Zie je nu wel Stella is de beste school!

Status
Not open for further replies.
Pegasus airlines is ook de waarheid....

Daar zullen er ook een stuk of 15/20 heen gaan las ik via die klassensites.....
 
kom maar langs op een van de locaties en praat maar eens gewoon met een paar leerlingen,

Waarom zou ik naar een locatie moeten komen om te praten met leerlingen? Je overschat denk de tijd die ik heb, en de urgentie die deze zaak heeft voor mij persoonlijk heeft.

Waarom zou ik moeten praten met leerlingen als jij mij ook dezelfde feiten kan geven hier op het forum? Dan heb je meteen alle gefrustreerde buitenstaanders die het leuk vinden om ramp scenario's te bedenken de mond gesnoerd.




blijkbaar niet.


Kort samengevat, geef je weer 0,0% antwoord.

Wat is er nu zo moeilijk om gewoon antwoord te geven op mijn vraag?

Ik vraag je niet om staatsgeheimen! Als dat wel zo is, waarom nodig je mij wel uit om de auto te pakken op mijn spaarzame vrije dagen en naar het oosten van het land te rijden om met een aantal voorgeselecteerde jongens en meisjes te praten, over zaken die Stella schade? Ik heb er geen enkel belang bij wat het antwoord mag zijn. Stella wel!!! Dus waarom al deze ontwijk manoeuvres van je? Vraag toestemming aan je management en kom met een verhaal die door iedereen te staven is en Stella van alle onzin vrij pleit!

Grtz Mike5
 
Er is er wel een wachtlijst voor de dingen die nu spelen waaronder sunexpress en pegasus als ik me niet vergis. MAAR daar komen alleen de mensen op die zich voor deze betaalde stage (stella vraagt er nog een hoop extra geld voor) hebben aangemeld en dit ook kunnen betalen (en dat zijn er niet meer heeeel veel), voor geval dat er een aantal de dlr niet halen. Dit zijn er dan misschien idd 5 en als je het ZO bekijkt, klopt de redernering van 5 mensen op een wachtlijst.

In het merendeel van de beweringen die Stella in de media doet zit een heel kleine kern van waarheid. Daaromheen komt dan telkens een fantastisch verhaal. De uitleg van Hector past daar ook precies bij; het is net hoe je het bekijkt, het is op zich niet onjuist maar zet de doorsnee lezer op het verkeerde been.
Ik ken een handjevol ex-Stella studenten en geen van hen heeft een vliegbaan, staan niet op een wachtlijst en zijn absoluut niet te spreken over de zogenaamde "nazorg" van Stella. Het zou wel erg toevallig zijn als juist deze mensen de overgebleven 5 op de "wachtlijst" zouden zijn.

"Nazorg" waar je veel extra geld voor moet betalen is geen nazorg maar chantage.:niet_bli:
 
Hallo allemaal, ook ik had mij voorgenomen niet te posten... Heb met eem glimlach deze post gevolgd.

Ik heb niks met Stella te maken maar hier komt ie:

@ Mike5

Je wil 'bewijs', wat is nu beter dan daar in de keuken te kijken, als Johan-Lesa of Stella hier 'bewijs' post wordt het meteen afgeschoten... En een excel lijstje heeft iedereen zo inelkaar gezet...

Wees een grote jongen en ga een bak koffie drinken daar en vertel daarna je verhaal hier...

Nogmaals, ik heb niks met die club, maar ook niks tegen ze... Jij blijkbaar wel... en een kopje koffie kost toch niet zo heel veel tijd...

:)
 
Hallo allemaal, ook ik had mij voorgenomen niet te posten... Heb met eem glimlach deze post gevolgd.

Ik heb niks met Stella te maken maar hier komt ie:

@ Mike5

Je wil 'bewijs', wat is nu beter dan daar in de keuken te kijken, als Johan-Lesa of Stella hier 'bewijs' post wordt het meteen afgeschoten... En een excel lijstje heeft iedereen zo inelkaar gezet...

