Zwitserland

AHV

AHV

Zeg SD goed plan, informeer jij eens effe naar die AHV-teruggave bij Finanzamt Loerrach, Tinus heeft het nummer en de kgontakgt persoon:grijns:
 
Quote
"Dear colleagues,
Once again the Sunday press managed to catch internal data and information about the upcoming negotiations with our social partners. I really cannot understand that it is obviously not possible in our organization to keep internal information internal. It is our solid intention to negotiate directly with our social partners and not via the media."
Unquote

Oeps, sorry MB :grijns:
 
He VG,hoest nou met dat pulkje in je neus?:)

Aad niks Lurken maar " Basel Steuer und reinheits wirtschaftgebot und totes drang sturm ambt".

Ik hej nog wel zon papiertie me zon adelaar dr op, komt vast nog wel eens van pas.

"Dutch maffia" gigigigigigigigi

Vind m zelf ook nog steeds leuk

:D :D
 
Einbruch oder Raubüberfall?

BERN – Die Geiselnahme auf dem spanischen Konsulat – war es «nur» ein Raubüberfall? Ein Motiv fehlt noch immer.
Nach Darstellung des Einsatzleiters der Stadtpolizei Bern, Peter Theilkäs, spielten sich die dramatischen Ereignisse in der spanischen Konsulat so ab: Noch vor 8 Uhr stehen einem Angestellten drei maskierte, mit einem Messer und einer Pistole bewaffnete Männer gegenüber. Ihre Forderung: Der Tresor soll geöffnet werden.

Ein Chauffeur der Botschaft, der vor dem Gebäude vorfährt, wird von einem der Täter mit einem Messer am Kopf verletzt. Er kann sich in Sicherheit bringen und eine zufällig vorbeifahrende Patrouille des Botschaftsschutz der Stadtpolizei Bern alarmieren. Eine weitere Angestellte, die ebenfalls um 8 Uhr beim Konsulat eintrifft, wird von den Tätern ins Gebäude gezerrt.

Um 8.15 riegelt die Polizei das Konsulat ab. Um 10.30 Uhr gelingt den beiden Angestellten die Flucht über das Gelände hinter dem Haus. Schliesslich dringt die Polizei um 13.30 ins Konsulat ein, nachdem klar wurde, dass keine weiteren Mitarbeiter mehr dort waren.

Die Polizei vermutet einen kriminellen und keinen politischen Hintergrund. Die drei Täter, die vermutlich knapp nach 08.00 Uhr die Botschaft bereits wieder verliessen, seien jüngere Männer, die gebrochen französisch sprachen. Möglicherweise haben sie es auf die im Tresor aufbewahrten Blanko-Pässe abgesehen. Die Fahndung blieb bisher ohne Erfolg. Die Bundesanwaltschaft leitete ein Strafverfahren wegen Geiselnahme ein.

HBqkbIlV_Pxgen_r_180xA.jpg


Volgens mij waren t v O en Verb die terugkwamen uit de stad en ff moesten pissen.
:D
 
Waarom kunnen jullie nou niet eens een keer de positieve kanten van de Zwitsers belichten? :D :p

Mijn 'lessons learned':

*) Omdat hij al 67 jaar lang 'Inzelligenz Ubersturmbahnfuhrer' in dat berggeitenleger was, hield Keegie je ongevraagd precies op de hoogte van de Schwiezer Wirtschaft en de kwaliteit van de Zwitserse soldaat.

*) Als een 'mede homie' een dikke piemel op je flightplan tekent als blijk van vriendschap, respect en collegiale waardering moet je van Der Kapitan een nieuwe uitprinten. :D :D

*) Met m'n eyeball mark I kan ik in 7.48 seconden de fliiiiighttimez oplezen van 4 vluchten.

*) Neem altijd 500 kilo extra fuel mee, ook al weet je niet waarom.

*) Als je de approach aan het opkloten bent, ga je gewoon onverstaanbaar Zwietserduutsj lullen en hopen dat je kgkooopi z'n smoel houdt.

*) Sommige Nederlanders beschouwen een hoofdgerecht als een 'eppetiser' en gaan daarom om op te toppen nog vrolijk een chili concarne en een liter Cola achterover drukken.

Ondanks een hoop gezeik heb ik me toch prima vermaakt tussen de homies, de 2 bitches, de geitfossielen en de IBM's!

