Gek he? Weleens van efficiënte bedrijfsvoering en niet winstgevende delen afstoten gehoord?
Kijk, Dit is de eerste zinnige bijdrage van jou in dit topic. Hulde!!!!
In navolging hiervan stel ik voor dat KLM en AF dan ook maar direct hun Cargo activiteiten afstoten aan MP, daar ze (AF en KLM) deze toch niet winstgevend krijgen..., in tegenstelling tot MP.
Kost wel een paar promotieplaatsen voor KLM-ers en AF-ers, maar ach, alles in het belang van efficiente bedrijfsvoering..... Of is het dan opeens anders voor jou en geen effectieve bedrijfsvoering meer? (voor jou gegevens: Martinair is de enige van de groep die winst maakt op Cargo)
Schuiltje zei:
Misschien is het een idee als Je jouw toon iets matigd als je als buitenstaander meediscusieerd. Je roept soms dingen die voor anderen nogal zwaar vallen en zelf als kwetsend wordt gezien( zie de reacties die het soms uitlokt) probeer op een constructieve Manier mee te praten, Dan gaat de rest vanzelf mee. Moet zeggen dat je een paar zaken ook goed verwoord, maar soms ga je in mijn optiek iets te ver.
Te ver of niet, ik geef enkel een realistisch beeld van feiten.Ik verdraai niets, vermeld geen onjuistheden etc. Gewoon een realistische kijk op het heden en het verleden. Als ik daarmee mensen tegen hun verkeerde been schop, zegt dat meer over hen als over mij.
Schuiltje zei:
Ik denk dat MP een mooi vracht product in handen heeft en dat enorm kan uitbreiden als AF vakbond dat toelaat.
Gaat niet gebeuren. Zoals het er nu naar uitziet gaat de 4e 747 (MPS) ook in een lease weg. Hopelijk een wetlease, scheelt weer wat overtolligheid. Zelf vliegen gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren
Schuiltje zei:
Overigens is het absoluut niet zo dat MP niet was overkomen als men passage had gehouden. De trend liet zien dat het snel bergafwaards ging met MP, op de langere termijn moet men blij zijn bij MAC dat ze zijn overgenomen en dat passage is gestopt. Zo heeft mrt over 10 jaar nog steeds een baan.
Daarom stevent MP af op een van de grootste winsten van de afgelopen jaren
Pander triple 2 zei:
Hop en nu weer verder met de discussie, ook al wordt die voor 99% gevoerd die mensen die het helemaal niet betreft.
Verkeerde veronderstelling. Lees maar goed terug.
Supergrover zei:
Zolang er ook gewoon eigen captains (F50) coco gemaakt worden, kan dat met MP vliegers net zo goed gebeuren
Sinds wanneer staan een capt 50 (IT) en een capt 767 (ICA) gelijk? Totaal verschil volgens mij. Dit lijkt mij nou typisch een gevalletje Appels en Peren. Als je het nou houd over een capt M11 ipv capt F50, dan kan ik het begrijpen.
Overigens wel heerlijk om te zien hoe iedereen reageerd. Keep up the good work!