Zwitserland

Over Kohler Rolf gesproken

Over Kohler Rolf gesproken

Kohler Rolf had wel altijd leuke info te delen:

Ron: Hey there's a new Porsche 911
Rolf: So you like cars?!
Ron: Yes I do, especially the 911's
Rolf: I like the fast cars too
Ron: So what kind of car do you have?
Rolf: A 1981 Ford Fiesta. I wanted a 911 but I am divorsed and the bitch took all my money. And my son is a heroine-addict.

Goedemorgen

Geen wonder dat je je harses d'r uit zuipt
 
Ron hoe heet die vrouwelijke Cpt op de S2000 ook alweer?

"what did you do in your holidays?"

"Oh i stayed at home with my cat"


En die gasten die bijna zelfmoord pleegden als ze een nachtstop hadden.

" I don't like zese nitestops ,they r killing me"

En dan die IBM;

"No i stay in my room to do paperwork"

Ja hoor de dr. drs Colmard bitches gingen ff de boeken in op layover Helsinki.

Weet nog mn 1e nghtstop in Mad Za avond, vlg dag pas calling om 15hr.Dus ik vraag gaan we nog ff een drankje doen?

Antwoord; " no i allready have a boyfriend"
En je zou je hond dr nog van .............


:D
 
Saabdestroyer said:
En dan die IBM;

"No i stay in my room to do paperwork"

Ja hoor de dr. drs Colmard bitches gingen ff de boeken in op layover Helsinki.

Weet nog mn 1e nghtstop in Mad Za avond, vlg dag pas calling om 15hr.Dus ik vraag gaan we nog ff een drankje doen?

Antwoord; " no i allready have a boyfriend"
En je zou je hond dr nog van .............
:D
LEUK! :D
Ik ben de komende week in Landkreis Lö, nog iemand de groeten doen?
 
Ik heb geen vrienden gemaakt daar. Ook deze aangrenzende dorpjes hadden toch ook wel een beetje zwitserse trekken.
-geen flessen in de glasbak op zondag, dat wijf werd helemaal gek
-Oud en Nieuw feestje. Buren kloppen niet als het te luid is. Nee hoor, sneaky naar beneden om de hoofdschakelaar om te zetten. Hoe halen ze het in hun hoofd.
-Fritzie werd in zn appartement verwelkomt door zn onderbuurvrouw met mededeling dat de schoenen uitmotten als ie door zn eigen toko loopt.
-Op mn fietsie door rood werd ik gepasseerd door een auto die mij uit het open raampje even uitschold. Ik werd zo pissed en moest mn stem verheffen. Daar schrok ze zo van en reed snel weg. De daaropvolgende achtevolging werd in haar acheruitkijkspiegel gadegeslagen en reed bij het volgende stoplicht door rood......

Als je maar hard genoeg schreeuwt(die ader in de nek moet goed zichtbaar zijn) zijn die duitsers daar wel te temmen.
Daarom was den Wiese onze uitlaatklep. BBQtje. Vuurtie, schreeuwen, lallen, brallen en veel poepverhalen.
Laterrrrrrrrrrrrrrr
 
hee SD,

Ik had altijd medelijden met die hond van je, hoe heette die ook alweer ?
Franciska Fluekiger of zoiets......

ennuh is dat nou overgegaan ?
of wordt je nog steeds opgewonden van het gepiep van een hond en ga je dan meteen opzoek naar een rol tape....?

franciska:
tina_purp2.JPG


KAI KAI KAI

tape1.jpg
 
Last edited:
Wat een heerlijk onderwerp is dit zeg..

Ja, zoals Ron nog weet was het een hobby van mij om de wake-up time tijdens een split te vervroegen met een kwartiertje of drie. Kon ik samen met mijn maat Armin Botmer tenminste ook de notams voor de rest van de floot lezen.

Maar wat dachten jullie van Hans-Peter Graf(bek)...>>> De beste man zou nog het liefst met "appie aan" taxi-en.
Hans: "There is absolutely no reason to fly without autopilot, copilots are dangerous"
En dat zegt hij die zit te shaken op final.


Verder herinner ik mij nog wat leuke gebeurtenissen met Nederlandse collega's die op hun lazer kregen vanwege de kleur van hun sokken. Zelf ben ik op mijn GSM gebeld om 7 uur 's avonds omdat de chefvlieger het belangrijk vond mij erop te attenderen dat ik mijn das correct moest dragen met 38 graden celsius en een ontslagbrief in the pocket. (@$#^*@#$)
450.gif
450.gif
450.gif
 
Hahahaha, nou ik lig weer helemaal in een deuk hier in de JoeKee op 'Camp Dibden!'

Blijkt nou, bergvolk lijkt toch best wel op eilandvolk....

Kopen ze een van de meest geavanceerde vliegtuigen ter wereld, krijg je les uit ouwe boeken met een onwijze k*t CBT!

Oh jee, vriend Armin Keeeeegi. Begon na "positive climb" al te l*llen over de stock exchange en ging nog effe lekker bladeren door de system synoptic pages op 50' RA!