:D :D

Het wordt tijd voor een homie reunie in de Crossair Lounge zou ik zeggen...

Laters!
Koen
 
Koentje said:
Waarom kunnen jullie nou niet eens een keer de positieve kanten van de Zwitsers belichten? :D :p

Mijn 'lessons learned':

*) Omdat hij al 67 jaar lang 'Inzelligenz Ubersturmbahnfuhrer' in dat berggeitenleger was, hield Keegie je ongevraagd precies op de hoogte van de Schwiezer Wirtschaft en de kwaliteit van de Zwitserse soldaat.

*) Als een 'mede homie' een dikke piemel op je flightplan tekent als blijk van vriendschap, respect en collegiale waardering moet je van Der Kapitan een nieuwe uitprinten. :D :D

*) Met m'n eyeball mark I kan ik in 7.48 seconden de fliiiiighttimez oplezen van 4 vluchten.

*) Neem altijd 500 kilo extra fuel mee, ook al weet je niet waarom.

*) Als je de approach aan het opkloten bent, ga je gewoon onverstaanbaar Zwietserduutsj lullen en hopen dat je kgkooopi z'n smoel houdt.

*) Sommige Nederlanders beschouwen een hoofdgerecht als een 'eppetiser' en gaan daarom om op te toppen nog vrolijk een chili concarne en een liter Cola achterover drukken.

Ondanks een hoop gezeik heb ik me toch prima vermaakt tussen de homies, de 2 bitches, de geitfossielen en de IBM's!

:D :D

Het wordt tijd voor een homie reunie in de Crossair Lounge zou ik zeggen...

Laters!
Koen

:grijns:
 
T*RING KOEN!

Ik zit hier ZO hard te lachen dat de hele kroeg naar me zit te staren. Vooral die piemel inderdaad. Ook mooi als je de kist van iemand overnam en er stond een dikke snaak op de anti-aids-tuugli...

Sweet memories...

Of "HO'S AND BITCHES" brullen op de Staco-freq...
 
Ja Koen,

wat dacht je van die Xmas party in de LXlounge?
Piet B en A.D werden daar in de brand new buss lounge gepresenteerd.Maar wie kregen de meeste aandacht?
De homies, die er in ca 1,5 hr in slaagden om al het bier op te drinken en alle glazen bovenaan de trap te stallen.
Ging v O nog de chiefpilot vertellen dat t kut was dat ie niet mocht vliegen maar dat t bier wel smaakte.

:D
 
Dankge vielen mahl voor deze herinneringen...brullen van het lachen.
Avondje stappen in Basel altijd leuk...In irish pub de Daily Specials van het bordt vegen en vervangen door dikke snaken. Vervelende Zwitser een kebab in de smoel smijten. Idd dat kerstfeestje...kan er weinig over zeggen. Vette bolus draaien op de middenstip van de plaatselijke FC.
Dan dat treurige clowns pak van crossair met een aardappelzak als overcoat. Italian design.
Kapitein stinklus die op een vlucht van BSL naar BRN een pax announcement maakt in 4 talen...
Dat stinkwijf van een captain waar je, als ze aan de HDG bug draaide, een oerwoud onder haar armen zag groeien...hmmmm tiptop.
Goede ouwe tijden...met die walvisvaarders uit Ijsland is het niet veel beter.
Laterrrrr dudes
 
hahaha leuk dit weer...ouwe koeien...Wil ook vooral de dikke snaken die op de muur van de toiletten in het ZRH ops stonden niet onvermeld laten! Teksten als Dose is Gay Ole Ole en Andre Pikneus waren daar niet van de lucht. Leuk ook die scene met V Boot die door toedoen van de andere B*tch zo met z'n hele gewicht over die partij trolleys bij de notam office heenlazert dat die swrboys toch even raar stonden te kijken...(wat is daar nou raar aan?)
Toch jammer dat dat pak wasmiddel nooit in die crx-fontein verdwenen is....
 
Ik ben op die Weihnachtsfeier in de lounge trouwens nog m'n horloge kwijtgeraakt... Dat ding werd pas een maand later uitgepoept door de CEO.

