AP&M 2007

Eeen bijzonder goede nacht peoples on aitworks

zal me even voorstellen ik ben Jelle Bouwer.
Ik heb me ook aangemeld voor AP&M. Zit op het moment midden in de selectie van de kls po1 en 2 gehaald 10/09 gvss
hoop jullie alleen binnenkort te ontmoeten in het altijd gezellige Groningen
gr Bouwair
 
Damn, toen ik net aan de opleiding begon kende een enkel iemand maar airwork. Maar als er nu al 5 tot 6 voor AP&M op airwork zitten, ben ik echt benieuwd hoeveel mensen die opleiding gaan volgen (en dus ook door de selectie zijn). Wij zijn nog met 12, waarvan 1 meisje.
 
Hmm, ik ga dus morgen reserveren, en als ik verder niets hoor dan wordt het Hemingway 19:00 uur (kom met een goed alternatief als je het niks vind, mij maakt het niets uit, maar dit is zo'n beetje het enige goede restaurant dat ik ken in Groningen, en het is er ook gezellig). Oh ja, ik heb nog een mailtje van degene die cockpit kende. Hij wil ook graag mee, dus als ik het goed heb, zijn we met z'n zessen.

LS
 
Damn, toen ik net aan de opleiding begon kende een enkel iemand maar airwork. Maar als er nu al 5 tot 6 voor AP&M op airwork zitten, ben ik echt benieuwd hoeveel mensen die opleiding gaan volgen (en dus ook door de selectie zijn). Wij zijn nog met 12, waarvan 1 meisje.

Als het er veel zijn lijkt me geen probleem. Kunnen we elkaar goed motiveren dit jaar. Misschien dat er vorig jaar wat meer twijfel heerste, omdat het de eerste AP&M lichting was en de nieuwigheid is er nu een beetje vanaf.

ps: Je natuurkunde toets nog gehaald 5 juli?
 
ps: Je natuurkunde toets nog gehaald 5 juli?

Haha, ja. Ik had een 5,6 geloof ik, jij had hem toch ook gehaald? (is ook niet zo moeilijk als je net van het havo afkomt...). Ik denk alleen dat ik nog zelfstudie ga doen met het studiemateriaal van het James Boswell. Dan heb ik zowiezo de complete stof een keer gehad.

Op dit moment loop ik al de ap&m-stage. Ik kan voor iedereen aanraden die ap&m gaat volgen om echt op tijd te beginnen met het regelen van een stage. Volgende bedrijven kan je wel vergeten als je geen connecties hebt:

- martinair
- transavia
- KLM --> kan wel, maar moet je wel connecties hebben.

Bij de schiphol group moet je echt min. een halfjaar van tevoren beginnen net als bij de LVNL.

Bij onze groep zijn er maar enkele personen die een luchtvaartgerelateerde stage heeft en 1 is er nog in onderhandeling met een maatschappij. De overige hebben of nog geen stage of een stage bij een 'normaal' bedrijf.
 
Hoe zit dat eigenlijk met die natuurkunde toets, moet iedereen die doen of alleen mensen zonder de natuurkunde eis?

Alleen de mensen die onder de eis van de KLM FA zitten. (iedereen die ap&m doet die geen havo natuurkunde 1 of hoger heeft gehad)
 
Haha, ja. Ik had een 5,6 geloof ik, jij had hem toch ook gehaald? (is ook niet zo moeilijk als je net van het havo afkomt...). Ik denk alleen dat ik nog zelfstudie ga doen met het studiemateriaal van het James Boswell. Dan heb ik zowiezo de complete stof een keer gehad.

Ja ik had een 5.9. Wel appart dat maar 4 van de 12 mensen die toets hebben gehaald. Waren die 2 hoge cijfers van klasgenoten van je die ook al AP&M deden? Of was een van die cijfers van dat blonde mannetje die Kurstjens elke keer slimmer af was?

Denk je dat het echt noodzakelijk is om nog meer te trainen voor de KLS op natuurkunde gebied?
 
Die lange gozer had een 7,5 en voor de rest weet ik niet wie die cijfers gehaald hadden. Ik weet eigenlijk niet of dat irritante mannetje het gehaald had :P

Eigenlijk is het volgens de KLM FA niet voldoende, maar je krijgt ook nog een natuurkundecursus in de 1e week van de kls en dan zou het net voldoende moeten zijn...die 2 klasgenoten hebben hem niet gemaakt, omdat ze al natuurkunde op havo/vwo hadden gehaald. Het was alleen een opfriscursusje voor hen.

Ik vind het wel grappig dat jullie ook wat gaan eten met zijn allen. Wij hebben één van de 1e schooldagen vorig jaar ook met een groepje van ap&m in groningen gegeten...
 
Hoi hoi,

Nou mijn account is eindelijk geactiveerd:p Dus zal me ff voorstellen. Ik ben Joost (die gozer waar hidde het over had) en ga dus idd ook APM doen. Maar lijkt me idd het beste om gewoon in groningen op de grote markt af te spreken dan lopen we gewoon ergens heen we zien wel. Maar moeten we wel ff duidelijk afspreken waar. Het leek mij een goed idee om voor de V en D af te spreken (bij het la place kraampje). Ik hoor het wel. Maar 1 ding ik moet wel voor morgen (zaterdag) ochtend 11 uur weten wat het word want ik heb nog geen internet in groningen (laptop komt pas volgende week) dus kan niet meer op het forum kijken of mijn mail checken. Ik hoor het wel.

Lttrs

Joost
 
Het lijkt mij idd een goed idee om gewoon op de grote markt af te spreken, voor de V&D is prima. Zullen we het dan gewoon afspreken om 7 uur voor de V&D?
 
We kunnen ook in het centrum verzamelen en dan al lopend een lekker restaurant zoeken. Midden in de stad zou toch wel iets te vinden moeten zijn waar het voor iedereen lekker is en waar nog plek is ;) .

laten we anders zondag gewoon in de stad afspreken, en dan gaan we dan wel ergens naar toe.

Ghehe :D . V&D lijkt me een goed plan ja, ben alleen nog niet echt in het centrum geweest dus dat wordt even zoeken zondag ;) . Maar om 19:00 uur zal ik er zijn.
 
Nou dat zou een lekkere piloot zijn als je de grote markt niet eens kunt vinden he:P Maar dan ga ik daar van uit als we ergens anders als nog heen gaan stuur dan ff iemand om me op te halen bij de v en d want ik denk niet dat ik dat nog op tijd hoor dan.

grttz Joost
 
niet zo tof ik moet zondagavond dienst draaien op de taxi. ik ben er niet. ik denk dat ik jullie dan wel maandag tegen het lijf loop op onze geweldige introductie dus hier bij lekker eten en tot maandag.
 
Terug
Bovenaan