Wees een grote jongen en ga een bak koffie drinken daar en vertel daarna je verhaal hier...

Nogmaals, ik heb niks met die club, maar ook niks tegen ze... Jij blijkbaar wel... en een kopje koffie kost toch niet zo heel veel tijd...

:)

en de koffie is nog gratis ook,
:biertje::dozey:
 
Hallo allemaal, ook ik had mij voorgenomen niet te posten... Heb met eem glimlach deze post gevolgd.

Ik heb niks met Stella te maken maar hier komt ie:

@ Mike5

Je wil 'bewijs', wat is nu beter dan daar in de keuken te kijken, als Johan-Lesa of Stella hier 'bewijs' post wordt het meteen afgeschoten... En een excel lijstje heeft iedereen zo inelkaar gezet...

Wees een grote jongen en ga een bak koffie drinken daar en vertel daarna je verhaal hier...

Nogmaals, ik heb niks met die club, maar ook niks tegen ze... Jij blijkbaar wel... en een kopje koffie kost toch niet zo heel veel tijd...

Ik begin nu toch echt te twijfelen over mijn schrijfvaardigheid.. Ok, ben een beetje dyslectische en de spellingcontroller haalt niet alle foutjes weg. Maar dacht toch echt wel dat ik mijn punt duidelijk naar voren bracht....

Ik heb helemaal niets tegen Stella. Zij zijn het van alle scholen die constant op de voorgrond treden met allerlei beweringen. Andere scholen doen dit op info avonden/dagen ook, maar Stella kiest ervoor dit constant in de publiciteit te doen. Ook laten ze zich negatief uit via “onafhankelijke” media berichten over Airwork. Ik wil dan weten waarom dan precies? Als ik in het management van Stella zat, zou ik ook willen weten waarom men zo over mijn bedrijf praat. Het verschil is alleen dat Stella geen antwoord, of een ontwijkend antwoord geeft. Ik kan helemaal de antwoorden niet afbranden. Omdat er nog door Johan, nog door TO/GA antwoord wordt gegeven. De berichten zijn vaag en niet te staven.

Ik weet niet wat jij bedoelt met een kerel zijn. Want ik ga geen enkele confrontatie uit de weg als dat moet. Ik heb alleen geen zin om een dag uit te trekken voor een bakje koffie (woon 150km van Teuge), om informatie te krijgen die ook zo gegeven kan worden. Als ik journalist van beroep zou zijn en hier een stuk over zou schrijven, is het de research natuurlijk wel waard. Ik zie alleen het nut er niet van om hiervoor 300km in mijn Bentley te rijden. Dat is toch wel een beetje de omgekeerde wereld. Wat valt er nu te zien als ik daar rond loop?? Daar lopen (net zoals op elke vliegschool) zwaar gemotiveerde en geconditioneerde leerling vliegers.

Het is toch een vreemd verhaal dat er overal in Europa nog maandelijks ervaren vliegers op straat komen, er maar heel weinig maatschappijen zijn die op het moment aannemen. (ook in Azië en het Midden Oosten, voor de papagaaien die gehoord hebben via via dat daar wel werk is). Maar dat er bij Stella voor de mensen die klaar een baan naar keuzen is. Het zou natuurlijk kunnen.... Ik zou er alleen controleerbaar bewijs van willen zien. Dit puur uit interesse...

Dus als er ooit iemand van het Stella management hier over een lunch met mij wilt hebben en in de buurt is van Leiden, zijn ze van harte welkom.

Grtz Mike5
 
Ik begin nu toch echt te twijfelen over mijn schrijfvaardigheid.. Ok, ben een beetje dyslectische en de spellingcontroller haalt niet alle foutjes weg. Maar dacht toch echt wel dat ik mijn punt duidelijk naar voren bracht....