:grijns: :grijns:
 
Parkeren vlakbij de terminal door een stukje tegen het verkeer in te rijden, en dan zo'n zwitserse captain die er geen reet van snapte omdat ie 3 jaar op de wachtlijst had gestaan voor dat parkeerterrein, en daar vervolgens iets van sfr 60 per maand voor moest betalen....... whoehahahahahaha

Kom je bij je auto, zit er een grote dikke sneeuwsnikkel aan je voorruit vastgevroren...

Vreemd dat met het daar had over de

"DUTCH MAFIA"
 
Even serieus: hoe zit het eigenlijk met de homies die bij Holland Exel aan de bak zijn? Is er iets positiefs te melden?

Laters,
Koen
 
He Koen, hoorde dat EZ weer n home base in BSL gaat openen.
Als jij nou es terug gaat kunnen we weer n gezellig bakkie bij de Burghof doen.Neem je VG, Tosti en Lars mee.Nog wat van die Zweden en hoppa.

Zat trouwens laatst met die broer van je een CRM ini te doen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij m bijnamen gaat leren!
:D
 
Over pax-announcements gesproken...

Over pax-announcements gesproken...

Vriend Kaeggi die op BSL-GVA aan de pax moet melden dat hij een vriend heeft wiens buurman naar het GVA-meer verhuisd is en 4 huizen verder dan Schumi woont. En hoe mooi die het daar voor elkaar heeft.

Inderdaad: OOK IN 4 TALEN!

Schaam je je toch je ballen uit je paarse broek... No Armin, YOU can say goodbye...

Nog zo'n topper: 10 knopen voor V1 nog even de brightness van 4 schermen gaan zitten bijstellen. Of je kop naar achter draaien om te kijken of de pax-phone wel vast zit. Becoows you neever now...

Ben ik over stucki niet eens begonnen...
 
Hahaha, inderdaad! Altijd maar kutten met die brightness! :D :D

Qua PA's: what about Captain Kruidenboter die boven Spanje een Duitse PA aan het doen was, het halverwege het niet meer wist en vrolijk in het Nederlands verder lulde? En die paxen zich maar afvragen uit welk canton die captain kwam...


Keeggie quotes:

"Are you ready for the engine start?" :confused: Wat zou-ie hebben gedaan als je 'NO!' zou roepen?

"Yes, yes, yes, indeed" zeggen als je een 'no'-antwoord zou verwacht. Die sjaak luisterde nooit...

"You can say goodbyeee".

"You can read za flighttimes"
"First leg 45 minutes"
"Let's make that 42 minutes"

"I've been in this business for 25 years."

@ Opa: vergeet het maar van die BSL-base. Moet ik voor easyJet Switzerland gaan vliegen en zit ik vast in Basilea tussen de oorbellen en de Keegie-clan. Dank je de koekoek(sklok)! Bijnamen leren? Ik probeer die broer van mij gewoon wat cultuur bij te brengen! :D :D

Leute, ik zeg speeter!
Koen
 
Kaegi vs Moslims

Kaegi vs Moslims

Wat dacht je dan van Kaegi's theorie over Moslims aan boord?
Dan ging ie wel even de flight deck-bijl paraat leggen op z'n vliegkoffer want met z'n Swiss-army-commandotraining zou ie die gasten wel even te lijf gaan whahahaha 1 x niezen en die gast waait weg man die gozer vroeg gewoon om een rotschop met die edelweiss flapschoenen van 'm, die gast is zoooo vreselijk gepest vroeger op school wedden? Net als Dissler met z'n plofkop trouwens...fleetchief AVRO is ie nu geloof t of niet...wat een grote grap die hele tent daar:grijns: :grijns:
 
Ja, dat klopt!

Tijdens een turnaround in ZRH heeft Zwamhoofd Keegie mij persoonlijk uiteengezet waarom hij weigerde te vliegen als er meer dan 3 Arabieren aan boord waren. Een van de weinige keren dat ik om een Zwitser heb moeten lachen!

Qua Edelweiss-schoenen: wat denk je van kgkgapitan Kohler? Met z'n vieze broek, groene sokken, edelweiss-schoenen en verlepte harses maakte hij nou ook niet echt een schone en hygienische indruk! Die dorpsgek probeerde mij op iedere vlucht te bewijzen dat communicatie en CRM-skills niet nodig zijn om als pilotino te werken. :1855:

Laaaaaters maar weer!
Koen
 
Back
Top