AP&M 2007

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte;) .


Als ik de selectie echter niet haal, begin ik aan L&R in Delft. Maar ik hoop natuurlijk ook gewoon in september in Groningen te beginnen :angel: .

Tim

Ik heb vanaf september 2006 L&R gedaan, en je wilt niet weten hoeveel
"mislukte" piloten ik daar tegenkwan:grijns: .
 
hmm, hoor ik ook vaker inderdaad. Is dat nou omdat het zo moeilijk is? Of de mensen er te makkelijk over denken misschien? en zich meer focussen op het vliegdeel van de opleiding of dergelijks?
 
Voeg mij maar toe aan deze klassenlijst.

Ik ga ook AP&M volgen vanaf september. Ik had de selectie van de KLS al gedaan.

Hopen dat we elkaar goed kunnen stimuleren om 1 jaar onze P te halen!! :)

Cheers,

Immortal
 
Nice Immortal :) Dat ben ik ook van plan

Nog een paar vraagjes:
Bij de IB-groep, moet je je aanmelden voor TB, of is er een AP&M keuze, want die kan ik niet vinden?
Zijn jullie al kamers aan het zoeken?
Doen jullie mee met de introductie week (keiweek)?

Dat was het weer voor nu,

Lensuperman
 
Lensuperman zei:
Nog een paar vraagjes:
Bij de IB-groep, moet je je aanmelden voor TB, of is er een AP&M keuze, want die kan ik niet vinden?

Ja je moet gewoon Technische Bedrijfskunde kiezen, je moet AP&M meer als een afstudeerrichting zien, dan als een aparte studie, maar misschien veranderd dat nog wel in de toekomst.

Immortal
 
Inmiddels ben ik ook medisch goedgekeurd en zal ook in over een maand aan de studie AP&M beginnen :D cool! Alleen nog een hoop zaken regelen: kamer zoeken en een hoop geregel met de IB-groep omdat ik nu mijn studie ga wisselen.

Tot snel jongens!

Tim
 
Degene die nu in september allemaal starten met de opleiding Airline Pilot & Management zijn dus:

Cockpit - Hidde
Diandra - Diandra
Immortal - Wouter
Lensuperman - Lennart
PH-TIM - Tim

En nog 2 mensen die ik via MSN ken en waar ik mijn GVSS mee gehad heb:

Nick en Paul (voor 99% zeker).

Nog meer?

Tim
 
Laatst bewerkt:
Mijn naam is Lennart.

Ik weet niet of we in dezelfde groep komen in de Kei-week, maar een keer afspreken voor het begin van de studie zou leuk zijn:)
 
Hebben jullie al allemaal een kamer gevonden? Bij mij begint het toch wel te dringen nu, met 4 uur treinen is het onmogelijk om elke dag op en neer te treinen :( . Dus als iemand een oplossing heeft of weet houd ik me aanbevolen ;) !!

Tim
 
Het is toch gelukt :P. Volgende week verhuizen naar Groningen!!

Zitten jullie de week voor de opleiding daar? Misschien leuk om een keer iets af te spreken?

Tim
 
Idd leuk om een keer wat af te spreken in groningen.
Ik weet niet precies wanneer ik allemaal in groningen zit, maar de week voor de opleiding moet lukken!:rt:
 
Ik verhuis pas de 31ste. Heb vandaag mijn kamer geregeld. Nog ff contract gaan tekenen van de week.

Wel grappig dat we moeten betalen voor onze eerste studiepunten. :grijns:
 
Ik heb ook een kamer!!
Hebben jullie al iets gehoord over de boeken enzo?
Ik alleen een lijst, maar moet je ze zelf bestellen?

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan