6
676$
Guest
Met deze thread vraag ik erom om de grond ingetrapt te worden op een Nederlands forum maar so be it.
Wat ik wil weten van iedereen (en met name van mensen die met 200TT op een jet zijn aangenomen)is het volgende..
Mijn stelling is;
"met 200 uur heb je niks te zoeken in een jet"
En onder een jet verstaan we ook Tprops. Ik durf te claimen dat iedereen met 200TT gewoon de eerste 8/12 maanden achter de feiten aanlopen als je in de rechterstoel van een jet zit. Kan nooit langer duren om een Tprop onder de knie te krijgen, echter is een "tprop" een groot woord met het aantal verschillende Tprops op de markt. God forbid dat er iets fout gaat in een jet, loop je 10 stappen achter de feiten aan.
mijn 2e stelling is;
"elke jet captain met een 200 hour f/o naast zich is een single pilot operatie"
Nu, voordat iedereen me de grond in trapt, zou ik met name een reaktie willen horen van mensen die met 200TT op een jet zijn aagenomen en nu zo'n 2000TT hebben.
Ik weet dat je je TR gehaald hebt, en 60 uur een super mcc cursus op een level 5/D sim hebt gehad. Staat los van m'n stellingen.
Flame away boys.
Disclaimer: Geloof het of niet, vind het echt fantastisch (droom) dat je met 200 uur op een 73 terecht komt. Echt, weet dat je me niet geloofd maar niks lijkt me mooier. Het is dan ook niks tegen lowtimers, puur inhoudelijk om mijn stellingen.
Wat ik wil weten van iedereen (en met name van mensen die met 200TT op een jet zijn aangenomen)is het volgende..
Mijn stelling is;
"met 200 uur heb je niks te zoeken in een jet"
En onder een jet verstaan we ook Tprops. Ik durf te claimen dat iedereen met 200TT gewoon de eerste 8/12 maanden achter de feiten aanlopen als je in de rechterstoel van een jet zit. Kan nooit langer duren om een Tprop onder de knie te krijgen, echter is een "tprop" een groot woord met het aantal verschillende Tprops op de markt. God forbid dat er iets fout gaat in een jet, loop je 10 stappen achter de feiten aan.
mijn 2e stelling is;
"elke jet captain met een 200 hour f/o naast zich is een single pilot operatie"
Nu, voordat iedereen me de grond in trapt, zou ik met name een reaktie willen horen van mensen die met 200TT op een jet zijn aagenomen en nu zo'n 2000TT hebben.
Ik weet dat je je TR gehaald hebt, en 60 uur een super mcc cursus op een level 5/D sim hebt gehad. Staat los van m'n stellingen.
Flame away boys.
Disclaimer: Geloof het of niet, vind het echt fantastisch (droom) dat je met 200 uur op een 73 terecht komt. Echt, weet dat je me niet geloofd maar niks lijkt me mooier. Het is dan ook niks tegen lowtimers, puur inhoudelijk om mijn stellingen.