Ik heb helemaal niets tegen Stella. Zij zijn het van alle scholen die constant op de voorgrond treden met allerlei beweringen. Andere scholen doen dit op info avonden/dagen ook, maar Stella kiest ervoor dit constant in de publiciteit te doen. Ook laten ze zich negatief uit via “onafhankelijke” media berichten over Airwork. Ik wil dan weten waarom dan precies? Als ik in het management van Stella zat, zou ik ook willen weten waarom men zo over mijn bedrijf praat. Het verschil is alleen dat Stella geen antwoord, of een ontwijkend antwoord geeft. Ik kan helemaal de antwoorden niet afbranden. Omdat er nog door Johan, nog door TO/GA antwoord wordt gegeven. De berichten zijn vaag en niet te staven.

Ik weet niet wat jij bedoelt met een kerel zijn. Want ik ga geen enkele confrontatie uit de weg als dat moet. Ik heb alleen geen zin om een dag uit te trekken voor een bakje koffie (woon 150km van Teuge), om informatie te krijgen die ook zo gegeven kan worden. Als ik journalist van beroep zou zijn en hier een stuk over zou schrijven, is het de research natuurlijk wel waard. Ik zie alleen het nut er niet van om hiervoor 300km in mijn Bentley te rijden. Dat is toch wel een beetje de omgekeerde wereld. Wat valt er nu te zien als ik daar rond loop?? Daar lopen (net zoals op elke vliegschool) zwaar gemotiveerde en geconditioneerde leerling vliegers.

Het is toch een vreemd verhaal dat er overal in Europa nog maandelijks ervaren vliegers op straat komen, er maar heel weinig maatschappijen zijn die op het moment aannemen. (ook in Azië en het Midden Oosten, voor de papagaaien die gehoord hebben via via dat daar wel werk is). Maar dat er bij Stella voor de mensen die klaar een baan naar keuzen is. Het zou natuurlijk kunnen.... Ik zou er alleen controleerbaar bewijs van willen zien. Dit puur uit interesse...

Dus als er ooit iemand van het Stella management hier over een lunch met mij wilt hebben en in de buurt is van Leiden, zijn ze van harte welkom.

Grtz Mike5

vreemd of niet het is en blijft een mooi feit dat ze nu leerlingen weg kunnen zetten, en tsja dat je weinig tijd hebt om langs te gaan oid is jammer, maar ik zie het management nog niet zo snel naar leiden gaan om uitleg te geven.

btw, bentleys horen toch veel te rijden??
 
@ Mike5

Ik hoop dat iemand je PM't voor een lunch. :)

En in je Bentley is het 1,5 uur naar Teuge, uurtje koffie + lunch en 1,5 uur terug. Dit is tegen de spits in dan is je V8 ook weer doorgeblazen, krijg je van mij 0,19 per KM :)
heb je ook een bijdrage in je kosten.

Wat ik bedoelde is dat elk 'bewijs' dat gegeven wordt door Stella niks toevoegd, er is nergens 'onafhankelijke' registratie. En dat ze hier een lijst publiceren van de laatste 200 man met 06-nr mag weer niet van onze overheid.

Ik denk dat paps en mams wat kritischer moeten zijn tegenover de opleidings / beroeps keuze van zoon of dochter lief...

Maar om niet nog meer gratis publiciteit te geven aan Stella, zullen we na morgenochtend 11 uur niks meer posten hier.... nu staat hun naam wel heel hoog op airwork in de lijst...

:)

Weltrusten iedereen.
 
Ik denk dat paps en mams wat kritischer moeten zijn tegenover de opleidings / beroeps keuze van zoon of dochter lief....

Dat is een conclusie waar we wat mee kunnen, bovendien denk ik dat veel leerlingen klakkeloos ergens mee beginnen zonder zich verder in te lezen in wat het beroep "piloot" inhoud. Of weten hoe de markt werkelijk in mekaar zit.

trustuh
 
En in je Bentley is het 1,5 uur naar Teuge, uurtje koffie + lunch en 1,5 uur terug. Dit is tegen de spits in dan is je V8 ook weer doorgeblazen, krijg je van mij 0,19 per KM :)
heb je ook een bijdrage in je kosten.

