Hoi IZ,
Afzetterij is iets kopen en niet krijgen of op dag 1 je opleiding of typerating betalen en op dag 2 wordt je buitengeschopt en kan je fluiten naar je centen (omdat de tent op de fles is).
Dat is bij Iac gebeurt, base, en andere maatschappijen. (wat te denken van die chieftainclub, daar staat nml niks over de duur waar de ervaringsuren over
uitgesmeerd worden, mensen vliegen 20 uur/jaar).
Het zou de opleidingsinstituten sieren om echt en ik bedoel echt duidelijk te maken dat je er na de opleiding niet bent. en mensen te waarschuwen.
Maar ja een School heeft het ook moeilijk op dit moment en die houden ook wijselijk dus hun mond.
Kijk maar eens wat er dadelijk van de KLS overblijft, alles wordt uitbesteed, Amerikanen
(instructeurs) krijgen vrijstelling en mogen enkel aan KLS leerlingen volgens JAR-FCL les geven.
Maar ja dat is KLM en die staan boven de wet en
krijgen dus een hoop gedaan.
vwb IAC, die ging naar zijn moer vanwege ene meneer BV met zijn diverse BV's
Inhoudelijk zit ik diep in deze zaak en dit krijgt zeker nog een staartje.
Ik ben dan welliswaar niet benadeeld (sterker nog ik heb wel geld terug gehad van iac wegens niet afnemen van 500 uur metro) maar mensen nog laten betalen terwijl je weet dat morgen het slot op de deur gaat, dat is om jouw termen te gebruiken afzetterij.
40.000 euro betalen voor 150 uur (trouwens wheels up wheels down) waar je met je volle verstand bij bent, kan je als dom bestempelen of als visie, de tijd zal het leren en de 2 co's die er nu zitten zijn diegene die het dadelijk het beste kunnen beoordelen.
Maar vliegen zullen ze en het zijn best leuke tripjes naar leuke oorden. En als jullie maar blijven ageren, zijn zij het beste af, want dan kunnen ze geen andere krijgen en moeten ze wel blijven vliegen. Zie je het is nog steeds een marktmechanisme wat zichzelf in stand houdt.
En dat van Slowtation, als je een citation kan vliegen, kan je dadelijk ook een 737 vliegen.
op cruise gaat het dan wellicht allemaal wat sneller maar in de approach scheelt het allemaal
niet zo veel die 20-30 knopen. ben het allemaal liever echt voor dan maar net. Daarom vindt ik
een citationprogramma/ lees general aviation programma een mooie aansluiting voor het grotere
werk.
geniet van het mooie weer.