De freggel....goh, daar heb ik nog 10 sessies mee in de sim gezeten! Zou (zelfs na 09-11!) nog steeds rustig de cockpit deur open doen als iemand een IBM een mes op d'r keel zou zetten... "I want to look them in the eyes," was haar logica. Misschien kan 9712 zich de discussie in HAJ nog herrineren? :eek:

Wanneer weer bakkies in de Burghof?

Speuterrrrrrrrrr
 
3280060532.jpg


Gelukkig weet Andre wel hoe Die Schwyzer Luftfahrt uit t slop getrokken moet worden!

Als leidinggevend Flight Ops-man roepen "Ich hab's nuut g'wusst" als een van je notorious slechte commanders:

1.) op de grond een wedstrijdje 'kijken-wat-ie-doet-als-je-de-gear-handle-up-selecteert' aangaat (en een S340 volledig naar de kl*te helpt)
2.) tijdens een rondvluchtje met een 340 plots het vliegveld van Aosta aanziet voor de baan in Sion
3.) 2x z'n type-transition naar de MD-80 opkloot
4.) vervolgens een AVROjet bij Bassersdorf de grond in boort
(Lurge mal mir he'n Grrround Kgontakgt gell?)

Nee, Andre is een man met kloten!
 
En dan Fred Toupet;

" It's a merger, not a take over.No body will be fired!"

Wat ik wel weer mooi vond van de IBM's was dat feestie van ze in de Disco Police.Haha vlg dag 300 chicks ziek meld en 35 vluchten cancelled uit ZRH.Ja dan mot je ze maar geen 500Sfr meegeven na 10 dienstjaren.Staat waarschijnlijk ook in dat boek van je AD.

En dan die kale Marco " the foreigners have to go ,that's normal."

Kan me ook nog een x een treinreis herinneren naar Zrh op zondag met alleen maar Nl Cpt en Co's omdat de berggetien weer een of ander Rucola feest hadden.Stond er heel toevallig de vlg week een companymail over overlast in de 1e klasse.haha
Later nog dat hele Zrh ops op zn kop zet ,had je die Sr gasten motten zien.

Ff een rondvraagje ;hoeveel vluchtenveloppen zijn jullie nog tegen gekomen tijdens de finale verhuizing?

Salut crewbusdispo; "Eine buschli fur die India funfch en nunschk"

:D
 
Misschien binnenkort goed nieuws uit Frankfurt?

Vereinigung Cockpit (VC) tegen Aeropers, dat kan nog slecht uitpakken voor de Golden Boys uit ZRH! :D

"The man in the black pyjama's, a worthy f*cking adversary."

"Where as what we have here: bunch of goatf*cker, wearing Edelweiss socks, trying to find reverse on a Sovjet Tank"
 
...Het kwakkelende Swiss zou voordat het zo ver is aan diverse voorwaarden moeten doen. Zo is bijna 200 miljoen euro aan extra investeringen nodig, moeten nieuwe contracten met de piloten en het grondpersoneel worden afgesloten en moet er een eind komen aan leasecontracten voor vliegtuigen...

Die A340 is ook veel te duur. Kan toch ook met de Saab zwaiduusig ETOPS naar JFK???

Ik dacht dat er onlangs al afspraken over lagere leaseprijzen en arbeidsloon gemaakt waren. How low can you go...

O ja dit keer W E L onderaan aansluiten op de senioritylist.
 
En dan Liquer 69...

En dan Liquer 69...

Kom je om 0600 binnen in een OVERVOL Zoeri Ops, brult hij (met gezwollen aderen in de nek) SJAKIEEEEEEEEE . Al die stinkzwitsers laten alles uit hun handen vallen. Daar is toch niks raars aan of ben IK nou gek?

Altijd prettig: Gratis koffie bij de Swissair desk. En die geiten maar afvragen waarom er geen omzet is...

Op de muur in de plee in Zoeri:

"Crossair plioten hebben een kleine schwanzli"

daaronder:

"Jouw vrouw vindt mijn schwanzli anders wel erg lekker als jij met je dikke reet in HKG zit"
 
Haha,

We hebben die lui wel gekgedraaid.

- Zodra die gasten even afwezig waren, blijven gillen op die frequentie (ik meen 136.85)
"Hubcontrol, crewbus India Siebenunsiebitsk".........
"Hubcontrol, crewbus India Siebenunsiebitsk".........
"Hubcontrol, crewbus India Siebenunsiebitsk".........
"Hubcontrol, crewbus India Siebenunsiebitsk".........
"Hubcontrol, crewbus India Siebenunsiebitsk".........

- Bij Geneve aanmelden met, gruezimiteinant. Vinden die Fransen geweldig.

- Vier crewmeals bestellen per turnaround in Basel.
 
Homie-roots...

Homie-roots...

@ Barberpole: de Dutchies bij Swiss waren een een explosieve mix van IAC-ers, RvdS'-ers en NLS-ers.
 
@ Slambam;

Ja hoor de homies zijn goed terecht gekomen.
Wat Sjakies naar de Mac, enkele Aaden naar EZ, wat dudes naar BMI, een slipper hier en daar naar Netjets, een zaandammer naar de Vikingen, een mastermarinig to the Mexx en zekers nog wat homies naar HXL.

@Koentje;

Je cockring Sjakie, is dat ook een succes in de UK?

:D
 
Back
Top