren FO's.

Cpt eisen:
2000 hr PIC Rated 737.

FO:
500hr on type.

Deze aannames staan gepland voor rond Januari a.s. Rond maart in dienst.
Daarnaast zijn ze van plan om uit te gaan breiden met 2 kisten. Welke dat zijn is nog onbekend.

CV kan gestuurd worden naar [email protected] .

Hoop hiermede mensen blij te kunnen maken.
 
Zojuist een mail gestuurd voor de A320 FO position. Krijg direct een bericht terug dat de mail niet afgeleverd kan worden doordat de mailbox aan de ontvangende kant vol is...

Hoe zat het ook alweer met het aantal werkloze piloten?! Valt best wel mee... :rolleyes:
 
Het was al ergens anders aangehaald maar Air Macau heeft ook weer mensen nodig. Je moet er wel voor naar Azie verhuizen en het is, zoals bij elk bedrijf, niet allemaal super maar ik werk er al jaren met plezier. Het betreft functies op de A320.

Het mooie is dat de eisen wederom naar beneden zijn bijgesteld en dat het wellicht ook interessant begint te worden voor mensen met minder ervaring. Op dit moment zijn de vereisten:

* A320 type rating;
* minimum 500 uur total time;
* daarvan minimaal 200 uur Airline, corporate, military of flight instructor.

Er is om verschillenden redenen nogal wat verloop, dus Air Macau is op zoek naar mensen die hier wat langer willen blijven en niet na 500 uur Airbus ergens anders naar toe vertrekken. Sollicitaties kunnen richting HR via e-mail:

[email protected]

Serieuze geïnteresseerden kunnen voor vragen altijd even een PM sturen.
 
Laatst bewerkt:
Daviator,

Afgaand op het bepaald niet foutloze Engels op die webpagina zou ik dit bedrijf maar mijden als de pest.

"You sign a contract for a 6 years", haha, ik zie het Borat al zeggen!

Vaagheid ten top, zeg ik...

"In 1-2 month you get A320 or Boeing 737 Type rating"

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid betekent 'get' in deze prachtige volzin: na betaling van een stevige zak $$ (there is no such thing as a free lunch!).

Tenzij je een expert bent op het gebied van Privaat- en Arbeidsrecht in Litouwen natuurlijk.

SJ
 
Laatst bewerkt:
Daviator,

Afgaand op het bepaald niet foutloze Engels op die webpagina zou ik dit bedrijf maar mijden als de pest.

"You sign a contract for a 6 years", haha, ik zie het Borat al zeggen!

Vaagheid ten top, zeg ik...

"In 1-2 month you get A320 or Boeing 737 Type rating"

Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid betekent 'get' in deze prachtige volzin: na betaling van een stevige zak $$ (there is no such thing as a free lunch!).

Tenzij je een expert bent op het gebied van Privaat- en Arbeidsrecht in Litouwen natuurlijk.

SJ

Misschien inderdaad beter om daar weg te blijven ze vragen totaal 64.000 euro voor de type rating en 500 uur line training. Waarvan 60 000 euro aan je geleend wordt door een bedrijf op cyprus. Waarvoor je daarna 800 euro per maand aan hun moet betalen.

zie http://www.pprune.org/professional-...-rating-320-base-line-training-4000euros.html
 
Laatst bewerkt:
Waar gaat het toch heen met de luchtvaartbranche?!

Weer zo'n mooie aanbieder:
http://www.atlantic-aerospace.co.uk/crew-training/

Atlantic Aerospace Services ( AAS ) provide Boeing B737, B757, B767 , Airbus A320, A330 and A340 type ratings together with Line Training and Flying packages as a complete solution for those wishing to make themselves more acceptable to the airlines as prospective employees.
For Current self funded jetliner Junior First Officer programs please send your Curriculum Vitae to [email protected]
Current self funded Positions:
A320 F/O Program 1 year job contract
Location: Middle East and Europe.
A330 F/0 Program 1 year job contract
Location: Asia.
B 737 F/O Program 1 year job contract
Location: Europe.
To receive information please send your curriculum vitae to [email protected]


Een collega op pprune heeft al wat onderzoek gedaan:
http://www.pprune.org/archive/index.php/t-468988.html

There was an advert in Flight International seeking to recruit Captains and F/O for A320 by a company called 'Atlantic Aerospace Services Ltd.'
Their website is:
Atlantic Aerospace (http://www.atlantic-aerospace.co.uk)
I am trying to find out if anyone has ever heard of them or if it is a scam.
Here some preliminary factual information:
- The company is on the Companies House registry and was founded on 12 Oct 2011 (rather recently).
- The Director listed on the Companies House records is a certain 'Stuart Poppleton'. He is also a Director of 'European Business Centre' (according to LinkedIn) which runs the website MailBox UK - Mailboxes and Mailbox Services, Mail Forwarding, Nominee Director / Secretary, Notary & Apostille Stamps, Telephone Forwarding, Residential Mailbox (http://www.mailboxuk.com).
- There is no mentioning of a company history on the Atlantic Aerospace Services website.
- Also, no management team or existing client relationships/airlines are mentioned.
- The building given in the address on the website (Atlantic Aerospace World Centre, 1 Lowry Plaza, The Quays, Salford, M50 3UB, UK) does not appear to exist.
- The phone number given (+44 020 7692 4031) suggests a London area code.
It would appear that whoever founded Atlantic-Aerospace Ltd. is trying to hide their true identity.
Does anyone have any more detail or background information on that company?


Waar houdt het op??? :stapelge:
 
Terug
Bovenaan