:grijns: Ik had misschien een Bentley kunnen kopen als ik mijn Spyker aandelen een week geleden verkocht had. :grijns: Moet het nu nog met een V6 doen. ;)

Grtz Mike5
 
Trouwens, wat voor bewijs kunnen leerlingen van stella laten zien? Dat de school er mooi uit ziet? Dat ze het naar hun zin hebben tijdens de opleiding? Heel mooi, daar zal iedereen heel blij mee zijn.
De huidige leerlingen wordt nog steeds een hele dikke metworst voor hun kop gehouden en als ze koest blijven geloven wat het management zegt, dan geloven ze dat maar. Ze kunnen je misschien idd vertellen dat er nu een paar naar sunexpress gaan (overigens gaan er ook een aantal van andere opleidingen naar sunexpress, dus zo uniek en exclusief is dat niet. Fijn voor de gelukkigen, dat dan weer wel), maar over de hele meute die al een tijdje klaar zijn en hun neus niet meer laten zien, weten ze niets.
Ah, voor diegene die eens bij stella langs gaan, vraag eens voor de lol waarom Sunexpress via Stella een stuk meer kost dan als je het niet via stella doet!
:yeehaa:
 
:grijns: Ik had misschien een Bentley kunnen kopen als ik mijn Spyker aandelen een week geleden verkocht had. :grijns: Moet het nu nog met een V6 doen. ;)

Grtz Mike5

Tja de Continental GT blijft een twijfelgevalletje.

Ik citeer Top Gear:

Is it a good car? Yes.
Is it a great car? No.

Beetje vrouwenmodelletje ook ;). Of wilde je voor de Arnage gaan?
 
vreemd of niet het is en blijft een mooi feit dat ze nu leerlingen weg kunnen zetten

Zeg Johan, als ik al jou post zo lees en daarnaast je profiel bekijk dan is het jouw baan om op internet Stella te promoten.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt op Airwork vanuit Stella en zal waarschijnlijk ook niet de laatste keer zijn. Het feit dat dit continue gebeurt doet mij vermoeden dat er wel degelijk een behoorlijke censuur vanuit Stella gevoerd wordt en dat de positive responsen hier allemaal 'aangestuurd' worden. Verder zou ik me als echte Stella leerling ook wel 2 x bedenken voor ik hier iets zou schrijven als het duidelijk is dat er vanuit het management continue wordt gepost. Het zou me niet eens verbazen als jullie het contractueel verboden hadden.

Deze manier van fora bewerken vanuit Stella is al een reden op zich om iedereen af te raden naar deze school te gaan. De volgende is dat de school een ton in € teveel vraagt voor een vliegopleiding (waarbij een baan bij Pegasus (en in mindere mate SunExpress) je niet gaat helpen om je schuld af te lossen). Maar daar is elke vliegopleiding in NL schuldig aan.
 
Ik ben zelf oud-student van Stella, alles binnen de contract voorwaarden van 2 jaar gehaald en uitzicht op een keuze in banen voor verschillende vliegtuig types.


Greetz,

Ik vind dit nog wel de mooiste.....! Welke types en banen hebben ze je allemaal aangeboden? Wanneer ga je je beslissing nemen welke het wordt ;-) ? Bellen ze je wekelijks of je ALSJEBLIEFT wil komen vliegen?

RR
 
Ik vind dit nog wel de mooiste.....! Welke types en banen hebben ze je allemaal aangeboden? Wanneer ga je je beslissing nemen welke het wordt ;-) ? Bellen ze je wekelijks of je ALSJEBLIEFT wil komen vliegen?

RR

Ik moest toch ook even goed lachen toen ik dit las:eek:
 
Ik ben zelf oud-student van Stella, alles binnen de contract voorwaarden van 2 jaar gehaald en uitzicht op een keuze in banen voor verschillende vliegtuig types.

Aan de eeuwige criticasters: Het is ook nooit goed he. Eindelijk iemand die zich níet te min vindt om bij Aircraft Cleaning te gaan werken waarbij je met meer vliegtuigtypes werkt dan menig vlieger. Bravo.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top